Tietokoneohjelma?

Viir..

Mikä ohjelma pitää olla viljanviljelysuunnitelmaa varten? Mistä sen saa? vain kaupasta?

13

3173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1/C

Sen saat vaikka imuroitua netistä koekäyttöön ja soittamalla sitten tekijälle saat "avaimet" ja voit tallentaa tiedot.Ohjelmantekijöitä on useita softsalo,suonentieto,proagria jne..Esim Maatalousneuvos on viljelysuunnitteluohjelma.
      Googlella löytyy.

• Yrjö

verokirjanpito-ohjelma.Agrineuvos on peltopuolen ohjelma.

• se löytyy

Käyppä imuroimassa täältä demo kokeltavaksi.

• unohu osote

• vaihtoehto
    • Wakka kirjanpito laskujen maksu. Wisu viljelyohjelmisto. Saa maaseutukeskusten liitosta.

• Aktiiwi W ja Pelto W

Eikä tartte tapella softan kanssa. Helppoja käyttää molemmat.

Wisu on aivan p...seestä, menee viikko kun tekee suunnitelmat. Ja voi helkkari sitten onkin lystiä kun on aika täyttää lohkokirjanpitoa paskaruoho lajike kerrallaan.

• paperikin

on varteenotettava vaihtoehto. Lohkokortteja saa monestakin paikasta!

• ja kansioita

kertyy komeroihin mieletön määrä.

Tietsikalle riittää yksi USB-tikku arkistoksi, tuosta mielettomästä paperimäärästä pitää päästä eroon halpa keino se toki on mutta se tallessa pidettävien papereiden määrä huh huh.

• eivät
        ja kansioita kirjoitti:

kertyy komeroihin mieletön määrä.

Tietsikalle riittää yksi USB-tikku arkistoksi, tuosta mielettomästä paperimäärästä pitää päästä eroon halpa keino se toki on mutta se tallessa pidettävien papereiden määrä huh huh.

ikuisia. Hyvä siinä ihmetellä ku tikku tilttaa.

• Nimetön

Hei!

Ohjelmia on monia ja käyttäjäkokemukset ovat erilaisia. Mutta viljelysuunnitelmanhan tarvitset jos haet ympäristötukea. Ympin ehdot täyttyvät kun viljelysuunnitelmasta ilmenee lohkokohtaisesti suunnitellut viljelytapahtumat (kasvit, lajikkeet, lannoitukset ja niiden suunniteltu ajankohta). Lohkomuistiinpanoihin sitten kirjaat aina toteutuneet ja toteutumatta jääneet tapahtumat. Tämä kaikki ravinnetase (typpi ja fosfori) seurantaa varten. Yleensä viljelysuunnittelun ohjlema (asennus cd) maksaa 50 - 80 euron paikkeilla ja vuosittain maksat oisko jotain 60 euron seutuvilla päivitysmaksua, että voit taas tehdä uuden viljelysuunnitelman. Eli tässä vaiheessa mieti todella teetkö sen itse vai ulkoistatko??? Toki voit sen itsekin tehdä. Itse olen käyttänyt ProAgrian markkinoimaa Wisu-ohjelmaa ja sen saat seuraavasta numerosta tilaamalla 020 747 2400. Voit myös käydä tutustumassa ohjelmaan osoitteessa http://www.proagria.fi/tuotteet/atk/wisu/

• Paras ohjelma mielestäni on softsalon Peltotuki Pro, joka on todella monipuolinen ja jopa helpompi käyttää kuin Wisu, mitä itse olen noihin kumpaankin ohjelmaan tutustunut.

• on tietenkin
        morjens kirjoitti:

Paras ohjelma mielestäni on softsalon Peltotuki Pro, joka on todella monipuolinen ja jopa helpompi käyttää kuin Wisu, mitä itse olen noihin kumpaankin ohjelmaan tutustunut.

se jota on tottunut käyttämään, sun tapauksessa Peltotuki mulla Suonentiedon ohjelmat, kokeilin joskus Peltotukea ei innostanut sen pidemmälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe