Eli siis minulla on lesboja kavereina muutama..Kummatkin tietävät että rakastan poikakaveriani todella kovaa..Silti kumpikin hiplaa aina mahdollisuuden koittaessa! Tai yrittää kääntää päätäni lesboksi. Se on äärimmäisen ärsyttävää!! En tykkää että minuun kosketaan epämääräisesti ja vielä yritetään käännyttää..Enhän minäkään yritä käännyttää lesbokavereitani heteroiksi!! Olen hienovaraisesti asiasta puhunut,mutta eipä oo perille mennyt! En haluaisi sanoa suoraan,koska tiedän että he ottavat heti nokkiinsa! Jos nukumme samassa sänkynssä (mitä teen kavereitten kanssa monesti jos olen yötä heillä tai toisinpäin) niin nämä silittelevät (siis erikseen) ym. Se on inhottavaa. Sen takia nykyään en halua olla enää heidän kaveri,kun ei saa rauhassa olla
lesboja kavereina..
15
2738
Vastaukset
- ............
Ehdotan, että sanot heille tuosta suoraan!
Jos et tykkää kosketuksesta, niin sanot heille! Kaikki eivät tykkää fyysisestä läheisyydestä paitsi ehkä oman poikakaverin tms. kanssa ja ei kaikkien ole pakko tykätä samoista asioista.
Ehkä kaverisi eivät ole tulleet ajatelleeksi, että et pidä samalla tavalla kosketuksesta. Ehkä kavereillesi fyysinen läheisyys on luontevampaa kuin sinulle?
Itsehän olen hyvin fyysinen ihminen siinä mielessä, että tykkään halailla ja olla lähellä toisia ihmisiä ja osoittaa ihmisille hellyyttä. Tiedän, ketkä tuttuni ovat samanlaisia, joten sellaisten kanssa sitten halaamme, silittelemme, voimme kaverimielessä kulkea käsi kädessä yms. Joku taas on sellainen joka ei tykkää halata tai muuta, joten sellainen ei sitten tarvitse läheisyyttä ja sitten ei tarvitse ja emme halaile. Näin helppoa se on.
Itselleni fyysinen läheisyys on tosi tärkeä juttu ja minulle on täysin luonnollista kaikki halailu, silittely yms.
En tiedä, millä tavalla he ovat yrittäneet käännyttää sinua, mutta ehkä teillä on vain erilaiset läheisyysmieltymykset? Joten sinuna ennemmin kuin lopettaisin kaveruuden sanoisin suoraan, että et tykkää siitä, että he koskevat sinuun. Jokaisella on oikeus päättää, kuka häneen koskee ja jos joku ei tykkää siitä, että kaveri koskee, niin voi siitä sanoa.
Tsemppiä!- varpunen.
sinussa taitaa olla karismaa joka saa
miehet ja naiset lumoukseen. - samanlainen
Mulle myös fyysinen läheisyys on tosi tärkeää ja se on luontevaa ihan alusta asti kaikissa ihmissuhteissa. Tykkään halata tavatessa ja erotessa, kenties antaa poskisuukon, kulkea käsi kädessä, tanssia lähekkäin, kosketella, pitää sylissä ja silitellä, nukkua vierekkäin. Teen tällaista myös miespuolisten ystävien kanssa vaikka en tunnekaan miehiä kohtaan mitään kiinnostusta seksuaalisessa mielessä. Mulla vaan on ikuinen halipula!
Yritän kyllä pitää omat läheisyyden osoitukseni samalla tasolla muiden kanssa, eli nimenomaan osoitan läheisyyttä vaan niille ystävilleni jotka sitä multa haluavat ja osoittavat takaisin. Pelkään että mut ja platoniset hellyydenosoitukseni tulkitaan väärin ja se on tehnyt mut varovaiseksi etenkin heteronaisten kanssa.
Mäkin kannattaisin sitä, että kertoisit näille kavereillesi että heidän läheisyytensä häiritsee sinua ja koet sen epämiellyttävänä. Ehkä he ovat vaan tulkinneet sua väärin, jos kaikista ajatuksistasi huolimatta jatkat nukkumista samassa sängyssä ja niin edelleen. Anna heille edes mahdollisuus korjata käytöstään, mikä voi olla ihan tahatonta. Ja jollei ole, silloin pysyttele kauempana ja osoita ettet oikeasti pidä heidän läheisyydestään.
- samaan sänkyyn
Ehdotan, että pysyt kaverina, mutta vältät nukkumista samassa sängyssä...
- about
kolmetoistavuotiaalta. Ehkä niille tulee joku äidillisyysreaktio.
- tarvi olla
niiden kaveri jos sua heidän seuransa, käytöksensä ällöttää. En mäkään sietäisi kavereideni lääppimisiä ja varsinkaan jos he eivät tajua sitä lopettaa kun kertoo että kiitos ei.
Ei siinä sen kummempaa. - Lesboooo
Seuraavan kerran kun jompikumpi käy silittelemään, niin siirrä käsi rauhallisesti pois ja sano, että tuntuu vähän epämukavalta. Jos suuttuu, niin suuttukoon!
Minulla on ystävinä niin lesboja kuin heteroita, enkä osaisi kuvitellakaan, että silittelisin ketään, jos samassa sängyssä nukuttaisiin. Eikä kukaan silittele minua.
Ihan eri asiahan on halata, jos näkee toisen pitkästä aikaa. Mutta kenenkään lääppimistä ei vasten omaa tahtoa tarvitse sietää. - kipa
Aivan sama homma on aina, olipa kyseessä hetero tai ei-hetero pari: kun olet rakastunut johonkin, joku aina on kuitenkin iskeämässä koko ajan väliin, kunnioittamatta yhtään sitä mitä tunnet ja olet niille sanonut vaikka kuinka monesti. Törkeää toisten ahdistelemista, sanon minä. Mitä kiivaammin todistaa rakkautaan johonkin, sitä tarmokkaammin jotkut tulevat ja yrittävät laittaa kiilaa väliin. Surullista minusta.
- limettiö
samanlaisia persoonia on heteromiehissä.
Ovat koko ajan vikittelemässä ja hiplaamassa, vaikka niille olisi tuhat kertaa sanonut, että ei: ei kiinnosta.
Kysymys on persoonista, ei seksuaalisesta suunteutumisesta.
Tuollaisia kuvaamiasi persoonia on nini heteroissa kuin lesboissakin. heidän käyttäytymisensä ei johdu heidän seksuaalisesta suuntautumisestaan, vaan siitä, että ovat persoonina sellaisia idiootteja. - Utelias lepakko
Wau. Kerro heti miten tuollaista saa aikaiseksi. Sinun täytyy olla jotenkin satumaisen magneettisen vetovoimainen, kun ihan väkisin vedät puoleesi naisia kuin kärpäsiä. Ja että vielä alkavat hiplatakin.
Siis yritätkö luoda mielikuvaa, että lesbonaiset ovat mielenvikaisia seksinvonkaajia?
Interesting.- lespokka
pisti vähä ärtymään tuo viesti, et taas tää suurensuuri ihana luulo että kaikki lesbo hyökkää kiinni jokaisee naisee joka vastaa tulee, kaikki käy , kaverit, heterot, varatut..hei haloo!
Täysin ihmiskohtasta mun mielestä tollane käytös,ei kiinni siitä että kun he nyt oli lesboja ni tottakai ne käy silittelee sillon..
joo,ei muuta.
- kavereitasi
asiaa paremmin tuntematta ystävyyssuhteenne tuskin juontavat kovin monen vuoden taakse. Tosiystävä ymmärtää kyllä missä rajat menevät. Sinun ei tarvitse sanoa suoraan, kyllä se pitäisi elekielelläkin perille mennä, missä sinun rajasi kulkevat.
- rva möykky
yleensä lienee toiste päi-
että heterot on lepakoide kimpus..
Mut hyvä et oot tajunnu ottaa etäisyyttä ja sano suoraan miten asia on: Ei kiinnosta seksi, vain ystävyys. Piste
Tsemppii lepakkotoveruuteen:) - Ralle Ryökäle
Siis täähän nyt oli täyttä skeidaa koko sepustus! Totuuden kanssa ei mitään tekemistä.
- ---
Mulla on ihan sama tilanne.
Mulla on kaksi lesbokaveria,Annika ja Sini, ja niitten
molempien kanssa oon joskus nuorempana suudellut, nuollu niitten pilluja jne. Meillä on ollut tavallaan "seksisuhde". Nyt kun mulla on poikaystävä ja oon täyshetero, ne aina yrittää tätä samaa. Sitten taas Annika haluais tehdä tätä samaa mun ja Sinin kanssa, mut Sini taas ei halua tehdä sitä muutakun mun kanssa. Annika sanoo suoraa mitä haluaa ja käy heti toimeen. Sen kanssa ei melkein edes voi olla kahdestaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770