Kaksosnainen ja Neitsyt mies

Kaamoskeksi

Niin.. Miten soveltuvat yhteen Kaksos nainen ja Neitsyt mies? Olisi hyvin mielenkiintoista tietää löytyiskö näin horoskoopillisesti yhteistä tulevaisuutta erän ihmisen kanssa. usein olen huomannut niiden olevan oikeassa.
Sanokaa rehellisesti tietojenne mukaan, en minä toivoani horoskoopeista menetä :)

10

6673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös kaksonen

      Minulla siitä kokemusta.Kaksi neitsyt miestä ollut elämässäni.Minulle liian puupökkelömäisiä.
      Saisi olla hiukan enemmän elämää ja repäistäkin joskus.

    • kaksonen 63

      Minulla on ollut nyt 23 avioliittovuotta neitsyt mies ja nyt kyllä tuntuu että mitähän tästäkään enää tulee. Jotenkin tuntuu että toinen on kuin kivireki perässä verettävä. Haluaisin enemmän tunnetta peliin ja joskus eres jotain innostusta.

    • kohtuullinen arvio

      Neitsytmies tarvii aikaa ja tilaa paljon omille asioilleen. Kaksonen voi kokea, että ei kannata olla suhteessa, jos sille on varattu viisi minuuttia viikosta. Neitsyt ajattelee antavansa aikaa kaksoselle, mutta kaksonen kuvittelee viettävänsä aikaa neitsyen kanssa. Neitsyt pyörii ympäriinsä ja voi olla hankala tai helppo tapaus riippuen aiemmasta koulutuksesta. Jos "löysä" suhde kiinnostaa, voi onnistua, mutta jos haluaa sitoutumista ja pitkäjännitteisyyttä suhteelta ei kaksonen ja neitsyt ole kovin hyvä pari.

    • 11 vuotta yhdessä

      Asun avoliitossa neitsytmiehen kanssa,meillä on harvoin erimielisyyksiä vaikka työskentelemme myöskin yhdessä.Neitsyt mies on joissakin asioissa kiivas oman kannan puolustaja,mutta myös hyvin sovitteleva.Hän on enemmin romanttinen kuin minä ja haluaa jatkuvaa läheisyyttä.Halauksia ja suukkoja monesti päivässä.Neitsytmies on sängyssä paras.Horoskoopissa ratkaisee paljon myös nouseva merkki,joka itselläni on nouseva vaaka eli en ole tyypillinen kaksosnainen luonteeltani.Kokemuksesta myös 22 vuotta yhdessä aiemmin vesimiehen kanssa,ei sopinut minulle.

    • Ystäviä pelkästään

      Itse olen kaksosnainen ja ystäväni on neitsytmies..
      Alussa kun juttelimme niitä näitä ja viihdyimme toistemme seurassa, pitemmän päälle kun asiat syvenivät niin itse en pysy neitsyeen ajatuksen juoksun perässä.. heillä on 10 rautaa tulessa ja 9 niistä on hukassa ja yhdellä pelataan.. Hän kertoi että kaksosnaisessa on haastetta ja he ovat vahvoja ihmisiä.. Ainakin itse olen luonteeltani sellainen että koitan pärjätä vaikka välillä elämä potkii päähän enkä näytä sitä ulkopuolisille kovin helposti..

    • perhonen

      Olen ollut kolmen neitsyt miehen kanssa.... mielestäni he ovat hitaita ja pettäviä. Eivät käyneet minulle.

      • mieltä

        Neitsyt mies on kaksinaamainen, pettää joka käänteessä. Ajattelee vain itseään.
        Tiedän yli 20 vuoden kokemuksesta.


      • Perhonen
        mieltä kirjoitti:

        Neitsyt mies on kaksinaamainen, pettää joka käänteessä. Ajattelee vain itseään.
        Tiedän yli 20 vuoden kokemuksesta.

        Olen täysin samaa mieltä.... ja he eivät osaa päättää mitä haluavat. Lopetin suhteen he eivät voi päästää irti, soittavat ja haluavat tavata. Olen ajatellut ehkä sen suhteen lopettaminen oli neitsyen egolle liikaa... en tiedä tämä on vain minun kokemus.


      • ei enää vesimiestä
        Perhonen kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.... ja he eivät osaa päättää mitä haluavat. Lopetin suhteen he eivät voi päästää irti, soittavat ja haluavat tavata. Olen ajatellut ehkä sen suhteen lopettaminen oli neitsyen egolle liikaa... en tiedä tämä on vain minun kokemus.

        Olin aikaisemmin naimisissa vesimiehen kanssa, suhde oli täysi fiasko; jatkuvaa pettämistä ja huijaamista. Nyt olen ollut 16 vuotta yhdessä neitsytmiehen kanssa ja hyvin menee. Ensialkuun se järjetön pikkumaisuus ja älytön järjestelmällisyys otti päähän, mutta ajankuluessa meillä se neitsyt nyt onkin se, jolle ei esim. huushollin tiptop kunto olekaan tärkeintä, itselle taas on ominut kaksoselle outoa tapaa, että kaikki pitäisi olla just eikä melkein.. Ei se aina tämä ihmiselo horoskoopista ole kiinni, kyllähän jokaisessa parisuhteessa joskus toinen ottaa aivoon, vaikka olis kuinka sopivat merkit. Sitä pitää vain osata kouluttaa se mies mieleisekseen... :) Tosin aina ei voi onnistua, kuten ekassa liitossa kävi. Mutta joillakin on vain päässä vikaa sen verran, että petettävä on, eikä edes huono omatunto tule. Lisäksi kyllä uskon lapsuuden kotikasvatuksenkin jonkin verran vaikuttavan.
        Keskustelun aloittaneelle vinkiksi; ota se neitsyt mies, jos hyvältä tuntuu, äläkä liikaa tuijota merkkeihin. Usko ennemmin, että kyllä se oma sielu itsellensä luodun tunnistaa!


    • kaksopakso

      4 vuotta takana. Vaihtelevasti mennyt.

      Alkuun oli suuria ongelmia mm. yhteenmuuton suhteen, kun molemmat oli niin jääräpäisiä ja siivous ei minua paljon innosta. Miestä ärsytti, jos jätin vaikka kupin pöydälle muutamaksi minuutiksi. Aina piti huomauttaa, mikä tietysti ärsytti ja suututti.

      Tätä nykyä kompromisseja on tehty puolin ja toisin. Olen oppinut nauttimaan siisteydestä, mutta edelleen tuntuu, että mies tulee askeleen jäljessä. Oma järki leikkaa sataan suuntaan spontaanisti, kun toisella on vaikeaa päättää kaupassa mitä syödään. Paljon tarvitsee siis tukea nopean kaksonen kanssa.

      Mies on äärettömän uskollinen ja jossain määrin mustasukkainen. Paljon hyvää, mutta paljon saa tehdä töitä. Itse olen spontaani ja nopea liikkeissänni ja mies tasan päinvastoin. Aina se ei ole huonokaan asia... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe