Kuivuudesta puhutaan paljon tässä palstalla. Minulla myös kova kuivuusongelma lasikin jälkeen. Vaikka sanotaan, että vuoden verrankin voi kestää ennen kuin helpottaa. Nyt kun olen selvittänyt asiaa, tiedän, että toisille jää pysyväksi vaiva. Kertokaahan vähän omia kokemuksianne. Ne, kenellä on ollut kova kuivuusongelma lasikin jälkeen, kuinka kauan on kestänyt? Vai onko jollain jo pitempi aika operaatiosta ja vaiva jatkuu? Jos jatkuu, niin onko lieventynyt kuitenkin? Palstalla puhutaan kyyneltietulpista, onko kenelläkään kokemusta? Millaista?
Pysyvä kuivuus
lasikin jälkeen??
1
428
Vastaukset
- eskoliina
En tiedä pysyvyydestä, mutta nyt 2 kk:n jälkeen kuivaa vielä etenkin öisin. Päivisin tiputtelen silloin tällöin tippoja, joten en niinkään huomaa kuivumista. Mulle sanottiin, että tipoista ei haittaakaan, laitetaanhan ihollekin kosteusvoidetta päivittäin ja etenkin vanhempana kuivaa muutenkin iho ja silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519