Rahaa tulee niin paljon, että niitten syytäminen ottaa voimille ja kekselijäisyyden päälle.Tuotteista saatava hinta kun kattaa kustannukset yllin kyllin ja jää reilu palkkakin päälle. Tukijaiset ovat minulle vaan ylimääräistä mannaa.
Luulin niitten vähenevän kun ostin itselle mersun ja akalle kartanovolvon. Akka luuhaa joka kuukausi ulkomailla itseään panettamassa ja itse olen viikottain Virossa huorien hierottavana.
Ja viinan kanssa on vara tällä ukolla vara lotrata. Eikä tätä poikaa pelota helikopterikyyti, Copterlinen äijä käy hakemassa pihamaalta asti, ja vähän toista tuntia niin ukko on ulkomailla.
Kaupungissa on muutama osake kerrostalossa vanhuuden varalle ostettuna, voi ristus sentään kun on mukavaa olla varoissaan ihmisen!
En saa tuhlattua
6
672
Vastaukset
- Kyllästynyt
Kehu vielä,että elätät naapurisikin niillä tuilla.Etkö parempaan pysty..
- All in
Las Vegasiin pokerin pelluuseen, ja jos hyvin käy niin ensi keväänä voit pyyhkäistä tukipapereihin, jos huonosti niin taas ensi talvena uudelleen.
- on...
vai miten se DNA-mainos meni? Ota kuule muutama tavallinen kaupunkilais duunari töihin, vaikka vaan paperi rahan painoksi. Niitä ei saa halvalla. Saattaa olla että saat Ihalaisen kaupan päälle. Ja jos oikein paljon saat tukea, ota kaksi!!
- Roope A
,,,
- ostan saamillani
tuilla( nehän ovat verovapaita,en ainakaan viitsi ilmoittaa verotuksessa) pörssiosakkeita koko rahalla ja viljanmyyntituloilla vielä lisää.11 vuoden tulot on sijoitettu osakkeisiin ja saan jo osinkoja enemmän joka vuosi kuin naapurin suurtilallinen tukea. Omaisuuskin lisääntyy mukavasti.onneksi Lipponen älysi poistaa omaisuusveron niin ei mene siitäkään veroa.
- ..............
Niinpä. Tää kaupunkilaisilla se elämä vaan on hienoo, pärjää rahanki kans ku voi iltaisin käydä shoppailemas tulonsa mokkakenkiin ja ranskalaisiin vaatteisiin ja kuhan kerran kuus hommaa uuden volvon niin ei kerkee tilille kertyä niitä kelan ja sossun työntämiä miljoonia, tää ne saa meneen niin äkkiä, ittellä tosin meinas jäädä muutama sata tuhatta tilille viime kuus ku kela makso työttömyyskorvaukset mutta sitten keksin vuokrata kattohuoneiston vuosaaresta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 93904
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691