..niinkuin olet huomannut,asiat siirtyy tulevaan vuoteen..en tiedä odotatko,en tiedä haluatko,en tiedä välitätkö..
tämä epätietoisuus syö naista..
mutta olen päättänyt, että yritän ainakin..ja jos et huoli,niin se on voi voi..
Elämäni mies..
11
1506
Vastaukset
- odotan..
jos se vaan olen minä.
- ....
..sitten olet?Me tunnemme virallisista välikäsistä:)
- olenkin
.... kirjoitti:
..sitten olet?Me tunnemme virallisista välikäsistä:)
mies pääkaupunkiseudulta;) menikö edes lähelle?
- lähelle tuli
olenkin kirjoitti:
mies pääkaupunkiseudulta;) menikö edes lähelle?
melkein osui ! Yritä vielä...
- miettinyt-
paljon sua nainen ja helppoa ei ole,mutta mielessäni olet. Voisitkos kertoa vähän lisää,vaiks mun nimen kirjaimen tai asuinpaikkaa jne?
- miehelle
Sinun nimesi ja asuinpaikkasi avainkirjaimet ovat tässä. Laita ne oikein ja oikeaan järjestykseen niin voimme jatkaa... nimeesi liittyvinä J, P , R , A, U, H, N, K, M, E, I, Ä, S, Y, O
Asuinpaikkasi avainkirjaimet.. K, S, V, E, M, T, A, N, P, H, - ....
..älkää hämmentäkö minun viestejä..itä-suomeen miehelle kaikki minun txtit..(ap.)
- miten!
.... kirjoitti:
..älkää hämmentäkö minun viestejä..itä-suomeen miehelle kaikki minun txtit..(ap.)
Monta rautaa tulessa!!
- ....
miten! kirjoitti:
Monta rautaa tulessa!!
..kuin se yksi..kirjoitan samalla nimimerkillä, tähän vaan tuli hämmentäjiä väliin!!
- ....
miten! kirjoitti:
Monta rautaa tulessa!!
..yksi..johan kirjotin,että hämmentäjiä välissä..
- en saa
miehelle kirjoitti:
Sinun nimesi ja asuinpaikkasi avainkirjaimet ovat tässä. Laita ne oikein ja oikeaan järjestykseen niin voimme jatkaa... nimeesi liittyvinä J, P , R , A, U, H, N, K, M, E, I, Ä, S, Y, O
Asuinpaikkasi avainkirjaimet.. K, S, V, E, M, T, A, N, P, H,selvää,mutta pääkaupunkiseutu kuitenkin ja kait meitä sit on monia samassa jamassa;) Voisit tietty laittaa vaikka montako kirjainta mun etu ja sukunimessä on yhteensä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481