mitäs tarkoittaa, jos kysyy miestä kahville ja hän vastaa että ehkäpä?
sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään siihen asiaan liittyen, mutta en minäkään ole enää halunnut kysyä. Olen kuullut että kyseinen ihminen olisi mahdollisesti ujo, joten jos hän on, niin eikö hän uskalla sanoa minulle suoraan että ei vai mitä ihmettä?
Neuvo kaikille: vastatkaa suoraan tuollaisiin kysymyksiin. Jos ei kiinnosta niin sanokaa että "valitettavasti mua ei nyt kiinnosta" tms. Ei mitään tollasta ympäripyöreetä. Toinen on kuitenkin joutunut keräämään rohkeutensa kysyäkseen.
kahville?
10
1334
Vastaukset
- Cafétito-Bonito
hmm.. tämä aloitusviesti sai keskusteluni erään naisen kanssa kahvittelusta näyttämään entistä paremmassa valossa.. Nam..
vai on 'miehiä' tuollaisiakin hymisijöitä - vait että ihan "ehkäpä".. hohhoijaaa.. ei ne kaikki miehiä ole jotka housuja kantaa.
Suoraan kysymykseen suora vastaus. Simple is that.- Sori, tollaset
jahkailijat pitää aina jotain varalla ja sit kelpaat kun ei jollekin "paremmalle" sovi. Sainoisinko syvältä tollaset ihmiset!!
- kahvilla käyntiä?
Yhdellä luokkakaverilla oli kahvikuppineuroosi ja hän ei varmasti mielellään lähtisi kahville. Mutta oli kyllä muuten fiksu, että olis vastannut suoraan ja kertonut syyn.
- neuvoja.
että ei kiinnosta. Noin ehkä itse vastaisin.
t. nainen - ujoutensa...
vanki, sitä on ulkopuolisten kai mahdotonta ymmärtää...
- voi hitsi
Vaikka olisi kiinnostunutkin niin ujo saattaa kieltäytyä - jopa elämänsä tilaisuudesta.
- neuvoja.
Noin niinku vaan yleistin kaikki ujot.
Miten se muka on vaikea vastata "joo", eiks se oo paljon helpompaa kuin "ehkä" tai "en tiedä"?
Kannattaa ruveta vaikka käyttämään käyntikortteja ja sujauttaa sellainen eteen kun sopiva osuu kohdalle. Tuo ei kyllä välttämättä toimi, olen parikin kertaa jättänyt ns. "unohtuneen" käyntikortin eteeni.
Mutta hyvä ihminen (mies tai nainen - kuka hyvänsä),
KYLLÄHÄN SEN HUOMAA jos toinen on kiinnostunut, miten sen voi olla huomaamatta?! - on...
neuvoja. kirjoitti:
Noin niinku vaan yleistin kaikki ujot.
Miten se muka on vaikea vastata "joo", eiks se oo paljon helpompaa kuin "ehkä" tai "en tiedä"?
Kannattaa ruveta vaikka käyttämään käyntikortteja ja sujauttaa sellainen eteen kun sopiva osuu kohdalle. Tuo ei kyllä välttämättä toimi, olen parikin kertaa jättänyt ns. "unohtuneen" käyntikortin eteeni.
Mutta hyvä ihminen (mies tai nainen - kuka hyvänsä),
KYLLÄHÄN SEN HUOMAA jos toinen on kiinnostunut, miten sen voi olla huomaamatta?!ujon aivot toimii niin ettei itselle koidu tuskattuvaa epämukavuutta jos jotain voisi mennä pieleen....
- neuvoja.
on... kirjoitti:
ujon aivot toimii niin ettei itselle koidu tuskattuvaa epämukavuutta jos jotain voisi mennä pieleen....
kun ei itte tarvi koskaan tehdä mitään, sehän kuuluu miesten tehtäviin!
Ehkä kannattais ajatella niin, että ei sillä ole mitään väliä jos mokaa tai nolaa itsensä. Jos saat joltain pakit, niin mitä sitten? Oletpa ainakin yrittänyt. Ja ei sitä tarvi heti ruveta iskemään, voit esim. ihan vain kahvia juoda tai osua sopivasti samaan aikaan syömään paikalliseen. (kaikille aina sama vinkki iästä riippumatta - jo alkaa käydä tylsiksi mun vinkit) :))))
Jos sä et oikeasti olekaan NIIN kiinnostunut, kun kerran et tee mitään (vai teetkö?) Vai johtuuko ujo huonosta itsetunnosta? Pidätkö itseäs rumana tai muuten ihastuksen kohteita 'huonompana'?
Ehkä sun täytyy selvittää ujouden syyt?
- pitää
MUTTA ehkä vois onnistuakin JOSKUS!
:DDD
Aika tylyä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324