Älkää hyvät ihmiset ostako tuulilasinpesunestettä Hong Kongista, sillä sen Dragon sisältää metanolia, jonka höyrypitoisuudet aiheuttavat päänsärkyä, väsymystä, pahoinvointia ja limakalvojen ärsytystä. Altistuminen suurille pitoisuuksille aiheuttaa huumausta, keskushermosto-oireita ja ohimeneviä tai pysyviä näköhäiriöitä, kuten näkökentän supistumista, kahtena näkemistä ja jopa sokeutta. Kyllä Hong Kongin pitäisi kantaa vastuun siitä mitä myrkkyä myy.
Miksi Hong Kong myy
11
1362
Vastaukset
- kysymykselle
Kysyt keskustelupalstalla, miksi myy.
Osoita kysymyksesi suoraan Honkkariin. - metanolipohjaisia
Höpö höpö.
Kaikki tietävät metanolin ja etanolin eron. Jos ei tiedä ei ole kuunnellut koulussa ja minun puolestani saa kärsiä siitä ihan rauhassa.
Metnolipohjainen lasinpesuneste on HALPAA ja sitä ostetaan innolla.
HALPAA -kuulivatko kaikki???
Turha syyttää Hong Kongia: syytä niitä idiootteja jotka haluavat ostaa HALPAA.- näin tietää
Jos osoitan kysymyksen suoraan Honkkarille, niin siihen asia jää. Mutta tällä palstalla ainakin jotkut huomaavat varoa kyseistä ainetta, tyhmyyttäni minäkin vasta kotona huomasin mitä myrkkyä olin ostanut. Hinta ei minulle ole ratkaisevaa.
- keijo kohtuus
No mutta eihän siitä mitään pää ala särkemään tai muitakaan oireita tule. Jos sitä käyttää siihen mihin se on tarkoitettykin, tuulilasin pesunestesäiliön täytteenä.
Kuka niitä käskee nuuhkia ja sitten ihmetellä jos pää särkee.
Ettekai te bensaakaan haistele tankatessanne autoa?
varmasti siitäkin päänsäryn yms saisi. Pitäiskö siis lopettaa bensiininkin oataminen?- vain metanolipohjaista
koska on edullista ja lähes hajuton.
On totta että metanoli on etanolia haitallisempaa, mutta se onkin tarkoitettu sinne pissapoikaan, eikä muu käyttö ole suositeltavaa. - metanolia
Tuulilasiin suihkautettaessa autoon sisälle saakka tulee sen höyryinen tuoksu, samoin bensa höyryää tankattaessa epäterveellisesti ja siksi joillakin asemilla on tankkausletkussa ilman imujärjestelömä tämän haitan pienentämiseksi.
- bensan kierrätystä
metanolia kirjoitti:
Tuulilasiin suihkautettaessa autoon sisälle saakka tulee sen höyryinen tuoksu, samoin bensa höyryää tankattaessa epäterveellisesti ja siksi joillakin asemilla on tankkausletkussa ilman imujärjestelömä tämän haitan pienentämiseksi.
" joillakin asemilla on tankkausletkussa ilman imujärjestelömä"
Ei se mitään ilmaa ime, vaan se imee bensaa sieltä sun tankista, saa saman litran myytyä moneen kertaan.
Ja mitä tuohon pesunesteeseen tulee, niin eipä ole hajut haitannu käyttäessä.
- lmcnjolos
te olette idiootteja alita sinne tankkiin vettä niin on turvallista apina
- vittuoot
URPO
- Tapa ITSESi
Idiootti vastasi 7vuotta vanhaan ketjuun....
- kyselijä...
Onko näissä ketjuissa joku aikarajoutus? Kuinka vanhoihin saa vielä vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691