tuntuu tosi tyhmältä mutta tavallaan olen mustasukkainen poikaystäväni exille..tai siis mua häiritsee ihan hirveästi se et sillä on ollu ennen mua jo kaksi vakavaa suhdetta, meil on 10 vuotta ikäeroa niin itselläni (19v)ei ole oikeastaan ollut muita kuin yhden yön juttuja ja muutaman jätkän kans ollut pitemmän aikaa vaan sen takia et se oli ihan kivaa.. nyt oon löytänyt sellaisen ihmisen jonka kans toivon olevani aina.. mutta en vaan pääse yli siitä et sillä on ollut jo vakavia suhteita ennen mua... ja kerran näin vahingossa sen toisen exän kuvan ku se näytti mulle jotain valokuviaan, tuli aika inhottava olo jotenkin... oonko ihan tyhmä vai onko kellään samanlaisia kokemuksia?? en tiedä miten osaisin hyväksyä sen että hänellä on historiaa muiden naisten kanssa, kun kumminkin hän väittää että mä olen ensimmäinen nainen jonka kans haluis kihloihin ja naimisiinkin.. pelottaa että en ole sen viimeinen nainen vaikka hän on antanut mun ymmärtää että olen)=
auttakaa....
6
957
Vastaukset
- sanoisin-
että mustistauti vaivaa joskus jokaista. Joitain enemmän ja joitai vähemmän,mutta,kun teilä on ikäeroa noinkin paljon,niin voisin melkeen panna pääni pantiksi,että olet turhaan mustis,koska ennemmin näkisin näin,että miehesi on jo kokenut paljon ja on sua vanhempi,niin moni ajattelis,että ennemmin hänen tulis olla huolissaan siitä jospa sulla heräis kiinnostus kokeilla muitakin suhteita,kun olet nuorempi ja kokemattomampi,lisäksi miehesi on sen ikänen,ettei enää etsi varmaankaan mitään suhdesekoiluita,koska on sellaisia joläpikäynyt,mutta ikinähän ei elämästä tiedä,mutta sun kannattais nyt nauttia miehestäsi täysillä ja olla oma ihana itses,koska sinuthan mies on valinnut,sen sijaan,että murehdit turhista,koska se voi näkyä suhteessa,jos pelkää kokoajan pahinta.. Kirjoitukses perusteella miehesi kyllä tykkää susta aidosti eikä tuon ikäiset miehet enää sekoile yleensä ja onhan hän vakiintunut juuri sinun kanssasi,jos kihloistakin puhuu:) Tsemppiä sinulle! T kokeneempi naisihminen 30 ja risat.
- neipsykkä
kiitos vastauksestasi.. kai pitäisi yrittää vaan oppia nautimaan siitä että mulla on kumminkin niin ihana mies eikä murehtia turhia(=
- mulla on ihan sama juttu!
neipsykkä kirjoitti:
kiitos vastauksestasi.. kai pitäisi yrittää vaan oppia nautimaan siitä että mulla on kumminkin niin ihana mies eikä murehtia turhia(=
..meillä kanssa 10 v ikäeroa, ollaan naimisissa ja meillä on lapsi. Itse olen vähän reilu 20..viime aikoina olen pohtinut samoja asioita kuin sinä. Olen nähnyt entisistä kuvia, vähän liikaakin ja ne ovat painaneet mieltä. Nyt mua alkoi ihan tosissaan ottaa päähän, kun tämä mieheni ex epäili, josko lapsi oli vahinko ja siksi minut vihille vei?!!? Uskomaton akka, no, minä laitoin sille kuvan esikoisesta joulutervehdyksenä, jospa tajuaisi, että sillä ei enää ole sijaa mieheni elämässä =)Nyt ajon lopettaa turhan murehtimisen ja keskittyä olemaan onnellinen, tee sinä samoin =)
- neitiXXXX
mulla on ihan sama juttu! kirjoitti:
..meillä kanssa 10 v ikäeroa, ollaan naimisissa ja meillä on lapsi. Itse olen vähän reilu 20..viime aikoina olen pohtinut samoja asioita kuin sinä. Olen nähnyt entisistä kuvia, vähän liikaakin ja ne ovat painaneet mieltä. Nyt mua alkoi ihan tosissaan ottaa päähän, kun tämä mieheni ex epäili, josko lapsi oli vahinko ja siksi minut vihille vei?!!? Uskomaton akka, no, minä laitoin sille kuvan esikoisesta joulutervehdyksenä, jospa tajuaisi, että sillä ei enää ole sijaa mieheni elämässä =)Nyt ajon lopettaa turhan murehtimisen ja keskittyä olemaan onnellinen, tee sinä samoin =)
me naiset voidaan sitten olla kamalia!!! ihan alkoi inhottaa kamala akka tuo miehesi exä!!!!!!!!
- ...
Mulla on ollut aivan samat mietteet. Olen 20v ja poikaystäväni on 26. Hänellä on ollut monia suhteita ennen minua, minulle hän on ensimmäinen vakavampi ja pidempiaikainen. Sen vuoksi minua inhottaa, että hän pitää yhteyttä erääseen exäänsä. He tapailevat aina silloin tällöin. Poikaystäväni on sanonut, ettei syytä mustasukkaisuuteen ole, mutta itse en voi tunteilleni mitään. Inhoan myös sitä, että se exä pitää kutsua joka helevetin kissanristiäisiin. En haluaisi nähdä sitä ihmistä enää ikinä, enkä että rakkaani pitää siihen yhteyttä!
- harmittaa
meillä ei niinkään ole ikäeroa kuin muutama vuosi, mutta ongelmana on se, ettei kumppanini puhu hänen entisistä tyttöystävistään. paitsi yhdestä, jonka luona hän on välillä yötäkin ollessaan toisessa kaupungissa yötä, eikä hän kerro minulle sitä. luulee varmaan, että saa jonkun "kohtauksen", en tiedä. tiedän, että hänen eksänsä on hänen hyvä ystävänsä ja heillä ei enää ole mitään, mutta inhottaa se salaaminen. mä en ole vieläkään oikein osannut suhtautua tähän asiaan kunnolla, vaikka kohta ollaan pari vuotta seurusteltu. asiasta ei voi puhua poikaystävän kanssa, koska hän ei koe sitä tietenkään ongelmaksi. kerran olen siitä yrittänyt puhua, mutta ei hän minua ymmärtänyt. en mä voi häntä kieltää tapaamasta ystäviään, se olisi ilkeää. mutta silti. turha murehtia, mutta minkäs teet, kun ajatukset vaan pulpahtaa päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774