Mitä Volvolla on tuntiveloitus, Veho pitää
Fordilla taksana 170 eur h.
Tuntiveloitus 200 eur?
6
1073
Vastaukset
- ei ole se
kuka pyytää, vaan se joka maksaa moisia tuntiveloituksia.
- veloitus
Muistaakseni KA-hallilla 79e tunti. Tietenkin paikasta riippuu mitä siinä tunnissa saadaan aikaiseksi.
- merkkihuolto
Paikallisessa merkkihuollossa tuntitaksa
jotain 80e luokkaa mutta kaikki työt on kuitenkin
laskettu urakoina jolloin todellisuudessa
tuntihinta nousee 100-120 euroon. - Urakkataksa?
merkkihuolto kirjoitti:
Paikallisessa merkkihuollossa tuntitaksa
jotain 80e luokkaa mutta kaikki työt on kuitenkin
laskettu urakoina jolloin todellisuudessa
tuntihinta nousee 100-120 euroon.Onks liikkeillä joku eri urakkahinta, jolloin voivat pyytää tuplatuntiveloitusta? Ihmetyttää, jos tehtäväkohtainen aikaveloitus on silti yhtä
pitkä vaikka nopeammin tekevät eri asioita, jotka muuten veis koko työpäivän.
- Ei juurikaan
Tee tuntihinnoilla, vaan jokaisella hommalla on oma hinta, on kesto mikä tahansa, mutta kallista se on silti.
- assss
vajaa vuosi sitten oli 45 €/h ja se kaveri tekee aika tehokkaasti työt eli ei turaa isoja tuntimääriä. Kyseessä ei ole merkkikorjaamo ja autoni on 940 Volvo. Tietysti uusissa autoissa voi olla korjauksia joita ei voi tehdä ilman kalliita mittalaitteita. Teetin yli 4 v sitten pikkukaupungin Volvon edustajalla korjausta (abs-anturien vaihtoa ja mittailua). En muista niiden veloitusta. Kuitti voisi olla autossa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725