Hirviöt naapureina : ((

*tahtoo omakotitalon*

Naapurit on ollu ihan täysii hirviöitä: keskellä yötä, arkipäivänä huudatetaan stereot täysillä -
parvekkeen ovi auki niin että kadun toisellapuolen asuvatkin kuulee - jotain kummallista humppaa, biisien sanat kaiku mun kämpän lisäks ykköskerroksessa saakka. Huutoa, karaokea, möykkäämistä parvekkeella, pelottavan kuuloset raivarit, kaikki tämä jatku noin keskimäärin kello kahteen yöllä. Tätä viikosta toiseen, varmaan jonku vajaan vuoden ajan, kunnes luultavasti saivat häädön.

Pari kuukautta hiljasta kunnes taliaivo seinanaapuri hommas kotiinsa jonkun kummallisen hilavitkuttimen / hikijumppalaitteen ja kiinnitti sen "yhteiseen" seinään (siis mun olkkarin seinän toisellepuolelle) kiinni tai aivan sen läheisyyteen - vaikka niillä kyllä ois riittäny huoneita siinä kämpässä missä se ois aiheuttanu vähemmän häiriötä, paitsi tietenkin alakertalaiset ei sillonkaan ois säästyny tältä..vieläkään en tiedä mikä hemmetin laite se oli.
Sitä se sitten olikin suhtkoht puol vuotta, melkein joka arkipäivä seinän rynkyttämistä, raivostuttavaa metallista kirskuntaa ja kummallista kairaamiselta kuulostavaa ääntä. Kerran oli vapaapäivä viikolla ja tätä penteleen hinkkaamista kuulu sitten 12 tuntia putkeen.
Aamuvuoron jälkeen (herätys siinä klo 05.00) olis halunnu ottaa päiväunet, mut ei pystyny nukahtamaan tai heräs vartin päästä sen seinän rynkyttämisen/hakkaamisen takia. Illalla myöskin nukahtaminen oli mahdotonta, ja kun oli kaks viikkoo aamuvuoroo putkeen, en sitten nukkunutkaan montaa tuntia putkeen kahtee viikkoo ja todella olin menettämässä järkeni. Iltavuorot oli ihania kun ei tarvinnu kuunnelle sitä möykkää.

Tämä meteli nyt onneksi loppunut, joko laite tai ne naapurit on löytäny toisen kodin.
Itse oon ollu ihan täys idiootti kun en oo menny aikasemmin sanomaan asiasta, vaan kiltisti kärsiny, mut en haluu olla mikään valittajatäti tai leimautua kerrostalokyttääjäks, vaikka mun oman kodin rauhastahan tässä on ollu kysymys.

Eikä tässä vielä kaikki: asunnossani on nyt keittiöremontti kun yläkertalaiset ilmeisesti yritti tehdä omasta keittiöstään uima-altaan tai jotain...Keittiö nyt ilman paria kaappia, lattia auki, kaakelit irti seinästä, puhallin ja joku lämpöpatteri, mitkä tekevät asunnossa olemisen mahdottomaks, ne kun nostaa lämpöä ja lämpöpumppu pitää ärsyttävää hurinaa.

Ei tarvii kommentoida, kunhan vaan purin omaa pahaa oloa teidän toisten niskaan, mutta ainakin tämä auttaa varmasti niitä jotka luulevat että heillä menee huonosti, aina löytyy joku (kuten minä) jolla menee huonommin.

4

1228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lysmiaho

Olisin ampunut häiriköt.

• Cezzie

Osanottoni! Kuulostaa todella kamalalta!
      Sait mun oloni vähän paremmaksi, kiitos sinulle!
      Mulla myös hirviönaapurit muttei kuitenkaan mitään sinun kirjoitukseesi verrattavaa.
      Toivon että saat asuntoasiat jotenkin järjestykseen, ei noin voi elää.
      Voimia sulle!

• jumppaava naapuri

Normaaleja elämisen ääniähän nuo ovat. Olet pikkusieluinen kyttääjä, jos noista valitat! Kestä kuin mies!

• *tahtoo omakotitalon*

Normaaleja elämisen äänejä, kyllä, en missään vaiheessa väittänytkään että nämä olisivat epänormaaleja ääniä, (paitsi se hilavitkutin / hikijumppalaite)
        Kukin eläköön miten tahtoo, mutta asia on toinen kerrostalossa, muut on otettava huomioon. Seinän toisella puolella on jonkun koti, et saa JATKUVASTI häiritä toisia kovalla metelillä.

En voi kestää tätä asiaa kuin mies, olenhan nainen. Miestä olisi kyllä noissa tilanteessa tarvittu, itse kun en uskaltanut naapureille mennä sanomaan mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe