Miksei kukaan chattaile?

oma chatroom

Meille on varattu oma chattihuone Suomi24-päävalikon
kohdassa Chat-Yhteisöt-Vammaiset. Siellä ei ole koskaan ketään, miksi?
Eikö olisi kiva heittää kevyttä keskustelua reaaliajassa toistemme kanssa?
Eiköhän mennä sinne turisemaan, niin saadaan pientä vipinää harmaaseen arkeen!

11

1265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

Itse olen ajatellut ihan samaa.. Sinne vaan kaikki juttua heittämään!!

• CP-poika

mutta tapoihini ei kuulu norkoilla tunteja chattipalstoilla mieluummin juttelen livenä (myös vammaisten kanssa). Siinä sentään tietää, kenen kanssa on juttelemassa.

• oma chatroom

Eikö tämä juuri olisi sitä live-keskustelua?

Moni vammainen tuntee olonsa aika yksinäiseksi ja haluaisi keskusteluseuraa. Noilla "yleisillä" kanavilla ei ole helppoa keskustella itseä askarruttavista asioista, varsinkin kun tämä kirjoittaminen sujuu aika hitaasti ja pakkaa tulemaan virheitä pakkoliikkeiden takia.
        Ehkä tuolla chatissa olisi myös helpompi puhua asioista kun ei heti tarvitsisi paljastaa henkilöllisyyttään jos ei halua.
        Näitäkin viestejä näkyy lukevan parhaimmillaan tuhatmäärin ihmisiä. Jos murto-osakin olisi tuolla chattailemassa, niin ei tarvitsisi pitkään norkoilla kun jo saisi mielipiteitä vaihtaa.

• poika20
        oma chatroom kirjoitti:

Eikö tämä juuri olisi sitä live-keskustelua?

Moni vammainen tuntee olonsa aika yksinäiseksi ja haluaisi keskusteluseuraa. Noilla "yleisillä" kanavilla ei ole helppoa keskustella itseä askarruttavista asioista, varsinkin kun tämä kirjoittaminen sujuu aika hitaasti ja pakkaa tulemaan virheitä pakkoliikkeiden takia.
        Ehkä tuolla chatissa olisi myös helpompi puhua asioista kun ei heti tarvitsisi paljastaa henkilöllisyyttään jos ei halua.
        Näitäkin viestejä näkyy lukevan parhaimmillaan tuhatmäärin ihmisiä. Jos murto-osakin olisi tuolla chattailemassa, niin ei tarvitsisi pitkään norkoilla kun jo saisi mielipiteitä vaihtaa.

No, minä olen just nyt chatissä, että tulkaahan sinne nyt:)

• xkoe
        poika20 kirjoitti:

No, minä olen just nyt chatissä, että tulkaahan sinne nyt:)

ehdit juuri lähteä kun tulin

• Mimmi*

Tiedätkö mitä tarkoittaa sanonta: "Don't be square?"

• CP-poika
        Mimmi* kirjoitti:

Tiedätkö mitä tarkoittaa sanonta: "Don't be square?"

"Don't be square" tarkoittaa muistaakseni "älä ole vanhanaikainen". Mielestäni kuitenkin chattaily on liian passiivista touhua minulle.

• oma chatroom

Tuo meidän huoneemme otsikko "Vammaiset" on aika kolkko ja tosikkomainen.
      Olisiko parempi esim:
      Vampula-chatti tai
      Handi-chat ?

Muita mielipiteitä please. Ylläpito varmasti täyttää toiveemme.

• CP-poika

Ei kai kukaan ole niin ennakkoluuloinen, että nimen perusteella valitsisi chat-huonetta, jos tietää, mistä aiheesta haluaa chattailla. "Vammaiset" on ihan hyvä nimi, ja siitä tajuaa keskustelun aiheen nopeammin kuin vampulasta tai handistä.

• auringonkukkanen84

Tosikkomainen?

Eiköhän täällä olevat kuitenkin ainakin itselleen tunnusta olevansa vammaisia.
        Kaikki ei toki sitä sanaa käytä enkä juuri itsekään siitä tykkää.

Kaikki eivät kyllä edes ajattele olevansa vammaisia,koska elävät vammasta riippumatonta tavallista elämää mutta miksi pitäisi jotain chat-huoneen nimeä siksi mennä muuttamaan??

• butt-head1

ja oishan se kiva sitäkin kautta saada kavereita meseen/camiin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      176
      2667
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2499
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2177
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      59
      2052
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1434
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      204
      1420
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      224
      1153
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1128
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      364
      1058
    Aihe