onko oikeasti raskaus pahovointi eli oksentaminen samanlaista kuin tavallinen oksennustauti? Aloitin eilen töissä oksentamaan ja se päättyi vasta yöllä..olen aivan hämmästynyt asian suhteen :=)
oksentaminen
3
388
Vastaukset
- voi olla
Moi!
Kyllä voi olla olen kuullut ainakin tosi monelta että pahoinvointi voi olla joillakin tosi raju, että tekee pahaa, söit sitte mitä hyvänsä niin kaikki tuntuu tulevan ulos, moni on laihtunukki raskauden alkupuolella rajuista pahoinvoinneista. Että koita kestää vaan =) - kesti mulla
juu, kyllä se on. ite oon oksentanu kummassakin raskaudessa kolme kk:tta ja oksentaminen on ollut sitä, että ihan joka päivä, monta kertaa. kaikki mitä söi tai joi, niin tuli ulos.
ja sairaalassa, tiputuksessa sitte olin monet kerrat. sitte n. rv 16 oksentaminen on loppunu kuin seinään.
nyt tässä jännätään, että oisko tärpänny kolmannen kerran. pelottaa vaan jos tulee samanlainen pahoinvointi, että miten sitä jaksaa, nuorempi on vasta puoli vuotta.- suk
´tänään olen oksentanut koko päivän,eikä töihin ollut mitään järkeä lähteä!Työpaikassani ei kukaan tiedä asiasta mitään ja olen ajatellut, että en edes ilmoita, että olen raskaana. Tätä oksentelemista en millään jaksa..minulla ei mikään pysy sisällä ja itselläni on tällä hetkell'ä todella tyhjä olo..huh, huh, toivottavasti loppuu pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536505Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava171391Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard81136- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,144885- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15848Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847