Mä oon 13 vuotias tyttö, asun tampereella ja isolla paikalla ja koulu on suuri. Mä oon ollu koko elämäni samassa koulussa ja mun elämä on/oli ollut ihanaa. Ennekun mä menin yläasteelle ja sain uuden luokan (siis pojat, tytöt vanhoja) -Nii sitten...mä oon tämmönen isohko tai tämmönen ja muutenkin sellanen ilonen ihminen...sitten mun luokalla on semmonen poika tai parikin jotka alkoivat kiusaa mua...ne haukkuu TUNNEILLA,käytävillä ja joka puolella minua...kaikilla mahollisilla loukkaavilla ilmaisuilla..oon käynyt kuraattorilla monta kertaa, mutta oon niin masentunut ja surullinen kun ajattlen koulua...niin olen vaan kotona, en käy ulkona..lopetin harrastukset ja muutenkin. Mun elämä on helvettiä!! Jotkut nyt ajattelee että oon ihan kakara kun valitan haukkumisesta. Tää asia on niin hirveetä mun sisällä, mä en jaksa. mä en saa tukee, kun ehkä mun bestikseltä..Äitikin yrittää...mutta sitten se alkaa selittää jotain muuta..että tämä olisi HUUMORI-HAUKKUMISTA. Miten saan mun tuskan pois, auttakaa! Ihan oikeesti ...kiitos niille jotka antavat apua :( Kiitos
Henkistä kiusaamista...
7
467
Vastaukset
- meetwurstinakki
Minua ainakin harrastus on piristänyt kummasti. Muuten olen yleensä aina vaan kotona, mutta harrastus on hyvä syy mennä nuuhkimaan ulkoilmaa ja sitä odottaa innolla, jos harrastus on oikea. Sinuna aloittaisin harrastukset uudelleen, tai miettisin jonkun kokonaan uuden jutun.
Joitakin ihmisiä seura piristää. Jonkun "seuraharrastuksen" tai joukkuejutun myötä on helppo olla tekemisissä ihmisten kanssa. Mutta toisaalta mua ainakin piristää myös soittotunti, vaan minä ja ope samassa huoneessa.
En tiedä, mitä äitisi tarkoittaa tuolla "huumori-haukkumisella," mutta monesti kuulee sellaisesta kuin "huumorin nimissä haukkumisesta." Kiusaamista sekin on, sillä huumori on kyllä suht kaukana ainakin uhrin mielestä. Se on suunnilleen sellaista, että kiusaaja/kiusaajat haukkuu, ja sitten kun tulet surulliseksi ja vaikkapa itket, niin samat tyypit on silleen "EKSÄ NYT TAJUU SE OLI LÄPPÄ, VTN HUUMORINTAJUTON!" ja kaikki pitää sua jotenkin huonona, kun et muka "vitsiä" ymmärtänyt.
Saattaahan hän tosin myös tarkoittaa sitä, että pojat kiusaavat leikillään. Siihenkin on kuitenkin syytä puuttua, sillä eihän moiset leikit ole soveliaita. Ihan sairaat huvit on heillä. - täällä
Sama juttu mulla,kiusataa jne....ope tai kukaa ei välitä sanoo vaa et"kyl se loppuu/ne on vaa poikii"sama juttu myös, en käynyt ulkona meinasin alkaa viiltelee,mut ymmärsin kuitenkin ettei mitää järkee, mutta vain itkin..pistin kaikki maholliset tavarat oven eteen ettei äiti tulisi luoksenit ai kukaan muu,en kaivannut lohtua,vain omaa loppua..Aloita taas harrastuket, pysy kovana ja puhu vaikka jollekkin lelullesi,tai etsi mese/kirjekavereita. Aluksi kun sain yhden mese kaverin,niitä oli kohta monta kymmentä(ossia saat esim: (suomi24,keskustelut,nuoret,kirjeystävät,jätä sinne vaikka vesti) Sitten piristyin jaksoin pistää hanttii(mutten väkivaltaisesti.) itsekin oon tavallista isompi,pojat/tytt luulevat(etenkin kiusaajat) luulevat "läskien" olevan hheikkoja,kun osoitat että osaat olla myös "kova" kyllä ne lopettaa..
- olla kiusattu
minä tiiän miltä tuntuu olla kiusattu tai no oikeastaan syrjitty.mua ja mun kavereita syrjitään.alun perin se kai alko siitä kun kukaan ei ylä.asteella oikeen tuntenut meitä koska ollaan syrjä kylältä..sitten vaan se alko luisuu käsistä ,selän takana supatusta,perättömiä juoruja,huorittelua.. tuntui että nekin jotka ei olleet meihin koskaan ollut minkään laisessa yhtteydessä(esim puhuttu mitää) vihasivat myös meitä.. mutta nyt kasilla asiat ovat alkaneet mennä parempaan suuntaan, kun ollaan alettu juttelee ja ystävystyy muitten kanssa ja ehkä muut ovat hieman aikuistuneet..mutta eivät läheskään kaikki ole vielä lopettaneet syrjitää varsinkaan pissikset ja pissiksiä nuoleskelevat pojat jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan yhtään vaan uskovat kaiken mitä niille syötetään.. no nyt tämä meni kyllä minun murheitten jauhamiseks..mutta yritä kestää ei ne ikuisuutta jaksa kiusata..
- Bashira
Kehtaisinkohan mie pyytää sinua kirjoittamaan mulle? Vaihdettas kokemuksia kiusaamisesta. :>
[email protected] - thepunkkari
alotat ne harrastukset uudelleen ja jos kerran iso oot nii senkus annat kiusaajille pientä sakinhivutusta.
ps: vasarat ja pesismailat on mukavaia - pena persreikä
sua varmaan haukutaan ihan syystä vitun lehmä
- osku paska
sua varmaan haukutaan ihan syystä vitun lehmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750