Minulla on nyt jo jonkun 3 kuukauden ajan ollut toistuvia ihonalaisia jättipaiseita leuassani. Olen yrittänyt puhdistaa niitä ja odottaa että ne häviävät, mutta aina kun yksi lähtee niin aamulla uusi on tilalla. Alan kohta olla jo epätoivoinen. Kävin myös lääkärillä kysymässä että saisinko jonkun kuurin, mutta siellä vain sanottiin, että emme usko että voimme antaa mitään kuuria vaikka patti oli muutaman sentin levyinen. Mitä tässä sitten pitäisi tehdä?? Olen myös käyttänyt antiseptisia voiteita sun muita ja syön itse terveellisesti. En jaksa enää vain odottaa sillä jokapäiväinen elämä on hyvin kiusallista kun näyttää rupisammakolta.
Megaongelma
3
638
Vastaukset
- entinen pattileuka
ohhoh kuinka ne voi noin sulle sanoa lääkärissä?!?! :O kai kävit ihotautilääkärillä.
mulla oli vielä kuukausi sitten samanlaisia patteja just leuassa, kunnes meni hermot ja soitin ihotautilääkäriajan. sanoi että joo heti hoidetaan asia kuntoon. määräsi kolmen kuukauden antibioottikuurin (tetralysal 3 x 300mg/ päivä) ja differin-voiteen (jota en käytä, sillä tuntuu lisäävän poskiin inhottavia kutisevia pieniä nyppylöitä).
Läääkäri sanoi vielä, että jos tämä ei auta lopullisesti, eli että jossain vaiheessa kuurin loppumisen jälkeen patit palaavat, keksitään tehokkaampia konsteja.
tällä hetkellä kaikki kauheat patit leukapielistä kadonneet :D - jjeeep
käy kosmetologilla ihonpuhdistuksessa...se maksaa jonku verran mutta auttaa ainaki heti muutaman päivän kuluttua.
- asff
Eipä nuo kosmetologit juurikaan auta tollasiin todellisiin ongelmiin, kannattaa mennä ihotautulääkärille, muistaakseni juuri tuo on erittäin vaikea tyyppi aknesta ja vaatii vähän vakavempaa toimintaa kuin ihon nyppiminen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2835847Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373406Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212112Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol791644- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804