onko Puolangalla AA-ryhmää

tulen akan kotikonnuille ky...

Haluan hoitaa itsenäni myös lomilla. Onko siellä toipumisryhmä missä?
Olen saanut 32v olla raittiina, ja haluan jakaa toipumiskokemuksini.
Minä en pääse leuhkimaan viinan määrillä, mutta apsolutismi on minulle mainio asia.
Saunat Jouluna ilman kaljaa on nautinto.

7

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se joka

kaipailee 32:n vuoden jälkeen vielä aa:n tukea, on pahasti riippuvainen.
      käsitykseni alkoholismista on varmaankin puuttelinen, vaikka olen kärsinyt siitä itsekin.

kyllä paikkakunnalla mainittu ryhmä toimii ainakin satunnaisesti.

• vanha erkkinen

Kunnansihteeri Rajala tietää asiasta ehkä parhaiten. Jos ei ole kerhoa voinet keskustella joutavia aiheesta Rajalan kanssa.

• löytyy
        vanha erkkinen kirjoitti:

Kunnansihteeri Rajala tietää asiasta ehkä parhaiten. Jos ei ole kerhoa voinet keskustella joutavia aiheesta Rajalan kanssa.

Terveysaseman alakerta perheneuvolan tilat. Kokoontuu perjantaina klo 19.
        Alkoholismi on koko elämän kestävä sairaus. AA antaa miellyttävän tavan elää ilman alkoholia päivä kerrallaan periaatteella. AA-ohjelman avulla kehitetään omaa itseään ihmisenä eikä pelkästään keskitytä viinan kiroihin.
        Kannattaa tutustua AA-ohjelmaan esim www.suomenaa.fi

• olen juovan läheinen
        löytyy kirjoitti:

Terveysaseman alakerta perheneuvolan tilat. Kokoontuu perjantaina klo 19.
        Alkoholismi on koko elämän kestävä sairaus. AA antaa miellyttävän tavan elää ilman alkoholia päivä kerrallaan periaatteella. AA-ohjelman avulla kehitetään omaa itseään ihmisenä eikä pelkästään keskitytä viinan kiroihin.
        Kannattaa tutustua AA-ohjelmaan esim www.suomenaa.fi

Hänen itsensä kieltäessä ongelman.
        On työ, on kulissit hyvin pystyssä.
        Kyllä se niin, että tauti on kova.
        Pelottaa Joulu, pitää valehdella lapsille, että HÄn nukkuu selkä kipeä.Totuus on se, että tissuttelu on yksin kotona tapahtuvaa.
        Taitaa olla mennyt jo pohjan läpi.
        On niin arka keskustelun aihe, yhden ryypyn jälkee on persoona jo toinen voi tätä helvettiä.
        Voi kun tulisi AA:sta riippuvaiseksi, eikä pullosta.
        Jouluruokaakin pitää viin kanssa läträtä, kun vesi on yhtä hyvää aina syy joka pisaralle missä on alkoholia.
        Ymmärtääkö kukaan omaista??

• ryhmät
        olen juovan läheinen kirjoitti:

Hänen itsensä kieltäessä ongelman.
        On työ, on kulissit hyvin pystyssä.
        Kyllä se niin, että tauti on kova.
        Pelottaa Joulu, pitää valehdella lapsille, että HÄn nukkuu selkä kipeä.Totuus on se, että tissuttelu on yksin kotona tapahtuvaa.
        Taitaa olla mennyt jo pohjan läpi.
        On niin arka keskustelun aihe, yhden ryypyn jälkee on persoona jo toinen voi tätä helvettiä.
        Voi kun tulisi AA:sta riippuvaiseksi, eikä pullosta.
        Jouluruokaakin pitää viin kanssa läträtä, kun vesi on yhtä hyvää aina syy joka pisaralle missä on alkoholia.
        Ymmärtääkö kukaan omaista??

ovat alkoholistien läheisiä varten. Siellä opitaan elämään juovan ihmisen haitoista huolimatta. Tutustu ohjelmaan. Gogleta vaikka AL-Anon- sanalla ellei www.suomenaa.fi löydy tietoa AL-Anon-ryhmistä. Puolangalla sitä ei ole.
        Ei miehesi ole juonut pohjan läpi. Hänhän on vielä hengissä. Hän voi toipua ainoastaan tunnustamalla alkoholiongelmansa ja hakeutumalla hoitoon. Minulle AA on ollut paras tarjolla olevista. Olen seitsemättä vuotta raittiina päivän kerrallaan.
        Voimia joulun "viettoon".

• kolpakko

onko AA Puolangalla kokoontunut äskeen?

• @te

Jos vielä 32 vuoden jälkeen kaipaa AA-killan apua, kannattaa, ehkä narskauttaa koskenkorvapullo auki. On nimittäin niin luupää, että ei kannata enää jatkaa ihtensä kiusaamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      175
      2640
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      161
      2432
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2077
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      2023
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1709
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1424
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      201
      1360
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      217
      1098
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1084
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      352
      1020
    Aihe