Mikä ohjelma pitää olla viljanviljelysuunnitelmaa varten? Mistä sen saa? vain kaupasta?
Tietokoneohjelma?
13
3173
Vastaukset
- 1/C
Sen saat vaikka imuroitua netistä koekäyttöön ja soittamalla sitten tekijälle saat "avaimet" ja voit tallentaa tiedot.Ohjelmantekijöitä on useita softsalo,suonentieto,proagria jne..Esim Maatalousneuvos on viljelysuunnitteluohjelma.
Googlella löytyy.- Yrjö
verokirjanpito-ohjelma.Agrineuvos on peltopuolen ohjelma.
- se löytyy
Käyppä imuroimassa täältä demo kokeltavaksi.
- vaihtoehto
täältä:
http://www.pihlajakumpu.com/ Wakka kirjanpito laskujen maksu. Wisu viljelyohjelmisto. Saa maaseutukeskusten liitosta.
- Aktiiwi W ja Pelto W
Eikä tartte tapella softan kanssa. Helppoja käyttää molemmat.
Wisu on aivan p...seestä, menee viikko kun tekee suunnitelmat. Ja voi helkkari sitten onkin lystiä kun on aika täyttää lohkokirjanpitoa paskaruoho lajike kerrallaan. - paperikin
on varteenotettava vaihtoehto. Lohkokortteja saa monestakin paikasta!
- ja kansioita
kertyy komeroihin mieletön määrä.
Tietsikalle riittää yksi USB-tikku arkistoksi, tuosta mielettomästä paperimäärästä pitää päästä eroon halpa keino se toki on mutta se tallessa pidettävien papereiden määrä huh huh. - eivät
ja kansioita kirjoitti:
kertyy komeroihin mieletön määrä.
Tietsikalle riittää yksi USB-tikku arkistoksi, tuosta mielettomästä paperimäärästä pitää päästä eroon halpa keino se toki on mutta se tallessa pidettävien papereiden määrä huh huh.ikuisia. Hyvä siinä ihmetellä ku tikku tilttaa.
- Nimetön
Hei!
Ohjelmia on monia ja käyttäjäkokemukset ovat erilaisia. Mutta viljelysuunnitelmanhan tarvitset jos haet ympäristötukea. Ympin ehdot täyttyvät kun viljelysuunnitelmasta ilmenee lohkokohtaisesti suunnitellut viljelytapahtumat (kasvit, lajikkeet, lannoitukset ja niiden suunniteltu ajankohta). Lohkomuistiinpanoihin sitten kirjaat aina toteutuneet ja toteutumatta jääneet tapahtumat. Tämä kaikki ravinnetase (typpi ja fosfori) seurantaa varten. Yleensä viljelysuunnittelun ohjlema (asennus cd) maksaa 50 - 80 euron paikkeilla ja vuosittain maksat oisko jotain 60 euron seutuvilla päivitysmaksua, että voit taas tehdä uuden viljelysuunnitelman. Eli tässä vaiheessa mieti todella teetkö sen itse vai ulkoistatko??? Toki voit sen itsekin tehdä. Itse olen käyttänyt ProAgrian markkinoimaa Wisu-ohjelmaa ja sen saat seuraavasta numerosta tilaamalla 020 747 2400. Voit myös käydä tutustumassa ohjelmaan osoitteessa http://www.proagria.fi/tuotteet/atk/wisu/Paras ohjelma mielestäni on softsalon Peltotuki Pro, joka on todella monipuolinen ja jopa helpompi käyttää kuin Wisu, mitä itse olen noihin kumpaankin ohjelmaan tutustunut.
- on tietenkin
morjens kirjoitti:
Paras ohjelma mielestäni on softsalon Peltotuki Pro, joka on todella monipuolinen ja jopa helpompi käyttää kuin Wisu, mitä itse olen noihin kumpaankin ohjelmaan tutustunut.
se jota on tottunut käyttämään, sun tapauksessa Peltotuki mulla Suonentiedon ohjelmat, kokeilin joskus Peltotukea ei innostanut sen pidemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740