on miehelle joululahjan hankinta. Minä oon varmaan maailman helpoin ötökkä ostaa joululahja kun aina kovaan ääneen kerron, et tuo ja tuo olis kivoja... Mutta ei mies. Kyllähän se sitä kotiteatteri sarjaa tahtos kasata, mutta mutta, ei ihan olis varaa monia satoja euroja pistää niihin. Eikä mies ole mikään hieronta/hellittely tyyppinen, et tälläset lahjakortit voi unohtaa, samoin korut ja vaatteitakin on tullu ostettua joka ikisenä juhlapäivänä samoiten ku kirjoja. Joten, hyvät miehet, mikä olis sellanen kiva juttu, tarpeetonkin jolla olis jotain "syvällistä" merkitystä teille?
Mies harrastaa pokeria, mut isänpäivälahjaks on ostettu pokeri setit sun muut hilpetöörit.
Alkaa stressi jo pukkaamaan!
on se kumma
6
1086
Vastaukset
- lahja minulle
olisi se että vaimo lopettaisi sen jokajouluisen valituksen siitä "miten vaikea sulle on ostaa lahjaa". Vaikka miten usein sanon, että ÄLÄ OSTA MITÄÄN niin ei mene perille.
Vihaan tarpeetonta roinaa ja omat tarpeeni tunnen itse parhaiten. Olen joskus ehdottanut lahjakorttia rautakauppaan mutta se on kuulemma liian persoonaton. Kaipa sieltä taas tulee persoonallisen turha villapaita kaapin nurkkaan lojumaan.- tuohan on mahtava
idea! En ymmärrä miksi naisesi valittaa lahjan valinnan vaikeutta jos saa sinulta noin suoran vastauksen mitä kaipaat. Olkoot persoonaton, mutta kun se on tarpeellinen! Sääli, et minä oon meidän perheessä se joka vasaraa heiluttaa. Kiitos vinkistä kuitenkin!
- edelliseen vielä
tuohan on mahtava kirjoitti:
idea! En ymmärrä miksi naisesi valittaa lahjan valinnan vaikeutta jos saa sinulta noin suoran vastauksen mitä kaipaat. Olkoot persoonaton, mutta kun se on tarpeellinen! Sääli, et minä oon meidän perheessä se joka vasaraa heiluttaa. Kiitos vinkistä kuitenkin!
Että minä osaisin olla ostamatta mitään jos mies sanoisi ettei kaipaa lahjaa, mutta kun takas tulee, et en mä vielä oikein tiedä tai muuta yhtä epämääräistä...
- fbdbxcb
Oon sanonu että en tarvii MITÄÄN! Mulle ei ole lahjat tärkeitä, kuten suurimmalle osalle miehistä ei liene. Sitä mitä tarvitsen niin ostan itse, tai yhdessä vaimon kanssa! Vaimo tietty haluaa jotain lahjaksi, joku koru tms. On aina se josta tykkää ja tänäkin jouluna saa jotain sen tyyppistä ehkä
- iskä myös
musta on jopa vastenmielistä kun lahjan antamisesta otetaan stressiä. lahjan antamisen ideahan on että haluat ilahduttaa jollain kivalla mitä olen löytänyt, siis löytänyt.
olen sanonut vaimolle myös että en tarvi mitään, mulla on jo kaikki. onneksi on mennyt perille ja vietetään joulua niin, että lahjoja on sille, kenelle on löytynyt joku idea ja haluaa sen antaa.
ja vinkiksi, lahjoja voi antaa muutenkin kuin jouluna. vaimo esim. osti mulle ruuvarisarjan hyvän aviomiehen lahjana joskus syksyllä kun olin maininnut että tarvis ostaa semmonen. tollanen yllätyslahja tuntui paljon paremmalta kuin joulun pakko-ostaa-jotain-lahja. - joksap
lahjat on kaikkein parhainpia,tai yleensäkkin ei siitä kannata mitään paineita ottaa.Vaikka sä et antais mitään lahjaa niin eiköhän se miehes rakasta sua aivan yhtä paljon.Mun mielestä lahjat kun puhutaan joulusta niin kuuluu enemmänkin lapsille.Eli jos et suosiolla löydä niin anna olla ja RELAX!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034