HP psc 1315 all-in-one

HeePoo

Skannerin yhteysvirhe, mitkä kaikki piuhat pitää tarkistaa ja jos on asennettava uusiks, miten se vaihe vaiheelta tapahtuu. Please älköön kukaan linkittäkö mihinkään vieraskieliselle sivustolle, taidan vain tätä suomen kieltä!!

12

11391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeePoo

      Kun yritän skannata HP Directorilla niin:
      Skannauskomponentissa yhteysvirhe, jos ongelma ei poistu, asenna skannausohjelma uudelleen.
      HP-skannausohjelmaan ei saaad yhteyttä, varmista että ohjelma on asennettu ja se toimii. Jos toistuu, sulje ohjelma ja yritä uudelleen.

      Seuraavalla tavalla toimii siis Msoftin ohjatulla. (No tässä ei voi laittaa kaikkia asetuksia mitä saa HP Directorilla:
      Käynnistäohjauspaneeli, skannerit ja laitteet. No otan sieltä hp psc 1310 series, alkaa Msoftin ohjattu skanneri- ja kameratiminto,
      Ainoa homma mitä tein oli että asensin Explorer 7, siinäkö vika??
      Mikä on se HP tukipalvelun spostiosoite mistä kenties vois kysellä apuja??

    • HeePoo

      Jaa tuolla toisella keskalueella jollain muulla tuli sama juttu kun latas IE7 koneelle, mistä neuvoja että sais HP Directorin takas??

      • immu

        Oletkos saanut ohjeet HP Directorin uudelleen lataamiseen, multa kanss on se hävinnyt !!??


      • pikkupikkumyy
        immu kirjoitti:

        Oletkos saanut ohjeet HP Directorin uudelleen lataamiseen, multa kanss on se hävinnyt !!??

        [email protected]
        tässä on sähköposti osoite tekninen tuki. josta en saanut apua . mulla on sama ongelma hp director ei toimi. pistin vähän tekstiä sinne


    • onkohan

      sama vika kun minun psc 1110 all-in-one monitoimikoneessa, eli muuten toimii mutta ei skannaa,otin yhteyttä HP tukipalveluun, kun vika ilmeni, eli IE7 päivityksen jälkeen, vastaus sieltä tuli suurinpiirtein seuraavanlainen: vikaan ei ole nyt lääkitystä, mutta siihen on tulossa ohjelmistopäivitys joka korjaa vian.
      Oli myös neuvo/ohje miten voi kiertää Hp-director toiminnon, mutta en minä ole saanut sillä neuvolla skanneria toimimaan, täytyy edelleen odotella päivitystä jos sellainen sitten joskus tulee, jos ei tule alan vaatia uutta laitetta HP:ltä, toimivaa sellasta.

      • Nimetön

        Joopa joo! mulla on Scanjet 2400 ja samanlaisia ongelmia. Ensin se toimi Officen omalla kuvankäsittelyohjelmalla siten että scanneria startatessa se odotteli parempia aikoja ja revontulia,.... jonkin aikaa odoteltua se ilmoitti että yhteysvirhe ja sen jälkeen aloitti scannauksen josta ei tullut mitään tiedostoa. Kun uudestaan painoi scannauksen päälle, lähti scannaus pelaamaan.
        Sitten otin office-paketin pois kun se oli hieman epävirallinen ja aloin käyttämään Open office:a.
        Eipäs toiminut scanneri sen jälkeen... heitti aina sen saman herjan että "tarkista scannerin kaapelit" eli yhteysvirhe. HP:n tukikeskus antoi ohjeeksi ladata heidän päivityksensä sieltä hp-centteristä. OK ei auttanut mitään joten soitin sinne. POistettiin ja ladattiin ajurit monta kertaa ja sitten lopuksi tultiin siihen tulokseen että kamerani ja scannerini ajurit sotkivat jotenkin toisiaan. Poistimme kameran ajurin sillä siitähän voi siirtää kuvia vaikka Explorerilla.
        Nyt scanneri pelaa joten kuten mutta en voi scannata kuin yksittäisiä kuvia/sivua .... en kuten ennen, sillä officen kuvankäsittelyohjelmalla, monia sivuja samaan tiedostoon. Ja on hitaampaakin!
        Yhteenveto höpinästä: Officen kuvankäsittely-ohjelma on minun tiedossani oleva ainoa "kunnon" scannausohjelma.Voi olla muitakin !!!
        En osta koskaan HP:n lisälaitteita, ainakaan samaan HP:n PC:hen. Mulla oli kamera,tulostin ja scanneri HP:n, nyt on enään scanneri( ja PC ). HP:n multihypermonitoimiohjelmat ovat epästabiileja ja
        eivät toimi oikein.
        Jos en saa scanneria toimimaan, menen uuden vuoden jälkeen kauppaan ja ostan toisen merkkisen.


      • Yrittelijä
        Nimetön kirjoitti:

        Joopa joo! mulla on Scanjet 2400 ja samanlaisia ongelmia. Ensin se toimi Officen omalla kuvankäsittelyohjelmalla siten että scanneria startatessa se odotteli parempia aikoja ja revontulia,.... jonkin aikaa odoteltua se ilmoitti että yhteysvirhe ja sen jälkeen aloitti scannauksen josta ei tullut mitään tiedostoa. Kun uudestaan painoi scannauksen päälle, lähti scannaus pelaamaan.
        Sitten otin office-paketin pois kun se oli hieman epävirallinen ja aloin käyttämään Open office:a.
        Eipäs toiminut scanneri sen jälkeen... heitti aina sen saman herjan että "tarkista scannerin kaapelit" eli yhteysvirhe. HP:n tukikeskus antoi ohjeeksi ladata heidän päivityksensä sieltä hp-centteristä. OK ei auttanut mitään joten soitin sinne. POistettiin ja ladattiin ajurit monta kertaa ja sitten lopuksi tultiin siihen tulokseen että kamerani ja scannerini ajurit sotkivat jotenkin toisiaan. Poistimme kameran ajurin sillä siitähän voi siirtää kuvia vaikka Explorerilla.
        Nyt scanneri pelaa joten kuten mutta en voi scannata kuin yksittäisiä kuvia/sivua .... en kuten ennen, sillä officen kuvankäsittelyohjelmalla, monia sivuja samaan tiedostoon. Ja on hitaampaakin!
        Yhteenveto höpinästä: Officen kuvankäsittely-ohjelma on minun tiedossani oleva ainoa "kunnon" scannausohjelma.Voi olla muitakin !!!
        En osta koskaan HP:n lisälaitteita, ainakaan samaan HP:n PC:hen. Mulla oli kamera,tulostin ja scanneri HP:n, nyt on enään scanneri( ja PC ). HP:n multihypermonitoimiohjelmat ovat epästabiileja ja
        eivät toimi oikein.
        Jos en saa scanneria toimimaan, menen uuden vuoden jälkeen kauppaan ja ostan toisen merkkisen.

        Juu yrittelen saada HP Directoria toimii IE7 asennuksen jälkeen, sais vaan jostain suomenkieliset yhteystiedot HP:lle että vois kysellä neuvoja, onko tietoo?


      • Uteliaisas
        Nimetön kirjoitti:

        Joopa joo! mulla on Scanjet 2400 ja samanlaisia ongelmia. Ensin se toimi Officen omalla kuvankäsittelyohjelmalla siten että scanneria startatessa se odotteli parempia aikoja ja revontulia,.... jonkin aikaa odoteltua se ilmoitti että yhteysvirhe ja sen jälkeen aloitti scannauksen josta ei tullut mitään tiedostoa. Kun uudestaan painoi scannauksen päälle, lähti scannaus pelaamaan.
        Sitten otin office-paketin pois kun se oli hieman epävirallinen ja aloin käyttämään Open office:a.
        Eipäs toiminut scanneri sen jälkeen... heitti aina sen saman herjan että "tarkista scannerin kaapelit" eli yhteysvirhe. HP:n tukikeskus antoi ohjeeksi ladata heidän päivityksensä sieltä hp-centteristä. OK ei auttanut mitään joten soitin sinne. POistettiin ja ladattiin ajurit monta kertaa ja sitten lopuksi tultiin siihen tulokseen että kamerani ja scannerini ajurit sotkivat jotenkin toisiaan. Poistimme kameran ajurin sillä siitähän voi siirtää kuvia vaikka Explorerilla.
        Nyt scanneri pelaa joten kuten mutta en voi scannata kuin yksittäisiä kuvia/sivua .... en kuten ennen, sillä officen kuvankäsittelyohjelmalla, monia sivuja samaan tiedostoon. Ja on hitaampaakin!
        Yhteenveto höpinästä: Officen kuvankäsittely-ohjelma on minun tiedossani oleva ainoa "kunnon" scannausohjelma.Voi olla muitakin !!!
        En osta koskaan HP:n lisälaitteita, ainakaan samaan HP:n PC:hen. Mulla oli kamera,tulostin ja scanneri HP:n, nyt on enään scanneri( ja PC ). HP:n multihypermonitoimiohjelmat ovat epästabiileja ja
        eivät toimi oikein.
        Jos en saa scanneria toimimaan, menen uuden vuoden jälkeen kauppaan ja ostan toisen merkkisen.

        Haloo, onko HP:ltä kukaan hereillä. Usea kyselee IE/:n ja HP Directorin yhteenpelaamisesta. Ei näy ei kuulu, netistä ei löydy suomakielistä apua asiaan. Käsitän asian niin ettei heitä kiinnosta sentin vertaa moinen ongelma, en edes tiedä mistä vois saada päivituyksen asiaan, joku ties kertoo että tulossa on???????????


      • tuosta,
        Yrittelijä kirjoitti:

        Juu yrittelen saada HP Directoria toimii IE7 asennuksen jälkeen, sais vaan jostain suomenkieliset yhteystiedot HP:lle että vois kysellä neuvoja, onko tietoo?

        http://welcome.hp.com:80/country/fi/fi/support.html
        Lähetä tiukkaa tekstiä, että päivitykset kehiin ja äkkiä.


      • Tuosta

      • tuolla

      • skanneri takas!
        Uteliaisas kirjoitti:

        Haloo, onko HP:ltä kukaan hereillä. Usea kyselee IE/:n ja HP Directorin yhteenpelaamisesta. Ei näy ei kuulu, netistä ei löydy suomakielistä apua asiaan. Käsitän asian niin ettei heitä kiinnosta sentin vertaa moinen ongelma, en edes tiedä mistä vois saada päivituyksen asiaan, joku ties kertoo että tulossa on???????????

        Mikä ihme tässä tökkii sen päivityksen kanssa?!?!! Nyt sekin linkki mistä sen aiemmin sai korjattua on vedetty HP:n sivulta pois! Soitto ei tuottanut tulosta, nettipalaute ei tuottanut tulosta. Pitääkö laittaa kuluttaja-asiamies asialle? En minä uutta konetta aio hankkia kun entinen pelittää jos sen mokan saavat HP:n taholta korjattua!!!!! Ja jos sellaiseen pitää lähteä, että aina uusi masiina pitää hankkia kun ohjelmistoja kehitetään niin HP saa luvan päivittää ihan omaan laskuunsa uudet laitteet! Ihmeellistä vetkuttelua ja asiakkaiden vedätystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe