_Miehelle_

_Nainen_

Niin, ja eräänä päivänä kävelit eteeni, sisimpäni kääntyi ympäri. Tunsin uskomattoman olotilan, sillä hetkellä ajattelin että siinä on minun mieheni. Sinussa on kaikki se mikä täydentäisi minut. Ensi hetkestä lähtien en voinut enää keskittyä mihinkään työhöni täysillä. Sinä olit tullut sisälleni, ajatuksiini. Missä tahansa liikuit seurasin sinua katsomattakin, olin koko ajan hyvin tietoinen liikkeistäsi. Meni päiviä ja öitä kuin asuit sisälläni. Minä halusin huolehtia sinusta, suukottaa ja syleillä, tuntea kuinka puristat minut sinun suojaasi. Halusin olla ylpeä sinusta, kannustaa sinua siinä mitä teet. Olet niin mahtava persoona. Koko elämäni oli saanut uuden merkityksen ja mielenkiinnon kohteen. Päivät kuluivat pilvissä, unelmissa meistä kahdesta. Jokainen päivä oli odotusta, saanhan edes hetken nähdä sinua tänään, katsoisit minua taas silmiin, näkisin sinun katseesi ja hengitäisin taas hetken sitä syntyvää tilaa jonka saan kun katseemme kohtaavat. Tulithan sinä viimein keskustelemaan kanssani, olen kiitollinen siitä. Päivien myötä asiat selkenivät ja ymmärsin että sinulla olikin oma rakas.
Tiedän että sinunlaisesi ei näillä sivuilla käy. Mutta sanon silti että harmittaa että en koskaan saa sanottua miten ihana ja mahtava olet. Toivottavasti rakkaasi pitää sinusta hyvää huolta. Maailman eniten rakkautta sinulle..

19

2069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mulla olis

joku niin ei kyllä tarttis miettiä kauaa.. tietäisin että noin mahtavan ihmisen kanssa haluan olla... ja vielä varmuuden vuoksi sanon että jos tää oli mulle.. niin mulla ei oo ketään... vaan oon vapaa.

• tietää!

kelle oli tää viesti????

• _Nainen_

T:lle

• T...
        _Nainen_ kirjoitti:

T:lle

...ketään oo! Vielä ;)

• ....
        T... kirjoitti:

...ketään oo! Vielä ;)

..olet??

• voinut

täsmälleen noilla sanoilla kirjoittaa yhdelle n:lle!! Hänet tavattuani koko elämäni sai
      uuden merkityksen.Nyt toivoisin hänen olevan
      onnellinen ja ehkä on jo löytänyt vierelleen
      rakkaan joka pitää hänestä hyvää huolta eikä
      ikinä, ei ikinä satuta häntä.Niin olisin tehnyt minäkin,niin paljon hänestä välitin.

• noin paljon

välittää,niin miksi ette sitten ole yhdessä? Vaikuttaa suurilta tunteilta?:)

• aina välittäminen
        noin paljon kirjoitti:

välittää,niin miksi ette sitten ole yhdessä? Vaikuttaa suurilta tunteilta?:)

ei riitä.Suuret tunteet puuttuivat
        nähtävästi häneltä.Kyllä,välitän hänestä paljon ja
        käsittämättömän suuria tunteita tunsin,siksi kipu
        olikin kova.Mutta hän ansaitsee parhainta onnea ja
        parhaan rakkaan,jonka on saattanut jo löytää.Silti
        en ikinä unohda häntä.Hän tekee vielä rakkaansa
        hyvin onnelliseksi,uskomaton persoona :)

• mulle.....

voisin olla just se mies ja haluaisin sanoo sulle paljon asioita. Voitko kertoo enemmän? Missäpäin vaikutamme ja minkä ikäsiä olemme? Kuullosti niin tutulle;)!!!Kerro,odotan.

• _Nainen_

En tiedä hänen ikäänsä, noin 30v lähistöllä. Etelä-Suomi.

• T...
        _Nainen_ kirjoitti:

En tiedä hänen ikäänsä, noin 30v lähistöllä. Etelä-Suomi.

olispa ollut yksi piste vähemmän, niin näitä olisi ollut hauska lukea:)

• ....
        T... kirjoitti:

olispa ollut yksi piste vähemmän, niin näitä olisi ollut hauska lukea:)

..siltikään et vastannut kun kysyin mistäolet..

• _Nainen_
        .... kirjoitti:

..siltikään et vastannut kun kysyin mistäolet..

Mistä sinä olet.. :)

• T...
        _Nainen_ kirjoitti:

Mistä sinä olet.. :)

ikää, noin 30-vuotta ;)

• _Nainen_
        T... kirjoitti:

ikää, noin 30-vuotta ;)

Mutta sinun nimessäsi on siis vain yhteensä neljä pistettä..

• T...
        _Nainen_ kirjoitti:

Mutta sinun nimessäsi on siis vain yhteensä neljä pistettä..

kyllä, eli älä vaivaa itseäsi tällä enempää, mutta kirjoitit niin hienosti/kauniisti naisen näkökulmaa ja sitä mitä olit kokenut että se palautti tähän ihmiseen taas ainakin ihan vähän uskoa naisiin, siihen että on olemassa sinunlaisiakin naisia, kateeksi käy T:tä kenellä on yksi piste enemmän:O...:)

• _Nainen_
        T... kirjoitti:

kyllä, eli älä vaivaa itseäsi tällä enempää, mutta kirjoitit niin hienosti/kauniisti naisen näkökulmaa ja sitä mitä olit kokenut että se palautti tähän ihmiseen taas ainakin ihan vähän uskoa naisiin, siihen että on olemassa sinunlaisiakin naisia, kateeksi käy T:tä kenellä on yksi piste enemmän:O...:)

Kiitos T***.. Täytyy uskoa että ne tunne tilat tulevat uudelleen koettavaksi, kohde vain muuttuu. Vaikka se tälläisessä tilanteessa tuntuukin mahdottomalta. Mutta onneksi niistä jää kauniit muistot. Ihaninta on kuitenkin se, että kaikki ne olotilat ovat kuitenkin meissä itsessämme tapahtuvia, joten ne ihanat tunteet ja tuntemukset ovat osa meitä, kukaan ei niitä pysty pois viemään. Voit ottaa ne koska vain halutessasi pintaan ja nuuhkia miltä tuntuu oikean välittämisen tunne..

• T...
        _Nainen_ kirjoitti:

Kiitos T***.. Täytyy uskoa että ne tunne tilat tulevat uudelleen koettavaksi, kohde vain muuttuu. Vaikka se tälläisessä tilanteessa tuntuukin mahdottomalta. Mutta onneksi niistä jää kauniit muistot. Ihaninta on kuitenkin se, että kaikki ne olotilat ovat kuitenkin meissä itsessämme tapahtuvia, joten ne ihanat tunteet ja tuntemukset ovat osa meitä, kukaan ei niitä pysty pois viemään. Voit ottaa ne koska vain halutessasi pintaan ja nuuhkia miltä tuntuu oikean välittämisen tunne..

:) Toivottavasti saatte toisenne:)

(ja minäkin voisin saada omani)

• koin jotain

hyvin samankaltaista kuin sinäkin. Nuo tuntemukset, jotain niin järjetöntä ja ihanaa. Ja kummallisinta vielä sekin, että T ja neljä tähteä on hänelläkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe