...tämä Eniron "ns. palvelu(?)". Ei mitään iloa, vaikka omistaisi miten nopean laajakaistan, kun kohdepäässä takkuaa. Enirolla näyttää olevan suuria vaikeuksia.
Melkein yhtään ketjua ei voi avata, kun aina pitkän odottelun jälkeen tulee tuo: "Palvelu suljettu toistaiseksi" tai selaimen tuottama: "Ms. Explorer ei voi näyttää tätä sivua..."
Näkeehän tuon jo saapuneden viestien määrästäkin, että kaikki ei ole kunnossa. Teknisissä tiedotteissa ei kuitenkaan ollut mitään ilmoitusta mahdollisesta viasta.
Onpa taas tahmea...
4
423
Vastaukset
- Angi *
Minä olen ajatellut että koneeni on niin älyttömän hidas tänään kun saa odottaa ja odottaa sivujen vaihtumista. Eihän sillä mitään väljä ole jos vika ei ole minun koneessani...
- WC PÖNDIDOS
Ottaa välillä niin pattiin.
- sinihelmikki
kirjoittajat. Toivottavasti ei ole kyseessä lunnollinen poistuma
monesti kun tulen koneelle ja se matelee,lopetan siihen.
Monesti taas koneella olo alkaa väsyttää että heti lähden muihin hommiin.Taisin jo sanoakkin että joutaa poistaa koko laaja kaista kun ei se enää kiinnosta niinkuin alussa.
Ne vähäiset kirjoittelut pystyy kirjastossa tekemään.Pidän vielä lomalaisten vuoksi kun niillä on työt koneella.
Jos vielä täältä mennään miittiin niin se pitäisi kokea.
Mutta ei oikein raskisi jättää tuttavuuksia joita on syntynyt netissä.Josku täällä on ihan viihtyisääkin jos ei ole kiireitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069