Epäilin olevani raskaana.. Oireita oli ja on vieläkin (?)
- Alavatsaa nipistelee ajoittain (lähinnä oikealta puolelta), aivankuin tunne olisi myös iholla.
- Hiivatulehdus ollut vasta.
- Nännit olivat hieman arat vähän aikaa sitten, nyt eivät enää ole, mutta rinnat ovat hieman hellänä. Sen huomaa kun esim. juoksee portaita alas ja tissit "hölskyy" :DD
- Virtsaamisen tarve lisääntynyt.
- Emättimessä tuntuu kihelmöintiä (voiko edes liittyä raskauteen?)
- Emättimessä suonet koholla.
- Päänsärkyä.
- Kiukunpuuskia.
- Ilmavaivoja.
MUTTA...
Mulla kuitenkin alkoi menkat yli viikon etuajassa... Koskaan eivät ole alkaneet ennen aikojaan, myöhässä kylläkin. Vuoto on omasta mielestä normaalia. Nuo "oireet" jatkuu edelleen.
Kiinnostaisi tietää onko kellään ollut samanlaista tilannetta ja sitten on paljastunut, että olikin raskaana? Toivon, että kukaan ei tule sanomaan että "Mistä me täällä voidaan tietää ootko raskaana, mee ja osta testi niin sillä se selviää"
Kyllähän minä sen itsekkin tiedän, että testillä sen saisi selville, mutta ajattelin nyt kumminkin täältä kysäistä ensiksi :)
Kaunis kiitos jos joku viitsi lukea ja vielä asiallisesti vastatakkin!
Kuukautiset etuajassa?
......
2
925
Vastaukset
- huut-----
ja olin raskaana.Ihan normaalit menkat.
- Alkuperäinen kirjoittaja
Oliko sinulla muita raskausoireita? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862