Onko totta, että lesboja pelottaa lähestyä naista joka omaa vahvan itseluottamuksen sekä itsekurin?
Pelottaako lesboja?
22
2846
Vastaukset
- aoäeih
Varmaan pelottaa siinä missä muitakin, eli joitain pelottaa ja joitain ei. Minua itseäni taas pelottaa lähestyä ihan ketä tahansa ikinä, eli en uskalla lähestyä juurikaan ketään. Johtuu varmaan juurikin siitä, että olen 30-v. enkä ole seurustellut päivääkään. Tuskin niin tulee tällä menolla koskaan käymäänkään, koska pysyn pelkoni vuoksi kaikista etäällä eikä kukaan minuakaan lähesty. Vaikutan kuulemma hyvin itsevarmalta, vaikka en sitä oikeasti ole. Paha tilanne :/
- Catsy_666
"Tuskin niin tulee tällä menolla koskaan käymäänkään, koska pysyn pelkoni vuoksi kaikista etäällä eikä kukaan minuakaan lähesty. Vaikutan kuulemma hyvin itsevarmalta, vaikka en sitä oikeasti ole. Paha tilanne :/"
Teeskenneltykin itsevarmuus riittää.
Arvaa etteikö minua pelota.
Mutta minä ajattelen, että kaikki nuo pienet ihmiset katsovat ylös tällaisiin esikuviin kuin minä, miten väärin olisi jos heille tuottaisi pettymyksen! Varmasti minut revittäisiin kappaleiksi.
Kaukomailla näin luonnossa leijonan. leijona huomasi minut. Minä olin aivan jäykkänä kauhusta. Sitten sisältä tuli sellainen alkukantainen, vaistonvarainen tieto miten leijonaa vastaan taistellaan paljain käsin. Leijona ei hyökännyt.
Tiukan paikan tullessa sinulle tulee se varmuus ja tieto kuinka selviytyä. Sellainen sisäinen lyhty, jota sinä seuraat ja muut seuraavat.
- hän se
vahvan itseluottamuksen tuo esille ja miten tuo itsekuri vaikuttaa.
Minä en pelkää henkisesti vahvoja naisia, enkä karttele henkisesti heikkoja. Se on niin että jos naista alkaa etsimään tai karttamaan yhden osan perusteella niin saattaappi mennä vaikeaksi.
Kyllä se edelleen koko paketti on se joka joko pelottaa, kiinostaa, tai ei kiinnosta.
Harvalla ihmisellä on niin kova tai niin heikko itseluottamus kuin sanovat. - ei pelota
Nyt on taas ensin sanottava, että lesbot ovat ihmisiä ja kun he kerran ovat ihmisiä, heistä on moneksi, kuten ihmisistä yleensäkin on. Jos minä tai sinä olen/olet jotakin mieltä, se on minun tai sinun mielipiteesi. Se ei ole yleistettävissä.
Minua henkilökohtaisesti vahvalla itsetunnolla varustut naiset viehättävät. Itsevarmuushan antaa olemukseen ryhtiä, raamia - miten sen sanoisi. Saattaa olla jopa koko ihmisen viehättävyyden perusta siinä, että on luonnollisen itsevarma eri tilanteissa (myös mokatessa). - lesboja
ryhmänä mikään ihmeemmin pelottaa, mutta yksilöä voi pelottaa vaikka lyijykynä.
- Catsy_666
Enemmän tulee naisia minun luokseni kuin mitä pystyn vastaanottamaan.
Ja minä kun olen kuin lasi. Kun olen ehjä, olen kova, kun menen rikki, kaikki jotka minuun koskevat, vuotavat verta. - Kokemusta asiasta
Kyllä. Olen etsinyt seuraa netistä sekä chatistä ja, kun tulee puheeksi harrastukseni johon liittyy tietynlainen ruokavalio sekä säännölliset liikuntatreenit niin johan tulee deiteiltä palautetta tyyliin: "miten ihmeessä pystyt elämään tuollalailla?" "mä en ainaskaan halua seurustella naisen kanssa joka omaa noin kovan itsekurin jne ."
Vielä ei ole tullut vastaan yhtäkään deittinaista, joka olisi sanonut: Mahtavaa, mäkin haluan omaksua elämäntyylisi!
Heteronaisilla on itsekuria ja itseluottamusta, mutta lesbot ovat mielestäni jääneet niistä paitsi, tai sitten en vain ole tavannut kaltaistani.- liikunnassakin?
Mitenköhän suuri otos frouvalla lieneekään sitten tuossa lesbotutkimuksessaan?
Uskoisin, että jos olet ns. himourheilija (lue=aina menossa jossakin liikunnan perässä niin, ettei sinua kotona näy ja kotona ollessasi keskitys siihen, mitä suuhusi panet), niin uskoisin, että saattaisi joitakin heterosuhteitakin koetella elämäntyylisi.
Jos taas pysyttelet kohtuudessa niin liikunnan kuin muunkin elämäntyylisi suhteen, niin sinulla on ollut vain huono tuuri. Jos et tunne kahlanneesi koko Suomen lesboja läpi, niin toivoa sinulla vielä on. - että kyseessä on
liikunnassakin? kirjoitti:
Mitenköhän suuri otos frouvalla lieneekään sitten tuossa lesbotutkimuksessaan?
Uskoisin, että jos olet ns. himourheilija (lue=aina menossa jossakin liikunnan perässä niin, ettei sinua kotona näy ja kotona ollessasi keskitys siihen, mitä suuhusi panet), niin uskoisin, että saattaisi joitakin heterosuhteitakin koetella elämäntyylisi.
Jos taas pysyttelet kohtuudessa niin liikunnan kuin muunkin elämäntyylisi suhteen, niin sinulla on ollut vain huono tuuri. Jos et tunne kahlanneesi koko Suomen lesboja läpi, niin toivoa sinulla vielä on.fitnessurheilija (Wau) tai kehonrakentaja?
Minä kyllä ottaisin sellaisen tiukkalihaisen mimmin kumppanikseni. Löysälihainen liikuntaa karttava lesbo on kauhistus, ja niitähän näkee bilepaikoissa - ainakin jos lesbo on yli 30v.
Itsekuria sitä fitness ja kehonrakennus juuri vaatii, ja ne ketkä eivät siitä mitään ymmärrä mollaavat sen maan rakoon ja pullaa vaan naamariin. - dooris
"Heteronaisilla on itsekuria ja itseluottamusta, mutta lesbot ovat mielestäni jääneet niistä paitsi, tai sitten en vain ole tavannut kaltaistani."
No huh!eiköhän ole niin, ettei nämä asiat ole riippuvaisia siitä, onko hetero tai lesbo tai mikä vaan. Aika rajua yksinkertaistamista henkilöltä jolla on omasta mielestään hyvä itsekuri. Herää kysymys, miksi toisen pitäisi omaksua sun elämäntyyli, erilaisuus tuo rikkautta elämään. - dooris
että kyseessä on kirjoitti:
fitnessurheilija (Wau) tai kehonrakentaja?
Minä kyllä ottaisin sellaisen tiukkalihaisen mimmin kumppanikseni. Löysälihainen liikuntaa karttava lesbo on kauhistus, ja niitähän näkee bilepaikoissa - ainakin jos lesbo on yli 30v.
Itsekuria sitä fitness ja kehonrakennus juuri vaatii, ja ne ketkä eivät siitä mitään ymmärrä mollaavat sen maan rakoon ja pullaa vaan naamariin."Löysälihainen liikuntaa karttava lesbo on kauhistus, ja niitähän näkee bilepaikoissa - ainakin jos lesbo on yli 30v."
- pitää muistaa se, että jokainen vanhenee, ja hyvä jos jaksaa vielä 50 v urheilla hiki hatussa.
täällä on todella loukkaavia ja yksitotisia kommnetteja ulkonäöstä. makuja on monenlaisia ja kukaan ei ole ikuisesti alle 30 v. - donna L
dooris kirjoitti:
"Löysälihainen liikuntaa karttava lesbo on kauhistus, ja niitähän näkee bilepaikoissa - ainakin jos lesbo on yli 30v."
- pitää muistaa se, että jokainen vanhenee, ja hyvä jos jaksaa vielä 50 v urheilla hiki hatussa.
täällä on todella loukkaavia ja yksitotisia kommnetteja ulkonäöstä. makuja on monenlaisia ja kukaan ei ole ikuisesti alle 30 v.Kike Elomaa on 51v. Kyllä sitä pystyy itsensä pitämään timmissä kunnossa jos vain haluaa, sehän vaatii ITSEKURIA!
- järkyttävän
donna L kirjoitti:
Kike Elomaa on 51v. Kyllä sitä pystyy itsensä pitämään timmissä kunnossa jos vain haluaa, sehän vaatii ITSEKURIA!
näköinen kuihtunut käppänä!
- Mitä lihavampi sen
järkyttävän kirjoitti:
näköinen kuihtunut käppänä!
parempi. Ihanaa kun läskit höllyää, valkoista ihraa ei mikään voita.
Muuten toinen pitää äideistä ja toinen tyttäristä! - Catsy_666
...luonnollisesti jätän sellaiset huomiot omaan arvoonsa. Oikeasti liikunnassa on minulla kyse stressistä eroon pääsemisestä eikä itsekurista.
- dooris
donna L kirjoitti:
Kike Elomaa on 51v. Kyllä sitä pystyy itsensä pitämään timmissä kunnossa jos vain haluaa, sehän vaatii ITSEKURIA!
tietty joo, mut ois tylsää jos kaikki ois samanlaisia ja samannäkösiä. maailmaan mahtuu monenlaisia.
- Suhde on kahden kauppa
dooris kirjoitti:
"Heteronaisilla on itsekuria ja itseluottamusta, mutta lesbot ovat mielestäni jääneet niistä paitsi, tai sitten en vain ole tavannut kaltaistani."
No huh!eiköhän ole niin, ettei nämä asiat ole riippuvaisia siitä, onko hetero tai lesbo tai mikä vaan. Aika rajua yksinkertaistamista henkilöltä jolla on omasta mielestään hyvä itsekuri. Herää kysymys, miksi toisen pitäisi omaksua sun elämäntyyli, erilaisuus tuo rikkautta elämään.Minunkin huomioni kiinnittyi siihen, että viestiketjun aloittaja sanoi elämäntyylin muutoksesta. Kyllä yhteiselämä vaatii kummaltakin joustamista, jotta se onnistuisi. Jos joutuu vain sopeutumaan toisen elämäntyyliin tai omaksuu toisen elämäntyylin siksi, että pystyisi seukkaamaan tämän kanssa, se ei saata olla suhteelle hyvä lahtökohta. Suhde voi joutua kovalle koetukselle ja mennä rikkipoikki.
- Pulla on hyvää
että kyseessä on kirjoitti:
fitnessurheilija (Wau) tai kehonrakentaja?
Itsekuria sitä fitness ja kehonrakennus juuri vaatii, ja ne ketkä eivät siitä mitään ymmärrä mollaavat sen maan rakoon ja pullaa vaan naamariin.Ja suklaa myös...
- salakavalasti
Pulla on hyvää kirjoitti:
Ja suklaa myös...
;( ... jenkakahvat, roikkuvavatsa, allit lepakkaa... nou thanks
- Tunteetonta p:n jauhamista
Sitten kun tapaa jonkun josta todella välittää, se on aivan sama treenaako tämä tai ei, tai miten tämä suhtautuu "MINUN" omaan treenaamiseen.
Ihmiset kiinnittävät aivan liikaa huomiota itseensä eli "MINUUN".
Nämä tällaiset jutut ovat aivat P:stä, tärkeintä on se että tykkää jostakin, turha yrittää usuttaa ihmisiä toistensa kimppuun jollain älyttömillä tekosyillä.
Minä ainakin olen iloinen ja ylpeä siitä, miten rakkaani on vahva ja varma siitä mitä on ja tekee ja ajattelee, ja tuntee. Ja hän minusta. Ei meillä kilpailla siitä kuka on vahvampi, eikä varsinkaan siitä kummalla on parempi itsekuri, herranen jestas. Se olisi varmasti ennemminkin naurun aihe. - rva möykky
Miksi pelottaisi?
Itsenäiset, hyvä itsetuntoiset ja itsevarmat naiset ovat katoava luonnonvara
- ei pelota - päinvastoin
t. rohkea möykkynen - GothLoveN_bi
Mutta ainakaan minua ei pelota. Tai jos pelottaa niin hyvällä tavalla.
Ei oo mitään eroottisempaa kun vahvan itsetunnon ja vahvan luonteen omaava nainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099