Kumpa

olisi jo

joulu. Odotan silmät kirkkaina, jospa toiveeni toteutuisi ja hän luokseni.
En saisi odottaa liikaa, etten pety. Tiedän. Eihän hän ole luvannut mitään ja nyt en painosta, jotta ei karkaa kokonaan. Tajusin tänään ties monettako kertaa, että olen rakastunut häneen ja olen täysin puolustuskyvytön. Ehkä kaikki meneekin hyvin, eikä ystävieni tarvitse keräillä enää sydämeni sirpaleita, joista osa on jäänyt kateisiin.

Minulla olisi teille, hyvät lukijat, yksi pyyntö. Jos voisitte toivoa, että hän tulee luokseni, niin ehkä siitä olisi apua, kun tarpeeksi moni asiaa ajattelee hyvällä sydämellä. ..Olettaen, että teillä sellainen on ;)
..On varmasti ainakin suurimmalla osalla, niin minä ainakin uskon!

Iloista joulun odotusta kaikille!

7

1184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just me

Sinulle , että toiveesi toteutuu...ja toivoisin olevani tuo, ketä toivot luoksesi.

Mitään en toivoisi enempää, en mitään....

• olla, ken

tietää.. Jos olet, ihanaa, että ajattelet samoin. Jos et, toivon, että saat rakkaasi luoksesi sinäkin =)

• just me
        olla, ken kirjoitti:

tietää.. Jos olet, ihanaa, että ajattelet samoin. Jos et, toivon, että saat rakkaasi luoksesi sinäkin =)

se on varmaan minulla toive ajattelua, tai sitten pitäisi maailmankirjat mennä sekaisin...

• sen pitäs
        just me kirjoitti:

se on varmaan minulla toive ajattelua, tai sitten pitäisi maailmankirjat mennä sekaisin...

olla niin,miksei hän voisi vain tulla luoksesi?

• kavereidesi

kanssa kerännyt sydämen sirpaleita niin saako kysyä mitä hän sitten sinulle teki ja miksi ihmeessä sitten haluat häntä niin vietävästi? Jos sulla on hyvät perustelut kertoa,niin teen vaiks taikoja että hän todella tulee luoksesi joulun jälkeen:=) T:taikojen tekijä:)

• vasta :(

Eikö sen aikana voisi tulla? Tulisi ja pitäisi kiinni niin, että se tuntuisi vielä monta viikkoa sen jälkeen. Hänen tuoksunsa, katseensa, suudelmansa ja kaiken, olen tallettanut sydämeeni ja ne pirstovat sydäntäni, kun emme voi tavata.
        Ei hän ilkeyttään ole tulematta. Elämäntilanne osittain estää (ei ole varattu, kuten en minäkään), mutta suurin osa on menettämisen pelkoa ja ilmenee niin, että kun tunteet alkavat jyllätä iskee ahdistus. Sitä ruokkii minun tunteellisuuteni ja se, että kerron ajatuksistani ehkä liiankin vuolaasti, liian varhain. Vaikka olen hänen ahdistumisiaan ja pahaa oloaan "ymmärtänyt" ja huomannut hänen pakenevan tunteitaan jo melko pitkään, niin siitä huolimatta hänen vuokseen yksikään sirpale ei ole kadoksissa. Joistakin muista rakkaustarinoistani kadonneiksi jääneistä paloista on osa etsiytynyt paikalleen vain hänen ansiostaan. En tiedä miten hän sen tekee, mutta maailmassa ei ole yhtäkään niin sydämestään kaunista ihmistä kuin hän ja se satuttaa, kun en tiedä olenko hänen arvoisensa.
        Hänen lähellään minulla on hyvä olla. Kaikki levottomuus katoaa ja tunnen olevani kokonainen.
        Hänenkin ahdistuksensa näyttäisi pikkuhiljaa alkavan helpottaa ja joudun puremaan itseäni huuleen, etten ihan kaikkea heittelisi ilmaan ja hän ottaisi sen vuoksi takapakkia.

Jos ei tule jouluna, niin odotan sen yli!

• suloisesti
        vasta :( kirjoitti:

Eikö sen aikana voisi tulla? Tulisi ja pitäisi kiinni niin, että se tuntuisi vielä monta viikkoa sen jälkeen. Hänen tuoksunsa, katseensa, suudelmansa ja kaiken, olen tallettanut sydämeeni ja ne pirstovat sydäntäni, kun emme voi tavata.
        Ei hän ilkeyttään ole tulematta. Elämäntilanne osittain estää (ei ole varattu, kuten en minäkään), mutta suurin osa on menettämisen pelkoa ja ilmenee niin, että kun tunteet alkavat jyllätä iskee ahdistus. Sitä ruokkii minun tunteellisuuteni ja se, että kerron ajatuksistani ehkä liiankin vuolaasti, liian varhain. Vaikka olen hänen ahdistumisiaan ja pahaa oloaan "ymmärtänyt" ja huomannut hänen pakenevan tunteitaan jo melko pitkään, niin siitä huolimatta hänen vuokseen yksikään sirpale ei ole kadoksissa. Joistakin muista rakkaustarinoistani kadonneiksi jääneistä paloista on osa etsiytynyt paikalleen vain hänen ansiostaan. En tiedä miten hän sen tekee, mutta maailmassa ei ole yhtäkään niin sydämestään kaunista ihmistä kuin hän ja se satuttaa, kun en tiedä olenko hänen arvoisensa.
        Hänen lähellään minulla on hyvä olla. Kaikki levottomuus katoaa ja tunnen olevani kokonainen.
        Hänenkin ahdistuksensa näyttäisi pikkuhiljaa alkavan helpottaa ja joudun puremaan itseäni huuleen, etten ihan kaikkea heittelisi ilmaan ja hän ottaisi sen vuoksi takapakkia.

Jos ei tule jouluna, niin odotan sen yli!

kirjoitettu. Toivon että sinä sekä ap saavat toivomansa joulun. Itsekin tietysti toivoisin mutta kovin on kaukainen haave.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe