Haluaisin kysellä Zybanin ja alkoholin yhteisvaikutuksesta. Mitä oireita? Tykkään ottaa iltaisin muutaman rentouttavan oluen rankan päivän jälkeen ja viikonloppuna tulee bailattua vähän enemmän. Olen sinkku ja menoa riittää mutta tupakasta haluan eroon!!! kaikki keinot on koitettu jo 20 vuotta tuloksetta! Uskallanko käyttää Zybania koska haluan rillutella myös??? Apua!!!!
Zyban ja alkoholi
4
1091
Vastaukset
- Zyban vieroituksessa
Kannattaa keskittyä nyt vain siihen tupakoinnin lopettamiseen. Itselläni on lakot tyssänneet juuri siihen alkoholin ottamiseen. Liian kallis kuuri pilattavaksi. Minulle maksoi piirun verran vaille 155€. Tupakatta tiistaista lähtien, ei ole helppoa, mutta saa nähdä, alkoholilla en sitä pilaa. Ohjeissakin kielletään alkoholi, voi olla vaikka mitä myrkytysoireita, karamellejähän nämä Zyban tabletit eivät ole!
- off the hook
Humalaan ei saa tulla Zybanin aikana.
- kysyn vaan
Voitko kertoa miten se vaikuttaa? Moninkertaistaako alkoholin vai myrkytysoireita?
- TiinaK
kysyn vaan kirjoitti:
Voitko kertoa miten se vaikuttaa? Moninkertaistaako alkoholin vai myrkytysoireita?
Ole kuukauden päästä ollut ilman tupakkaa kaksi vuotta. Alussa olin baareissa ihan samalla tavalla kuin tupakoidessanikin. Ei se lääke yksin auta jos olet päättänyt polttaa juodessa. Korvien välistä kaikki on kiinni. Olisi kiva tietää oletko edelleen polttamatta? Onnea teille kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392030
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 65574
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467