kuin kauan teillä on menny ehkäisyn pois jättämisen jälkeen, että menkat tulee?
ite käytin ehkäisylaastaria vain vähän aikaa, eikä oo menkkoja vielä kuulunu takas. viimeksi oli reilu kuus viikkoa sitte menkat ja samalla jätin ehkäisyn pois.
minkä ajan jälkeen
7
485
Vastaukset
- tapä
minä söin 4-5 vuotta e-pillereitä ja nyt jätin marraskuun alussa ehkäsyn pois niin mulla on ollut ihan normaalisti menkat.9.11 oli menkat ja nyt alko 9.12 ja loppu eilen.ihan normaalisti mulla on tullut. se niin riippuu ihmiskehosta mitä tapahtuu.jollain ei ala kuukautiset moneen kuukauteen kun taas jollain niinkuin mulla alkaa normaalisti ajallaan.
- eräs tyttönen
Söin Cerazette- nimisiä minipillereitä (minulla on estrogeenin käyttökielto). Pillereiden käytön aikana saattoi mennä pari kolme kuukautta, että menkkoja ei kuulu, sitten tiputteluvuotoa jopa kolme viikkoa putkeen. Kun lopetin pillerit puoli vuotta sitten, oma kiertoni lähti heti käyntiin, ja säännöllisyys on lähes kellontarkkaa.
- Jannica
Minulla kesti ehkäisylaastarin jälkeen noin 8kk ennen kuin kuukautiset alkoi. Mutta noin pitkä aika saattoi tietty johtua myös siitä, että minulla on pituutta 158cm ja painan noin 145kg... Bmi on siis luokkaa 58. Nyt olen onnellisesti raskaana!!
- käytin
kuin kauan käytit laastaria? mä käytin viikon ja nyt on menkat vasta pari päivää myöhässä. tässä mietinkin, että kauankohan joutuu oottamaan, että ne tulee takas.
- kysymys tässä näin
oliko sulla menkkakipuja ollenkaan sen 8kk:den aikana jolloin menkat oli pois?
- itsenikin
Moikka!
Mä oli varautunut näitä kaikkia palstoja selattuani, että menkat ei sitten ala puoleen vuoteen, kun pillerit lopettaa. Neljän vuoden popsinnan jälkeen lopetin pillerit tänä syksynä ja sen jälkeen on tullut menkat ihan normaalisti (kp 26 ja 27, kun pillereillä oli 28). - mato-
Viimeisen renkaan heitin roskiin syyskuun alussa. Sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja 3 oikeat menkat normaalisti. Kierrot 30-32-32.
Sentään normaali kierto heti...ku ei plussaakaan oo vielä saatu.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760