Onko olemassa aikuiseen makuun olevaa (lähes) väkivallatonta peliä? Mua ei yhtään kiinnosta toisten tappaminen IRL kuin pelissäkään. Se on vaan niin tylsää, mautonta ja järjetöntä. Varsinkin, jos kohteena on toinen ihminen. Joku fantasia-olento vois vähäisessä määrin vielä mennäkin.
Simsin jo omistan, mutta olisko muita ehdotuksia?
Joku seikkailupeli, jossa myös järjen käyttö on sallittua, olis hyvä. Samaten jotkin lumilautailu- tai vastaavat pelit vois kiinnostaa. Silti mitkään jääkiekko- tms. pelit ei mua nappaa.
Olenko aivan toivoton tapaus, vai voiko mullekin löytyä hyviä pelinautintoja tuon simsin lisäksi?
väkivallaton peli?
4
361
Vastaukset
- Suositelma
Ihan rehellisesti sanoen Boxi on väärä valinta, jos tahtoo pelata muutakin kuin räiskintää ja napin painamisella hoituvaa urheilua. Tällä hetkellä ainoa peli mitä suosittelisin on Elder Scrolls: Oblivion.
Kannattaa hankkia Wii, sille on tulossa täysin uusia uria avaavia pelejä, kuten Wii music, jossa wiimoten heiluttaminen vastaa kapellimestarin toimintaa. Jopa Dr. Phil innostui Wiistä niin paljon Wii sportsia pelattuaan, että lahjoitti konsolin jokaiselle yleisössä olleelle. Lisäksi Wiillä on tämän hetken kuumin seikkailufantasiapeli eli "The Legend Of Zelda: Twilight Princess". Tässä traileri:
http://www.youtube.com/watch?v=KqUqxVKd5q0 - ..............
Fusion frenzy.. se on semmoinen aika "vanha" party peli. ja sitten ehkä "Oddworld Munch's odyssee" on sellainen puzzle/seikkailu peli jossa väkivalta on suht pienessä pienessä osassa. Eli mitään jarjetöntä mättöä ei ole..
- ap.
Täytyy käydä katsastamassa nuo teidän vinkit.
Wiitä tuskin tulee ostettua ihan heti, sillä budjetti ei anna myöten. Joten on pärjättävä tällä.
Kiitos neuvoista!
ps. Osaatteko antaa vinkkejä noista lumilautapeleistä? Niitä on xboxille käsittääkseni ainakin pari olemassa.- ............
Amped niminen snoukka-peli taisi olla... en ole niitä kyllä pahemmin pelannut, mutta vanhalle xboxille on ainakin amped ja amped 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689