toivoisin, että antaisit minulle edes yhden katseen Tuntuu omituiselta, että olet saanut minut aivan polvilleni näisen vuosien aikana. Pikku hiljaa. Odotan ahnaasti jokaista katsettasi, ja minua kertakaikkiaan kalvaa, kun et minulle mitään puhu. Et enää edes heitä sano. Näkyykö muka tunteeni -jotka niin yritän piilottaa- kuitenkin sinulle, etkä enää halua jutella. Rinnassa puristaa niin kovasti tämä rakkaus, jota en enää uskonut tuntevani. Sinä toit sen mukanasi. Enkä tiedä kiittääkö vai vihatako sinua sen vuoksi.
mies kiltti
3
714
Vastaukset
- se katse onkin
oikeastaan ainut millä on merkitystä, sanat vähän ontuu... puhun vähän mitä sattuu... siksi parempi olla hiljaa.. en oikein varmaan luota itseeni..... mutta näet kuitenkin katseestani itsevarmuutta...... ehkä ymmärrät kuitenkin epävarmuuteni... ja tuskani.. olisitko sinä se joka tuo minulle elämänhalun ja ilon ja luottamuksen takaisin? kaikkien pettymysten jälkeen? jos tiedät mitä tarkoitan niin kiitos älä naljaile mistään, äläkä pelottele asioilla joita tiedät mun pelkäävän/inhoavan... hiljaisuus on parasta silloin kun on tulossa riita... tai en tiedä... yhtä riitaa on koko elämä,..
- tämä miekkonen
sinua kiusaa?
- Kiltti mies...
Tuskin olet se kenelle vastaukseni haluaisin osoittaa, mutta tässä ajatuksen virtaa siitä huolimatta. Pidän sinusta liian paljon että uskaltaisin lähestyä sinua katsetta enempää. Puhun sinulle vain niitä näitä enkä uskalla tutustua sinuun tämän lähemmin, koska pelkään sitä samaa pettymyksen tunnetta jonka olen jo niin monesti joutunut kokemaan. Tästä johtuen yritän toimia seurassasi järjen ääntä kuunnellen, mutta koska sydämeni on järkeäni suurempi enkä onnistu siinä mitä yritän, turvaudun lapsenomaisesti passiiviseen käyttäytymiseen. Pyydän siis anteeksi jos koet käyttäytymiseni mitätöivänä, kyseessä on kuitenkin vain sisältä rikkinäisen miehen epätoivoinen yritys suojella itseään suuremmilta vahingoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764