minun.....

vaakani.....

minun poikaystäväni,tai niinkutsuttu poikaystäväni on vaaka kuten olen itsekin.hän on sellainen itserakas ja tekee aina niinkuin itse haluaa.tuntuu että jos ehdotan jotain kuten tapaamisia(olemme etäsuhteessa ja välimatkaa 20km!)niin usein hänelle ei käy mikään mitä ehdotan.asiat sujuu siis jos mennään hänen ehdotuksien mukaan ja silloin kun HÄNELLÄ on aikaa ja haluja.öitä emme vietä nykyään kuin n.kerran tai kaksi yötä kuukaudessa samassa sängyssä eli minun asunnollani.hänen vanhempiaan en ole koskaan tavannut, eikä hän ole ottanut asiaa puheeksi että haluaisi esitellä minut heille.silti hän lähettää monesti päivässä tekstiviestejä että tykkää minusta.en ymmärrä mitä hän haluaa.hän asuu vielä kotona vanhempiensa kanssa,23-27 vuotiaita ollaan molemmat,siltä väliltä.en koskaan ole käynyt hänen kotonaan koska hän ei ole pyytänyt.hän ei ole ainuttakaan valokuvaa ottanut minusta eikä olla käyty elokuvissa,yleensä jos tavataan niin minun asunnollani.silti hän ei halua erota vaikka olen kysynyt sitä sillä en tiedä kuinka kauan enää jaksan tälläistä.n.6kk ollaan seurusteltu jos tätä voi edes seurusteluksi sanoa.nähdään noin kerran viikossa ja silloinkin muutaman tunnin.viikonloppuisin hänellä ei ole aikaa minulle,on kuulemma koulutehtäviä yms.en tiedä mitä tehdä tässä tilanteessa, neuvokaa:/.olen yrittänyt sanoa että en ymmärrä tälläistä ja että olisiko ero paras ratkaisu että oltaisi vaan ystäviä mutta hän on jyrkästi eroa vastaan.olemme opiskelijoita molemmat.en tiedä mihin hän minua tarvitsee, onko hänellä tekstiviestiriippuvuus....en tiedä.aina hän haluaa kovasti läheisyyttä kun tavataan ja suudella,ja joskus seksiäkin harrastetaan(n.2 krt kuukaudessa).mitä tämä on kun vaakamies käyttäytyy näin:/olen onneton enkä tiedä mikä olisi paras ratkaisu.nyyh.

9

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä jatkaa tarinaa....

      lisäten tähän että tuolla minun vaaka-poikaystävällä on 3 naispuolista sähköpostiystävää eri puolilta suomea.hän kirjoittelee omien sanojensa mukaan heidän kanssa n.2 krt kuukaudessa ja olen saanut mustasukkaisuuskohtauksia joskus heistä.omien sanojen mukaan hän ei tapaile niitä naisia ja hän ei ymmärrä miksi olen heistä mustasukkainen, ovat kuulemma pelkästään kavereita.kun kuulin asiasta(hän kertoi noista mailikavereistaan vasta seurusteltuamme n.3 kk)sanoin että sittenhän voit näyttää minullekin ne kirjoittamasi s-postit naisille jos olette vaan kavereita.en olisi heistä mustasukkainen muuten mutta kun hän käyttäytyy kuten olen edellä maininnut niin jotenkin vaan tuntuu pahalta ja herää epäilyksiä.jos suhteemme olisi intiimimpi, esim.viettäisimme enemmän aikaa yhdessä ja hän näyttäisi tunteensa paremmin minua kohtaan ja pitäisi kännykkäänsä äänet päällä aina tavatessamme, en olisi näin epäileväinen.:/

    • jatkaa....

      tuota kirjoitustani....koska saan näin kirjoittamalla pahaa mieltäni pois.seurustelin aikaisemmin n.8 vuotta avoliitossa exäni kanssa, en tiedä johtuuko epäilykseni menneisyydestäni...kun siis tuntuu että en voi luottaa tähän nykyiseeni ja se vaivaa häntä kovasti koska en luota häneen.totuus on että on ollut vaikea luottaa yhteenkään ihmiseen erottuani entisestäni.syntyi jotenkin viha kaksilahkeisia kohtaan silloin, se on kyllä laantunut nykyään mutta joitakin arpia on jäänyt.exäni petti minua ja joi, oli väkivaltainen, kuristi kerran tajuttomaksi minut,vei kaatopaikalle, raiskasi ja hakkasi ja jätti sinne.veitset ja teräesineet jouduin aina piilottamaan kun hän palasi päivien,jopa viikkojen kestäneeltä reissultaan fritsut kaulassa.ja minä hölmö en häntä aikaisemmin tajunnut jättää koska uhkasi itsemurhalla...olin kai nuori ja tyhmä silloin.ei kyllä pitäisi yleistää vaikka hän oli sellainen.pitäisi osata alkaa luottamaan ihmisiin,eihän se tarkoita että kaikki miehet ovat samanlaisia.erostani on jo kulunut hmm...3 vuotta kai ja luulin että olisin päässyt jo kaikesta yli tunnepuolella, siis noista traumoista.mutta alkaessani silloin seurustelemaan tämän nykyisen kanssa, josta tykkään paljonkin,huomasin että en osaa....en vain osaa luottaa:/.enkä mahda sille itse mitään.siis en 100% osaa luottaa keneenkään paitsi omaan äitiini.joo kävin kyllä eron jälkeen eräänlaisessa tukiryhmässä ja helpotti kun sain puhua kaikki ulos menneisyydestä ja olin siellä avoin kaikesta...taidanpa harkita taas samaa jos se auttaisi.pitäis vaan oppia luottamaan mut miks se ei ole niin helppoa ja miks se ei onnistu silmänräpäyksessä:/luulen että nykyinen poikaystäväni kärsii juuri siitä että en luota häneen...asia on aika ristiriitainen...noh kunhan ajatuksiani kirjottelen tänne koska näin on selkeempää ja selventää ajatuksiani.kyllä minullekin tulisi ikävä tunne jos kumppanini sanoisi että "en luota, varmasti petät minuu"...alan jotenkin ymmärtää häntä...ja olen lähiaikoina sanonut sen hänelle aika usein...siis epäillyt häntä.on vaan niin hiton huonoja kokemuksia miehistä.lähinnä entisestäni.ja ollut siinä uskossa ettei kunnon miehiä enää ole olemassakaan.

      • on olemassa

        sinun täytyy vaan uskoa omaan arvoosi. se voi olla vaikeaa noin traumaattisten kokemusten jälkeen.menettämällä toivosi vahingoitat eniten itseäsi.

        jos kaipaat tiiviimpää seurustelua, niin otapa etäisyyttä. paradoksi toimii yllättävän hyvin. jos nykyisesi ei siitä huolimattaanna sinule enempää aikaansa, niin tiedätpä ainakin, ettei jutusta mitään tule. hoida itseäsi hyvillä suhteilla, etköhän ole jo saanut kokea riittävästi tuskaa.


    • ajatellutkin...

      jotenkin tunteeni ovat haalistuneet tätä nykyistä kohtaan,tai haalistumassa.sisimmässäni tunnen että en haluaisi enää edes tavata häntä.ei vaan jotenkin enää jaksa.ja eikö naisen tulisi parisuhteessa tuntea itsensä halutuksi ja arvostetuksi eikä jatkuvasti torjutuksi ja syytetyksi.itsetuntohan tässä karisee pala palalta.

      • hänellä

        on toinenkin nainen.

        Ansaitset parempaa. Keskustele hänen kanssaan ja tee toiveesi ja rajasi selväksi, vaikka toista naista ei olisikaan. Tsemppiä!


    • ole toista...

      ei se aina merkitse jos on etäinen välillä että toinen olisi.ei todellakaan.oli vaan riitaa tos lähiaikoina mut nyt on mielestäni mennyt jo paremmin.:)

      • todennäköisesti

        jos voit, otapa selvää hänen asumismuodostaan, tuskin asuu vanhempien kanssa. tod.näk. toisen naisen kanssa.


      • parempaa!
        todennäköisesti kirjoitti:

        jos voit, otapa selvää hänen asumismuodostaan, tuskin asuu vanhempien kanssa. tod.näk. toisen naisen kanssa.

        Jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi elämässään ja parisuhteessa. Kaipaat hellyyttä ja arjen jakamista toisen kanssa, turvallisuutta ja hyvää mieltä.

        Ihmisen perustarpeet: suojaa, ruokaa ja rakkautta.


    • J.D.

      Rakkaus on kaiken kantava voimaa. Miksi pitää yllä suhdetta mikä ei toimii? Turha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe