Tässä olisi pieni joulahja idea vanhemmille, kummeille tai ihan kelle vaan. Itse ostin vanhemmilleni ja lapseni kummille tälläisen. Eli teetätä omasta kuvasta palapeli. Minä teetätin tytöstäni kuvan ja teetätin 308 palaisen palapelin siitä....Palapelin paketin kanteen tuli kuvasta malli, että tietää koottavan palapelin kuvan.... minusta tämä oli aika hauska lahja idea....
PIENI JOULULAHJA IDEA..........
5
4159
Vastaukset
- ideaton.
Olen aina miettinyt onko omasta kuvatsa palapelin teettäminen mahdollsita, nyt sain tietää vastauksen :D
Missä teetit palapelin??
Oliko se kallis? :p- Liberos
Eli unohdin tossa mainita osoitteen mistä tilasin palapelin, eli tässä se tulee www.palapeli.com....no hinnat vaihtelevat, riippuu palojen määrästä, mutta minkä itse tilasin oli 29eur.....
- Liberos
Täältä tilasin palapelin, www.palapeli.com....hinta oli 29eur, riippuu palojen määrästä...vielä vinkki, jos ei halua värillistä kuvaa, kannattaa muokata kuvaohjelmalla kuvaa vaikka mustavalkoiseksi taikka seepian rusehtavaksi......
- boring idea
Ideasi on hyvin tylsä, valitettavasti jo vanha ja loppuun kulutettu. Hyllyt ovat jo täynnä mukeja, kyniä,vihkoja, kalentereita ja muita lasten valokuvilla somistettuja tarvikkeita. Voisiko olla tylsempiä ideoita enää.
- Kyllästyny valittajiin...
Nti/Hra Negatiivinen taas vauhdissa... Kannattais ehkä sopii läheisten kaa, et jättää lahjat ostamatta sun kohalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826