Lääkäreistä

Jorma-Einari

Miksi lääkäri saa suositella potilaalleen ruokavaliota, jonka on todistettu aiheuttavan syöpää?

Miksi lääkäri saa määrätä potilaalleen lääkkeitä, jotka eivät paranna elämänlaatua eivätkä pidennä elämää?

Miksi lääkäri ei joudu koskaan vastamaan virheistään?

11

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurristi

      Lääkäri saa suositella potilaalleen ruokavaliota, jonka on todistettu aiheuttavan syöpää, koska lääkärillä on tieteellinen koulutus ja sitä kautta kyky arvioida tutkimustulosten pätevyytä ja merkitystä.

      Lääkäri saa määrätä potilaalleen lääkkeitä, jotka eivät paranna elämänlaatua eivätkä pidennä elämää, koska kukaan (et edes sinä) kykene arvioimaan, pidentäkö lääke elämää vai ei. Lääkkeitä ei ole pakko lain mukaan ottaa.

      Lääkärit eivät joudu vastaamaan virheistään, koska potilasvakuutus kattaa useimmat virheet.

      Älä luota uskomuslääketieteeseen kuten homeopatiaan.

      • Jorma-Einari

        "Lääkäri saa suositella potilaalleen ruokavaliota, jonka on todistettu aiheuttavan syöpää, koska lääkärillä on tieteellinen koulutus ja sitä kautta kyky arvioida tutkimustulosten pätevyytä ja merkitystä. "

        Lääkärit eivät opiskele juurikaan ravintofysiologiaa. Tiedemiehet ovat jo vuosikymmeniä tietäneet, että syöpä tarvitsee glukoosia toimiakseen. Miksi sitten suositellaan hiilihydraatteja syötäväksi? Voisiko johtua siitä, että elintarviketeollisuus haluaa takoa rahaa?

        "Lääkäri saa määrätä potilaalleen lääkkeitä, jotka eivät paranna elämänlaatua eivätkä pidennä elämää, koska kukaan (et edes sinä) kykene arvioimaan, pidentäkö lääke elämää vai ei. Lääkkeitä ei ole pakko lain mukaan ottaa. "

        Miksi lääkäri saa sanoa, että lääke on hyväksi terveydelle, jos se ei sitä ole? Kolesterolilääkkeet saattavat joissain tapauksissa pienentää sydäntautikuolleisuutta samalla lisäten kuolleisuutta muihin vaivoihin. Joissain tapauksissa kolesterolilääkkeet ovat jopa lisänneet kokonaiskuolleisuutta.


      • jurristi
        Jorma-Einari kirjoitti:

        "Lääkäri saa suositella potilaalleen ruokavaliota, jonka on todistettu aiheuttavan syöpää, koska lääkärillä on tieteellinen koulutus ja sitä kautta kyky arvioida tutkimustulosten pätevyytä ja merkitystä. "

        Lääkärit eivät opiskele juurikaan ravintofysiologiaa. Tiedemiehet ovat jo vuosikymmeniä tietäneet, että syöpä tarvitsee glukoosia toimiakseen. Miksi sitten suositellaan hiilihydraatteja syötäväksi? Voisiko johtua siitä, että elintarviketeollisuus haluaa takoa rahaa?

        "Lääkäri saa määrätä potilaalleen lääkkeitä, jotka eivät paranna elämänlaatua eivätkä pidennä elämää, koska kukaan (et edes sinä) kykene arvioimaan, pidentäkö lääke elämää vai ei. Lääkkeitä ei ole pakko lain mukaan ottaa. "

        Miksi lääkäri saa sanoa, että lääke on hyväksi terveydelle, jos se ei sitä ole? Kolesterolilääkkeet saattavat joissain tapauksissa pienentää sydäntautikuolleisuutta samalla lisäten kuolleisuutta muihin vaivoihin. Joissain tapauksissa kolesterolilääkkeet ovat jopa lisänneet kokonaiskuolleisuutta.

        Yhtä kauan kuin on tiedetty, että syöpä tarvitsee glukoosia, yhtä kauan on tiedetty, että syöpä tarvitsee happea. Lääkärit eivät suosittele glukoosin pois jättämistä samasta syystä kuin he eivät suosittele, että kuljettaisiin valintatalon muovipussi päässä - myös terveet solut tarvitsevat glukoosia ja happea.

        Lääkärit tietävät, että kaikilla lääkkeillä on sivuvaituksia - enemmän tai vähemmän. Kolestrotlilääke ei ole poikkeus. Jos sivuvaikutuksia ei saisi olla, niin lääkketitä ei voisi käyttää lainkaan.

        Olisin kiinnostunut kuulemaan tarkemmin niistä joistain tapauksista, joissa kolesterolilääkkeet ovat lisänneet kokonaiskuolleisuutta.


      • Jorma-Einari
        jurristi kirjoitti:

        Yhtä kauan kuin on tiedetty, että syöpä tarvitsee glukoosia, yhtä kauan on tiedetty, että syöpä tarvitsee happea. Lääkärit eivät suosittele glukoosin pois jättämistä samasta syystä kuin he eivät suosittele, että kuljettaisiin valintatalon muovipussi päässä - myös terveet solut tarvitsevat glukoosia ja happea.

        Lääkärit tietävät, että kaikilla lääkkeillä on sivuvaituksia - enemmän tai vähemmän. Kolestrotlilääke ei ole poikkeus. Jos sivuvaikutuksia ei saisi olla, niin lääkketitä ei voisi käyttää lainkaan.

        Olisin kiinnostunut kuulemaan tarkemmin niistä joistain tapauksista, joissa kolesterolilääkkeet ovat lisänneet kokonaiskuolleisuutta.

        "Yhtä kauan kuin on tiedetty, että syöpä tarvitsee glukoosia, yhtä kauan on tiedetty, että syöpä tarvitsee happea. Lääkärit eivät suosittele glukoosin pois jättämistä samasta syystä kuin he eivät suosittele, että kuljettaisiin valintatalon muovipussi päässä - myös terveet solut tarvitsevat glukoosia ja happea. "

        Ihminen ei tarvitse ravinnostaan yhtään glukoosia. Ei ole koskaan tarvinnut eikä tule tarvitsemaan. Vegaanit ja elintarviketeollisuus vain haluavat saada ihmiset syömään hiilihydraatteja.

        "Olisin kiinnostunut kuulemaan tarkemmin niistä joistain tapauksista, joissa kolesterolilääkkeet ovat lisänneet kokonaiskuolleisuutta."

        Lue täältä http://www.ravnskov.nu/myth5.htm


      • oli...
        Jorma-Einari kirjoitti:

        "Yhtä kauan kuin on tiedetty, että syöpä tarvitsee glukoosia, yhtä kauan on tiedetty, että syöpä tarvitsee happea. Lääkärit eivät suosittele glukoosin pois jättämistä samasta syystä kuin he eivät suosittele, että kuljettaisiin valintatalon muovipussi päässä - myös terveet solut tarvitsevat glukoosia ja happea. "

        Ihminen ei tarvitse ravinnostaan yhtään glukoosia. Ei ole koskaan tarvinnut eikä tule tarvitsemaan. Vegaanit ja elintarviketeollisuus vain haluavat saada ihmiset syömään hiilihydraatteja.

        "Olisin kiinnostunut kuulemaan tarkemmin niistä joistain tapauksista, joissa kolesterolilääkkeet ovat lisänneet kokonaiskuolleisuutta."

        Lue täältä http://www.ravnskov.nu/myth5.htm

        aivojen pääsääntöinen energian lähde - olisikohan tuo ollut veren glykoosi, joten tuskinpa kyseinen aine on "syövön aiheuttaja".

        Ihmisen ei kuitenkaan tarvitse syödä glykoosia vaan ihmisen elimistö pystyy sitä normaalisti tuottamaan, jos veren glykoosipitoisuus ei pysy vakiona, niin ongelmia tulee.


      • jurristi
        Jorma-Einari kirjoitti:

        "Yhtä kauan kuin on tiedetty, että syöpä tarvitsee glukoosia, yhtä kauan on tiedetty, että syöpä tarvitsee happea. Lääkärit eivät suosittele glukoosin pois jättämistä samasta syystä kuin he eivät suosittele, että kuljettaisiin valintatalon muovipussi päässä - myös terveet solut tarvitsevat glukoosia ja happea. "

        Ihminen ei tarvitse ravinnostaan yhtään glukoosia. Ei ole koskaan tarvinnut eikä tule tarvitsemaan. Vegaanit ja elintarviketeollisuus vain haluavat saada ihmiset syömään hiilihydraatteja.

        "Olisin kiinnostunut kuulemaan tarkemmin niistä joistain tapauksista, joissa kolesterolilääkkeet ovat lisänneet kokonaiskuolleisuutta."

        Lue täältä http://www.ravnskov.nu/myth5.htm

        "Do you want to know more? If so, an updated and much expanded version of this website is available as a book"

        Viittaat jonkun tothtori tolosen sivuihin, jonka tarkoituksena on tehdä rahaa myymällä kirjaa. Lääkärit perustavat lääkemääräyksensä näyttöön perustuvaan lääketieteeseen, eivät kaupaalisiin intreseihin perustuviin huuhaa sivuihin. Tieteellinen koulutus auttaa nimen omaan ymmärtämään tieteellisen tutkimuksen tuloksia ja tutkimusten rajoituksia.

        Normaalisti päivittäisen energiansaannin tulisi jakaantua siten, että 55 - 60 % energiantarpeesta tyydytettäisiin hiilihydraateilla, alle 30 % rasvoilla ja 10 - 15 % proteiineilla.

        Olisiko sinulla vinkkiä tieteellisestä artikkelista, jossa en testattu, mitä ihmiselle tapahtuu, jos ravinnosta poistetaan glukoosi kokonaan? Katoavatko syövät? Itse muistelen, että Herra Atkins kuoli, kun söi liian vähän hiilihydraatteja.

        Kyseessä on siis vegaaneiden ja elintarviketeollisuuden salaliitto?

        Vai olisiko kyseessä verksotomarkkinoija, joka yrittää myydä ihmedietiä?


      • Jorma-Einari
        jurristi kirjoitti:

        "Do you want to know more? If so, an updated and much expanded version of this website is available as a book"

        Viittaat jonkun tothtori tolosen sivuihin, jonka tarkoituksena on tehdä rahaa myymällä kirjaa. Lääkärit perustavat lääkemääräyksensä näyttöön perustuvaan lääketieteeseen, eivät kaupaalisiin intreseihin perustuviin huuhaa sivuihin. Tieteellinen koulutus auttaa nimen omaan ymmärtämään tieteellisen tutkimuksen tuloksia ja tutkimusten rajoituksia.

        Normaalisti päivittäisen energiansaannin tulisi jakaantua siten, että 55 - 60 % energiantarpeesta tyydytettäisiin hiilihydraateilla, alle 30 % rasvoilla ja 10 - 15 % proteiineilla.

        Olisiko sinulla vinkkiä tieteellisestä artikkelista, jossa en testattu, mitä ihmiselle tapahtuu, jos ravinnosta poistetaan glukoosi kokonaan? Katoavatko syövät? Itse muistelen, että Herra Atkins kuoli, kun söi liian vähän hiilihydraatteja.

        Kyseessä on siis vegaaneiden ja elintarviketeollisuuden salaliitto?

        Vai olisiko kyseessä verksotomarkkinoija, joka yrittää myydä ihmedietiä?

        "Lääkärit perustavat lääkemääräyksensä näyttöön perustuvaan lääketieteeseen, eivät kaupaalisiin intreseihin perustuviin huuhaa sivuihin."

        Lääkärit perustavat lääkemääräyksensä Käypä Hoito -suosituksiin, jotka perustuvat teollisuuden etuihin.

        "Tieteellinen koulutus auttaa nimen omaan ymmärtämään tieteellisen tutkimuksen tuloksia ja tutkimusten rajoituksia. "

        Lääkäreillä ei ole tieteellistä koulutusta.

        "Normaalisti päivittäisen energiansaannin tulisi jakaantua siten, että 55 - 60 % energiantarpeesta tyydytettäisiin hiilihydraateilla, alle 30 % rasvoilla ja 10 - 15 % proteiineilla. "

        Tuon takia elintarviketeollisuus voi myydä eineksiä kovalla hinnalla.

        "Kyseessä on siis vegaaneiden ja elintarviketeollisuuden salaliitto? "

        Lisäisin siihen vielä lääketeollisuuden

        "Vai olisiko kyseessä verksotomarkkinoija, joka yrittää myydä ihmedietiä?"

        Voit vaikka itse lukea kirjan Kolestreolimyytti (http://www.rasalas.fi/shop/shop_detail.php?detail_id=45)

        Kuinka monta lääkäriä tunnet?


      • jurristi
        Jorma-Einari kirjoitti:

        "Lääkärit perustavat lääkemääräyksensä näyttöön perustuvaan lääketieteeseen, eivät kaupaalisiin intreseihin perustuviin huuhaa sivuihin."

        Lääkärit perustavat lääkemääräyksensä Käypä Hoito -suosituksiin, jotka perustuvat teollisuuden etuihin.

        "Tieteellinen koulutus auttaa nimen omaan ymmärtämään tieteellisen tutkimuksen tuloksia ja tutkimusten rajoituksia. "

        Lääkäreillä ei ole tieteellistä koulutusta.

        "Normaalisti päivittäisen energiansaannin tulisi jakaantua siten, että 55 - 60 % energiantarpeesta tyydytettäisiin hiilihydraateilla, alle 30 % rasvoilla ja 10 - 15 % proteiineilla. "

        Tuon takia elintarviketeollisuus voi myydä eineksiä kovalla hinnalla.

        "Kyseessä on siis vegaaneiden ja elintarviketeollisuuden salaliitto? "

        Lisäisin siihen vielä lääketeollisuuden

        "Vai olisiko kyseessä verksotomarkkinoija, joka yrittää myydä ihmedietiä?"

        Voit vaikka itse lukea kirjan Kolestreolimyytti (http://www.rasalas.fi/shop/shop_detail.php?detail_id=45)

        Kuinka monta lääkäriä tunnet?

        "Käypä hoito -suositukset ovat näyttöön perustuvaa lääketiedettä eli ne pohjaavat alansa parhaimpaan ja uusimpaan tutkimukseen." - lähde: lääkäriseura Duodecim.

        Olisin kiinnostunut siitä näytöstä, jota sinulla on salaliittoteoriasi tueksesi, että lääketeollisuus sormeillee Käypä Hoito suosituksia.

        Lääkäreiden koulutus on tieteellinen.

        Siis olet sitä mieltä, että ensin elintarviketeolisuus luo tuotteita, jotka sisältää hiilihydraatteja ja tämän jälkeen elintarviteollisuus sormeillee ruokasuosituksia, että ihmiset ostaisivat näitä tuotteita.

        Minusta asia on niin, että normaalia kalliimpien terveystuotteiden kauppaajat luovat hiilhydrattomia erikoistuotteita ja keksivät sitten että "syöpä tarvitsee glukoosia" ja antavat tyhmän uhrinsa tehdä sellaisen johtopäätöksen, että glukoositon ruoka suojaa syövältä. Eihän kukaan sellaista väitä.

        lääketeollusuuden, vegaanien ja elintarviketeollisuuden salaliitto? Miksi nämä tahot haluavat tappaa maksavat asiakkaat? Salaliittoteorioiden, niin kivoja ja hauskoja kuin ne ovatkin, pahin kompastuskivi on aina motiivi. Salaliittoteorialle ei löydy motiivia.

        En ymmärrä kysymyksesi "kuinka monta lääkäriä tunnen", tarkoitusta. Mitä merkitystä sillä on?

        Haluatko päästä sanomaan että "minä tunnen 100 lääkäriä ja siis tiedän kuinka asiat ovat"?


      • jurristi
        Jorma-Einari kirjoitti:

        "Lääkärit perustavat lääkemääräyksensä näyttöön perustuvaan lääketieteeseen, eivät kaupaalisiin intreseihin perustuviin huuhaa sivuihin."

        Lääkärit perustavat lääkemääräyksensä Käypä Hoito -suosituksiin, jotka perustuvat teollisuuden etuihin.

        "Tieteellinen koulutus auttaa nimen omaan ymmärtämään tieteellisen tutkimuksen tuloksia ja tutkimusten rajoituksia. "

        Lääkäreillä ei ole tieteellistä koulutusta.

        "Normaalisti päivittäisen energiansaannin tulisi jakaantua siten, että 55 - 60 % energiantarpeesta tyydytettäisiin hiilihydraateilla, alle 30 % rasvoilla ja 10 - 15 % proteiineilla. "

        Tuon takia elintarviketeollisuus voi myydä eineksiä kovalla hinnalla.

        "Kyseessä on siis vegaaneiden ja elintarviketeollisuuden salaliitto? "

        Lisäisin siihen vielä lääketeollisuuden

        "Vai olisiko kyseessä verksotomarkkinoija, joka yrittää myydä ihmedietiä?"

        Voit vaikka itse lukea kirjan Kolestreolimyytti (http://www.rasalas.fi/shop/shop_detail.php?detail_id=45)

        Kuinka monta lääkäriä tunnet?

        Ahhaa! Et olekaan pillerikauppias vaan kirjakauppias. Omien tuotteiden mainostaminen ei ole täällä sallittua.

        En osta kirjakaupastasi mitään, koska rahat pitää laittaa sinun tilillesi etukäteen. Et ole kyennyt sopimaan pankkien kanssa verkkopankkimaksun käyttämisestä, joten epäilen yhtiösi kykyä vastata toimituksista siinä tapauksessa, että yhtiö on menossa konkurssiin.

        Sivuilla ei myöskään kerrota mitään tuotteiden palautusehdoista ja maksutapakin selviää vasta sitten, kun on tilannut tuotteen. Sitäkään ei kerrota, mitä tapahtuu, jos tuote on loppu. Viikon toimitusaika siitä kun yrittäjä on todennut rahojen tulleen tilille, on naurettava.

        Myöskään toimitusehtoja ei löydy sivuilta.

        Tällainen verkkokauppa ei ole luottava.


      • Jorma-Einari
        jurristi kirjoitti:

        Ahhaa! Et olekaan pillerikauppias vaan kirjakauppias. Omien tuotteiden mainostaminen ei ole täällä sallittua.

        En osta kirjakaupastasi mitään, koska rahat pitää laittaa sinun tilillesi etukäteen. Et ole kyennyt sopimaan pankkien kanssa verkkopankkimaksun käyttämisestä, joten epäilen yhtiösi kykyä vastata toimituksista siinä tapauksessa, että yhtiö on menossa konkurssiin.

        Sivuilla ei myöskään kerrota mitään tuotteiden palautusehdoista ja maksutapakin selviää vasta sitten, kun on tilannut tuotteen. Sitäkään ei kerrota, mitä tapahtuu, jos tuote on loppu. Viikon toimitusaika siitä kun yrittäjä on todennut rahojen tulleen tilille, on naurettava.

        Myöskään toimitusehtoja ei löydy sivuilta.

        Tällainen verkkokauppa ei ole luottava.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=123&conference=551&posting=22000000017899540


      • jurristi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe