Mikä se on?
Onko tässä mitään ideaa?
Elämäsi tarkoitus?
13
2720
Vastaukset
Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus.
- life is life
pimeys pistää hihnat tiukalle... kohta varmaan köysi on rasvattu...
- pöytäliina
..onko sullakaan mitään määränpäätä? (kuolemaa ei lasketa koska se on pakollinen)
- life is life
pöytäliina kirjoitti:
..onko sullakaan mitään määränpäätä? (kuolemaa ei lasketa koska se on pakollinen)
ei tarvitse joka asiaa pohtia liian pitkälle, menee pälli sekaisin, sulla on jo pakka hajoamassa.
- fghfffddgh
Siinäpä sullekki urakkaa.
- tarkoitus
on sen etsiminen - ei löytäminen.
- .on
tarkoitus kirjoitti:
on sen etsiminen - ei löytäminen.
jo löytänyt, nyt pitää ELÄÄ.
- Huusko
.on kirjoitti:
jo löytänyt, nyt pitää ELÄÄ.
Meikä lähti vittuun Kuhmosta.
Se on elämän tarkoitus - NIIIIN...
Huusko kirjoitti:
Meikä lähti vittuun Kuhmosta.
Se on elämän tarkoitusmenit sinne äitis haisevaan takas
- sbbi
Väärin tulkita. Eräs perukkalainen mies ja vaimo piti tapanaan käydä kinkereissä. Pappi puheissaan oli maininnut juuri että "Lisääntykää ja täyttäkää tämä maa" Kotiin mentyään mies oli sanonut vaimolleen muistatkos papin sanoman? Johon vaimo oli hennolla äänellään sanonut ettei hän tarkoittanut että juuri meidän pitää täyttää koko maa lapsilla, sillä meillähän on jo kuusitoista lasta, ja lisääkös meinaat. Turha vääntäytyä.
- Minäpä minä
Kuulin joskus pienenä tyttönä jotta silloin on aikuinen kun tietää elämän tarkoituksen.Luulen jotta se on itsekullakin erilainen.Joillakin on tarkoitus kerätä mainetta, toisella mammonaa.Minun elämän tarkoitus on olla onnellinen.Siihen olen jo päässyt.
- tarkoitus
Eläman tarkoitus on elämä itse.
Jokaiselle on annettu vain tämä yksi elämä elettäväksi.
Viktor Emil Frankl on kirjoittanut hienoja kirjoja asiasta. Osa niistä on suomennettu. Itse olen viehättynyt hänen tapaansa ajatella elämästä. Ajattelusta aistii hänen henkilöhistoriaansa ja selviytymistarinaa.
Lisää tietoa hänestä löydät:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Viktor_Frankl
Minun elämäni ilo on poikani, joka on nyt ala-asteella. Se (poikani) ei ole elämäni tarkoitus, mutta hän tuo elämääni niin paljon iloa, että joskus ihan ajettelen - onko tämä elämän tarkoitus, kokea tällaista iloa.
t. onnellinen isä - armon kerjäläinen
elämäsi kallein ja tärkein asia on tulla tuntemaan Jeesus Kristus OMAKOHTAISENA VAPAHTAJANASI. Älä tyydy vain tietoon että Jeesus syntyi. Vaan rukoile että Jeesus saisi syntyä SINUN SYDÄMEESI. Silloin löydät elämällesi sellaisen tarkoituksen joka kestää kuolemaan ja yli senkin. JEESUS ANTAA ELÄMÄÄN ILON RAUHAN JA PALJON PALJON MUUTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?141834Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709