Jihuu. Sitten kun noi heppuset hyväksyy sen. En kyllä usko näin rumalla naamalla. Se joka näkee sen ensin tulee ilmoittamaan tänne ja saa oikeudet haukkua sitä eniten.
Omakuvani tulossa galleriaan.
52
1524
Vastaukset
- Stiltzkin
En nyt sanoisi rumaksi, mutta..... näytät kyllä erehdyttävästi kysymysmerkiltä..
- Abbis
Ne ovat aivoni. Kaikki suurta kysymystä.
- BubbleGirl
...että sinulla on kärsä. (?)
x)
Ah hah hah haa!- Abbis
En oo mikään Möhköfantti.
- MyKey
En nähny kuvaas, mutta toivoisin että voisit lähettää sen sähköpostiini jotta voin toteuttaa uudenvuodenlupaukseni ja masturboida jokaiselle FF-palstalla hengailevan henkilön kuvalle ^__^
- BubbleGirl
Minun kuvani edessä et kyllä ala runkkaamaan!
- MyKey
BubbleGirl kirjoitti:
Minun kuvani edessä et kyllä ala runkkaamaan!
Laitoin näytön tohon sivuviistoon etten runkkaa sen edessä
- BubbleGirl
MyKey kirjoitti:
Laitoin näytön tohon sivuviistoon etten runkkaa sen edessä
Siivoton poika! Hyi!
- MyKey
BubbleGirl kirjoitti:
Siivoton poika! Hyi!
Olen tässä iässä, seksuaalisuuteni sumentaa todellisuudentajuni :
- dipsu-creeper
tai alan dissaamaan täysill
- Abbis
Kuva on siellä. Jejee.
- ....
Abbis kirjoitti:
Kuva on siellä. Jejee.
Sul on nenäs paskaa.
Nätti oot
- Se_Paivansade
jos täällä ois ollu naamaraja niin minnuuhan tänne ei ois koskaan hyväksytty =D
- BubbleGirl
No eihän sulla mitään kärsää ole. Ihan nätti tyttö.
...mutta mitä ihmeen sotkua sillä on naamassa?- Stiltzkin
"...mutta mitä ihmeen sotkua sillä on naamassa?"
No mitäköhän. Kysyppä MyKeyltä. - BubbleGirl
Stiltzkin kirjoitti:
No mitäköhän. Kysyppä MyKeyltä.Mutta sen piti masturboida kaikkien kuvan kanssa (paitsi minun!), ei henkilön kanssa. Joten spermaa se ei voi olla.
Kakissako se tyttöraukka on kasvojaan hieronut? - Abbis
BubbleGirl kirjoitti:
Mutta sen piti masturboida kaikkien kuvan kanssa (paitsi minun!), ei henkilön kanssa. Joten spermaa se ei voi olla.
Kakissako se tyttöraukka on kasvojaan hieronut?Se on öö.. Tussia tai ripsaria. >_<
Yöllä otettu kuva niin ei ole naama mitenkään edustavan näkönen. (Ihan niinkun se joskus oliskin. Mut silti) - Abbis
Abbis kirjoitti:
Se on öö.. Tussia tai ripsaria. >_<
Yöllä otettu kuva niin ei ole naama mitenkään edustavan näkönen. (Ihan niinkun se joskus oliskin. Mut silti)Vielä siitä ripsarista sen verran että en yleensä meikkaa koska se on ällöä. Joskus vaan tulee sellainen tunne että pitää sotkea koko naama ja leikkiä -95 vuonna syntynyttä tyttöä joka kuuntelee Uniklubia ja viiltetee.
- BubbleGirl
Abbis kirjoitti:
Vielä siitä ripsarista sen verran että en yleensä meikkaa koska se on ällöä. Joskus vaan tulee sellainen tunne että pitää sotkea koko naama ja leikkiä -95 vuonna syntynyttä tyttöä joka kuuntelee Uniklubia ja viiltetee.
Meikkaaminen on ihan kivaa, eikä sillä pidä sotkea, vaan ehostaa ja korostaa. Joskus saa tki taiteilla, mutta sekin pitää osata tehdä tyylillä ja hallitusti ja hillitysti. Valunut ripsari silmäpusseilla on... tosi huono...
Ja miksi pitäisi leikkiä -95-syntynyttä tyttöä, joka kuuntelee Uniklubia ja viiltelee?? Ja miten SE puolestaan liittyy meikkaamiseen?
Ja miten se TUSSI liittyy mihinkään??
Minä en nyt ymmärrä! - Abbis
BubbleGirl kirjoitti:
Meikkaaminen on ihan kivaa, eikä sillä pidä sotkea, vaan ehostaa ja korostaa. Joskus saa tki taiteilla, mutta sekin pitää osata tehdä tyylillä ja hallitusti ja hillitysti. Valunut ripsari silmäpusseilla on... tosi huono...
Ja miksi pitäisi leikkiä -95-syntynyttä tyttöä, joka kuuntelee Uniklubia ja viiltelee?? Ja miten SE puolestaan liittyy meikkaamiseen?
Ja miten se TUSSI liittyy mihinkään??
Minä en nyt ymmärrä!Nojoo. Oltiin hirvipeijaisissa (jotain metsänomistajien juttuja kai) ja siellä oli sellaisia hauskoja ysivitosia joilla oli meikit levinnyt pitkin naamaa. Ne kävin 10 minuutin välein vessassa laittamassa niitä muka paremmiksi. >_>
Illan kruunasi se kun ne lauloi karaokessa Uniklubin biisin.. olisiko ollut Rakkautta ja Piikkilankaa. Nauroin koko seuraavan yön ja tukehduin melkein tyynyyni.
Tussi ei oikeastaan liity mitenkään. Viikko sitten tussailin itseni täyteen kuvia kun olin suihkussa. En huomannut että tussipaketissa luki "waterproof". Sen jälkeen angstailin eräällä foorumilla ja kaikki nauroi :F
Tussit on pelottavia. Tusset myös. Ne ruotsalaiset kissat. - MyKey
Stiltzkin kirjoitti:
No mitäköhän. Kysyppä MyKeyltä.: |
- MyKey
Abbis kirjoitti:
Nojoo. Oltiin hirvipeijaisissa (jotain metsänomistajien juttuja kai) ja siellä oli sellaisia hauskoja ysivitosia joilla oli meikit levinnyt pitkin naamaa. Ne kävin 10 minuutin välein vessassa laittamassa niitä muka paremmiksi. >_>
Illan kruunasi se kun ne lauloi karaokessa Uniklubin biisin.. olisiko ollut Rakkautta ja Piikkilankaa. Nauroin koko seuraavan yön ja tukehduin melkein tyynyyni.
Tussi ei oikeastaan liity mitenkään. Viikko sitten tussailin itseni täyteen kuvia kun olin suihkussa. En huomannut että tussipaketissa luki "waterproof". Sen jälkeen angstailin eräällä foorumilla ja kaikki nauroi :F
Tussit on pelottavia. Tusset myös. Ne ruotsalaiset kissat.Ja -95 meikkaavat tytöt on noloja B))))))))))
- Abbis
MyKey kirjoitti:
: |
Ei se ollut noloa. Vieläkin kyllä lukee pinkillä tussilla erään henkilön nimi navan alapuolella :F
- BubbleGirl
Abbis kirjoitti:
Nojoo. Oltiin hirvipeijaisissa (jotain metsänomistajien juttuja kai) ja siellä oli sellaisia hauskoja ysivitosia joilla oli meikit levinnyt pitkin naamaa. Ne kävin 10 minuutin välein vessassa laittamassa niitä muka paremmiksi. >_>
Tussit on pelottavia. Tusset myös. Ne ruotsalaiset kissat.Kumpi tässä nyt sitten on huvittavampi näky: teinikriiseilevät ysivitoset, vai itseään tussaileva ysikakkonen (?) ?
Ensimmäinen tapaus vain herättää sääliä ja saa aikaan silmien muljauttelua, tämä jälkimmäinen... saa minut lähinnä 'nauramaan partaani' ja hakkaamaan lattiaa kouristuksissa. x) - dipsu-creeper
Abbis kirjoitti:
Tussit on pelottavia. Tusset myös. Ne ruotsalaiset kissat.on joko saatanallinen koko maailmaa vihaava angsti, tai sitten tahallisen lapsellinen "Minä olen jumala, muut paskoja" -angsti.
Jos angstaa jostain kunnon syystä, niin pitää vaihtaa asennettaan angstia aihauttavaa syytä kohtaan. Muuten on täysi pelle kun ei osaa elää onnellisesti vaikka olis mahis. - MyKey
Abbis kirjoitti:
Ei se ollut noloa. Vieläkin kyllä lukee pinkillä tussilla erään henkilön nimi navan alapuolella :F
Hirvee valitus miten kaikki on pissiksiä ja teinejä yms ja sit ite harrastaa toisiin tussailua ja kihertelyä. Saatana sentään. Siis vittu. En voi tarpeeksi korostaa kirosanoja.
- Stiltzkin
MyKey kirjoitti:
Ja -95 meikkaavat tytöt on noloja B))))))))))
...
Ei muuta sanottavaa. Mielikuva siitä tilanteesta naurattaa ja itkettää ihan tarpeeksi.
- dipsu-creeper
Spämmättiin tähän riettautta, mutta poistin koska riettaus on syntiä ja väärin :
- BubbleGirl
You loser!
- dipsu-creeper
BubbleGirl kirjoitti:
You loser!
:< :< miksi olen loser?
- BubbleGirl
dipsu-creeper kirjoitti:
:< :< miksi olen loser?
...et rohjennut jättää riettauksiasi kaiken kansan nähtäväksi. Pelko uudesta bannistako sai sinut takaa-alalle?
- dipsu-creeper
BubbleGirl kirjoitti:
...et rohjennut jättää riettauksiasi kaiken kansan nähtäväksi. Pelko uudesta bannistako sai sinut takaa-alalle?
sit Voldokin seuraa tätä foorumia, ja pienen pojan silmille ei ole hyvää nähdä seksuaalista tekstiä Bubblegirlistä ja abbiksesta. Se olisi kieroutunutta :
- BubbleGirl
dipsu-creeper kirjoitti:
sit Voldokin seuraa tätä foorumia, ja pienen pojan silmille ei ole hyvää nähdä seksuaalista tekstiä Bubblegirlistä ja abbiksesta. Se olisi kieroutunutta :
Hölynpölyä. Minkä ikäinen voldo1 muuten on? Ja mistä ihmeestä se sen nickin repäisi?
- dipsu-creeper
BubbleGirl kirjoitti:
Hölynpölyä. Minkä ikäinen voldo1 muuten on? Ja mistä ihmeestä se sen nickin repäisi?
Voldo on Soul calibur pelisarjan oudosti köypristelevä niljake.
En paljastele toisten henkilökohtaisuuksia foorumeilla. - BubbleGirl
dipsu-creeper kirjoitti:
Voldo on Soul calibur pelisarjan oudosti köypristelevä niljake.
En paljastele toisten henkilökohtaisuuksia foorumeilla.En ole pelannut.... vai onko se leffa? x)
Tämäkin keskustelu olisi miljoonasti helpompi hoitaa chatissa, mutta sinne en mene.
Mihin se MKey hävisi? - dipsu-creeper
BubbleGirl kirjoitti:
En ole pelannut.... vai onko se leffa? x)
Tämäkin keskustelu olisi miljoonasti helpompi hoitaa chatissa, mutta sinne en mene.
Mihin se MKey hävisi?Miksei chattiin :
- BubbleGirl
dipsu-creeper kirjoitti:
Miksei chattiin :
Voi sinnekin mennä, mutta tää on tällain lystimpää. Perkele, tää jalka muuten särkee.
- dipsu-creeper
BubbleGirl kirjoitti:
Voi sinnekin mennä, mutta tää on tällain lystimpää. Perkele, tää jalka muuten särkee.
jähmeää, we shall meet att roolipelit chat
- BubbleGirl
dipsu-creeper kirjoitti:
jähmeää, we shall meet att roolipelit chat
I'll be there.
- Abbis
BubbleGirl kirjoitti:
I'll be there.
En moo mikää ysikakkonen. Tuo loukkas. :F
- BubbleGirl
Abbis kirjoitti:
En moo mikää ysikakkonen. Tuo loukkas. :F
No kolmonenko sitten?
- Abbis
BubbleGirl kirjoitti:
No kolmonenko sitten?
En tunnusta mitään. Mulla on oikeus vaieta. Jokainen saa tehdä omat päätöksensä mun iän suhteen.
- Arvaa kuka?
Abbis kirjoitti:
En tunnusta mitään. Mulla on oikeus vaieta. Jokainen saa tehdä omat päätöksensä mun iän suhteen.
vm. 95
- MyKey
Arvaa kuka? kirjoitti:
vm. 95
mitä nuorempi, sen parempi. aahhhh....
- FF_mestari
Hyvännäköisyys asteikolla 1-10 sä oot 11! Lumoavat silmät. sä näytät tutulta.. Tee palvlus, elä rupea meikkaamaan liikaa! Elä peitä kauneuttasi, vaikka oletkin blondi. Jos mä lähettäisin tonne oman kuvan niin siitä tehtäis varmaankin moskovaan uutta wc paperia jossa on mun kuva tai sitte mulle vaan sanottais että:" mene sivulle www.naamiaisasut.com sinne ne rumat menneet on!" Usko tai elä mun naamaa pelkää kuoleetkin!
- Ihan jees
Heh.. Vaikka mä olen haudasta noussukkin niin en mä sua säiky :) mut tää neidon kuva on kyllä ihan jees. En ole ikinä nähnyt noin hyvän näköstä tyttöä. Sä olet upee! VAROKAAKIN PEDOFIILIT KEHUMASTA TOTA!!
Sainks mä nyt iskettyä sut Abbis? ;) vaikka et tiedäkkään musta mitään
- PÖLÖÖÖ
Sustapa tuli kuuluisa nätillä kuvalla!
- arkkimeedes
Kaipa itsetunto näinkin parantuu.
- Abbis
arkkimeedes kirjoitti:
Kaipa itsetunto näinkin parantuu.
Luokanohjaaja sanoi mutsille kehityskeskustelussa että "Lapses on sosiaalinen hylkiö ja sen ei pitäisi erakoitua tässä vaiheessa kun se on vielä niin nuori." Siis omg. Helvettiäkö se niille kuuluu onko mulla kavereita vai ei. Niin ja mua on turha yrittää iskeä, en ymmärrä rakkaudesta mitn. En ymmärrä mistään mitään.
- dipsu-creeper
Abbis kirjoitti:
Luokanohjaaja sanoi mutsille kehityskeskustelussa että "Lapses on sosiaalinen hylkiö ja sen ei pitäisi erakoitua tässä vaiheessa kun se on vielä niin nuori." Siis omg. Helvettiäkö se niille kuuluu onko mulla kavereita vai ei. Niin ja mua on turha yrittää iskeä, en ymmärrä rakkaudesta mitn. En ymmärrä mistään mitään.
Pojat haluaa seksiä, ja tytöt turvaa. Rakkaus on pelkkä biologinen välittäjäaineiden ja hormonien tuottama ilmiö, siinä ei ole mitään elämää suurempaa.
- Stiltzkin
dipsu-creeper kirjoitti:
Pojat haluaa seksiä, ja tytöt turvaa. Rakkaus on pelkkä biologinen välittäjäaineiden ja hormonien tuottama ilmiö, siinä ei ole mitään elämää suurempaa.
..niin kauan kuin on niitä biokemiallisia aineita ja tapahtuu tarvittavia reaktioita. Silloin se on todellisuutta kaikille niille, jotka niin tuntevat. Mutta ei se tosiaan mitään elämää suurempaa o.
Tapasin muuten kerran tytsyn, joka halusi pelkkää seksiä, kun minä halusin sitä "turvaa". Se näki minussa vain lihakimpaleen, sellaisen hunksin. En jaksanut kovin kauan sitä tolkutonta jyystämistä. :[
- Rufus
Silmän ruokaa O_o
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746