Mikä se on?
Onko tässä mitään ideaa?
Elämäsi tarkoitus?
13
2719
Vastaukset
Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus.
- life is life
pimeys pistää hihnat tiukalle... kohta varmaan köysi on rasvattu...
- pöytäliina
..onko sullakaan mitään määränpäätä? (kuolemaa ei lasketa koska se on pakollinen)
- life is life
pöytäliina kirjoitti:
..onko sullakaan mitään määränpäätä? (kuolemaa ei lasketa koska se on pakollinen)
ei tarvitse joka asiaa pohtia liian pitkälle, menee pälli sekaisin, sulla on jo pakka hajoamassa.
- fghfffddgh
Siinäpä sullekki urakkaa.
- tarkoitus
on sen etsiminen - ei löytäminen.
- .on
tarkoitus kirjoitti:
on sen etsiminen - ei löytäminen.
jo löytänyt, nyt pitää ELÄÄ.
- Huusko
.on kirjoitti:
jo löytänyt, nyt pitää ELÄÄ.
Meikä lähti vittuun Kuhmosta.
Se on elämän tarkoitus - NIIIIN...
Huusko kirjoitti:
Meikä lähti vittuun Kuhmosta.
Se on elämän tarkoitusmenit sinne äitis haisevaan takas
- sbbi
Väärin tulkita. Eräs perukkalainen mies ja vaimo piti tapanaan käydä kinkereissä. Pappi puheissaan oli maininnut juuri että "Lisääntykää ja täyttäkää tämä maa" Kotiin mentyään mies oli sanonut vaimolleen muistatkos papin sanoman? Johon vaimo oli hennolla äänellään sanonut ettei hän tarkoittanut että juuri meidän pitää täyttää koko maa lapsilla, sillä meillähän on jo kuusitoista lasta, ja lisääkös meinaat. Turha vääntäytyä.
- Minäpä minä
Kuulin joskus pienenä tyttönä jotta silloin on aikuinen kun tietää elämän tarkoituksen.Luulen jotta se on itsekullakin erilainen.Joillakin on tarkoitus kerätä mainetta, toisella mammonaa.Minun elämän tarkoitus on olla onnellinen.Siihen olen jo päässyt.
- tarkoitus
Eläman tarkoitus on elämä itse.
Jokaiselle on annettu vain tämä yksi elämä elettäväksi.
Viktor Emil Frankl on kirjoittanut hienoja kirjoja asiasta. Osa niistä on suomennettu. Itse olen viehättynyt hänen tapaansa ajatella elämästä. Ajattelusta aistii hänen henkilöhistoriaansa ja selviytymistarinaa.
Lisää tietoa hänestä löydät:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Viktor_Frankl
Minun elämäni ilo on poikani, joka on nyt ala-asteella. Se (poikani) ei ole elämäni tarkoitus, mutta hän tuo elämääni niin paljon iloa, että joskus ihan ajettelen - onko tämä elämän tarkoitus, kokea tällaista iloa.
t. onnellinen isä - armon kerjäläinen
elämäsi kallein ja tärkein asia on tulla tuntemaan Jeesus Kristus OMAKOHTAISENA VAPAHTAJANASI. Älä tyydy vain tietoon että Jeesus syntyi. Vaan rukoile että Jeesus saisi syntyä SINUN SYDÄMEESI. Silloin löydät elämällesi sellaisen tarkoituksen joka kestää kuolemaan ja yli senkin. JEESUS ANTAA ELÄMÄÄN ILON RAUHAN JA PALJON PALJON MUUTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719687- 766690
- 286336
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996105Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435969Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015851- 635275
- 454990
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604320- 503930