Kuka tietää mistä alla olevasta on kysymys?
Turhaa tärkeilyäkö johtokunnan toimesta?
"VMPK:n mainetta vahingoittavien kirjoitusten takia foorumi on toistaiseksi suljettu. Johtokunta kokoontuu käsittelemään asiaa 13.12.06."
http://www.vmpk.fi/forum/index.php
VMPK (veteraani mp-kerho)
12
7602
Vastaukset
- tilitystä
Bannattu foorumin häirikkökö se siellä inisee.
Montako VMPK:n foorumia koskevaa viestiä me vielä joudumme kestämään.
Tee oma foorumi ni ei tartte vinkuu.- .....
Pussihousujawailijako se siellä uhoaa? Harmittaako, kun muut tietävät harrastuksestasi enemmän kuin sinä itse?
- tämän
..... kirjoitti:
Pussihousujawailijako se siellä uhoaa? Harmittaako, kun muut tietävät harrastuksestasi enemmän kuin sinä itse?
Ollaampas sitä nyt niin katkeria, että.
Olen foorumin moderaattoreiden kanssa samaa mieltä, että bannit olivat kohdallasi oikea ratkaisu.
Keskenkasvuisten märkäkorvien vinkuminen eri foorumeissa on masentavaa luettavaa ja jos ei ymmärrys riitä niin banaania vaan.
Sun kohdalla vanha bulttibois sanonta " kyrsiihän se, mutta en valita" ei päde. Sun kohdallahan se meene jotenkin näin, että " vituttaa ja ottaa pattiin ja valitan samasta asiasta kaikissa avoimissa foorumeissa nyyhkimällä kärsimääni ahdistusta. - ???
tämän kirjoitti:
Ollaampas sitä nyt niin katkeria, että.
Olen foorumin moderaattoreiden kanssa samaa mieltä, että bannit olivat kohdallasi oikea ratkaisu.
Keskenkasvuisten märkäkorvien vinkuminen eri foorumeissa on masentavaa luettavaa ja jos ei ymmärrys riitä niin banaania vaan.
Sun kohdalla vanha bulttibois sanonta " kyrsiihän se, mutta en valita" ei päde. Sun kohdallahan se meene jotenkin näin, että " vituttaa ja ottaa pattiin ja valitan samasta asiasta kaikissa avoimissa foorumeissa nyyhkimällä kärsimääni ahdistusta.Kirjoittelin vuosikaudet ko. foorumille omalla nimelläni pelkkiä asiallisia viestejä. Kaikki viestini liittyivät näihin sallittuihin aiheisiin, tosin joissain puhuttiin mopoista (hyi kamala, ei saa kirjoittaa moottoripyöräfoorumille mopoista, vai mitä?). Poistin sitten välittömästi tämän jupakan alettua itse tunnukseni, koska minua ei kiinnosta foorumi jossa tiukkapipoiset jawamiehet kinaavat mopojensa pultinkantojen alkuperäisestä värisävystä. VMPK:n vanhoillista pussihoususiipeä (johon sinä ilmiselvästi kuulut) voisi kutsua vaikkapa lestadiolaismotoristeiksi: on elettävä tiukkojen sääntöjen mukaan, tehdas loi Jawan eikä sitä kuolevainen saa muuttaa, normeista poikkeaminen on SYNTIÄ, jne.
- moraaliako
??? kirjoitti:
Kirjoittelin vuosikaudet ko. foorumille omalla nimelläni pelkkiä asiallisia viestejä. Kaikki viestini liittyivät näihin sallittuihin aiheisiin, tosin joissain puhuttiin mopoista (hyi kamala, ei saa kirjoittaa moottoripyöräfoorumille mopoista, vai mitä?). Poistin sitten välittömästi tämän jupakan alettua itse tunnukseni, koska minua ei kiinnosta foorumi jossa tiukkapipoiset jawamiehet kinaavat mopojensa pultinkantojen alkuperäisestä värisävystä. VMPK:n vanhoillista pussihoususiipeä (johon sinä ilmiselvästi kuulut) voisi kutsua vaikkapa lestadiolaismotoristeiksi: on elettävä tiukkojen sääntöjen mukaan, tehdas loi Jawan eikä sitä kuolevainen saa muuttaa, normeista poikkeaminen on SYNTIÄ, jne.
VMPK on nykyisin kummallinen kerho, joka erosi SMOTOsta, juuri kun SMOTO työllään järjesti sen jäsenistölle ja muille museopyöräihmisille merkittävät edut. Syy oli, ettei tarvitse maksaa SMOTOn tähtitieteellistä jäsenmaksua. Odottelen mielenkiinnolla, millaista edunvalvontaa VMPK jatkossa saa aikaan.
- hemmetissä
??? kirjoitti:
Kirjoittelin vuosikaudet ko. foorumille omalla nimelläni pelkkiä asiallisia viestejä. Kaikki viestini liittyivät näihin sallittuihin aiheisiin, tosin joissain puhuttiin mopoista (hyi kamala, ei saa kirjoittaa moottoripyöräfoorumille mopoista, vai mitä?). Poistin sitten välittömästi tämän jupakan alettua itse tunnukseni, koska minua ei kiinnosta foorumi jossa tiukkapipoiset jawamiehet kinaavat mopojensa pultinkantojen alkuperäisestä värisävystä. VMPK:n vanhoillista pussihoususiipeä (johon sinä ilmiselvästi kuulut) voisi kutsua vaikkapa lestadiolaismotoristeiksi: on elettävä tiukkojen sääntöjen mukaan, tehdas loi Jawan eikä sitä kuolevainen saa muuttaa, normeista poikkeaminen on SYNTIÄ, jne.
mopoista saa kirjoitella, jos niistä on kyse, mutta jos et ymmärrä mopon ja mp:n eroa niin parasta on sitten kun nysväät vain sen pippelis parissa niin ei tule väärinkäsityksiä.
??? kirjoitti:
Olen VMPK:n jäsen, enkä viitsi paljon paineita ottaa, vaikka siellä nyt hiukan kerräilläänkin kampeitaan. En viitti ruveta eroamaan, kun en tiedä millaiseksi homma siellä kääntyy.
Otsikko johtuu siitä, että minäkin laitoin sinne VMPK:n sivuille niitä Zündappin 70-luvun tyttökalenterin sivuja. En mä oikein jaksa uskoa, että ne nyt niin pahoja olisi olleet - näkyihän niissä kuvissa ne mopotkin €:0)
- Kassipöksytön
Pierut taitaa olla unten mailla tai palvelutalon hoitsut ei anna enää leikkiä tietsikalla.
- ....
Vituttako sua Odris oikeesti noin paljon?
- ohravelli
.... kirjoitti:
tunnistit heti
- voivat
ohravelli kirjoitti:
tunnistit heti
Todelliset jäsenet jotka eivät hyväksy VMPK:n hallituksen toimia voivat äänestää jaloillaan.
Se olisi hyvä tapa osoittaa mielipeiteensä. - hui hai
.... kirjoitti:
eipä ole odrake tullu sinne vaikka lupas tai sitten oma nimi rauhoittaa kun ei ole luonnetta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670