Entä 12-15-vuotiaat

HH2

Entä kuka tietää mitä lukevat 12-vuotiaat? Onko Mix ja Demi vähän vanhemmille? Entä hevoshullu tai villivarsa? Jos olet itse 12, minkä lehden haluaisit?

8

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö94__

hevoshullu ja villivarsa vois olla iha ok. demi ja mix on vähän vanhemmille joo. mut entä vaikkapa koululainen,suosikki tai sisters-lehti,minusta ne parhaimpii

• meetwurstinakki

Joo-o, esim. Hevoshullu, Villivarsa, Lemmikki -lehti, jos tykkää eläimistä.
        Koululainen on ihan ok myös, mutta sen ns. "suositus yläikäraja" on kai 12v, joten se voi kyllästyttää nopeasti. Riippuu kyllä ihmisestä.
        Sisters miellyttää varmaan tyttöjä. Jostain olin kyllä lukevinani, että se on vaihtanut nimeä, mutta en ole varma.

Demit ja Mixit on tosiaankin hieman vanhemmille.
        Mutta todellakin vain hieman.
        Hyviä lehtiä kyllä, mutta ehkä itse en ainakaan haluaisi ottaa "oppia" niiden lehtien kautta kovin nuoresta asti. Siellä on pinnallisten hömpötysten ja muodin lisäksi kyllä hyvää tietoakin, mutta se ei välttämättä ole ajankohtaista 12-vuotiaalle..

Itse tilaan Suosikkia ja olen 15v. Se vois olla mielenkiintosta 12-vuotiaallekin, mutta kyllä mua kieltämättä vähän ärsyttää ne nuoret tilaajat, pakko tunnustaa. Ärsyttää lukea Bees&Honey:ssa "Moi oon 39kg/151cm, oonko ookoo? Koska mun rinnat alkaa kasvaa? T; Tyttå95"
        tai Itsensäpaljastamossa "Kerran mä liukastuin mun ihastuksen ees! Kyl nolotti! T; nolostunut94" kun se kuitenkin kaikesta sopivuudestaan huolimatta on vanhemmille, ja olis tosi inhottavaa, jos toimitus rupeais sensuroimaan jotain ja valikoimaan aiheita tarkemmin nuorten lukijoiden takia. Mut joo tää nyt ei liittynyt tähän oikein..

• tytta94

Pahint minkä lehen vois ostaa ois just joku villivarsa tai lemmikkilehti..Mulle on tullu mix 10 weest..ja demii ostan melke joka kuukaus..sinä minä ja cosmopolitan on kans iha ok..

• jeejee

Kyllä periaatteessa voidaan lukee Mix'ii ja Demii, kai mekin ny jo ostaan ajatella jäkevästi..
      Ja mä luen Mixiä, Demiä, Suosikkia...

Noi kaikki tommoset hevoshullut ja villivarsat, niitä voi lukee ne jotka on kiinnostunut hevosista ja hevossarjakuvista... Itsekkin luen niitä silloon tällöön mutta en kummiskaan tilaa.

• minäää

villivarsat ja hevoshuyllut on hyvä. Mixiä ja demiä sitten vuoden tai kahden päästä. JA cosmoa sitten kun täyttää 17

• pätypä

Ite oon 13 ja tilaan Demiä ja Karvista :--D Miss Mixistä en tykkää yhtään, koululainen on tosiaanki käyny jo tylsäksi jne. Cosmoja on joskus ihan kiva lueskella vaikka jostai kirjastosta mutta en nyt sanois että kannattaa 12 vuotiaalle tilata :--D Villivarsa ja Hevoshullut tietenki sopii hevosista kiinnostuneille jne niinku ylempänä mainittu.

• PPAKKANEN

12 oon koht siis 13, ja luen suosikkii!!!!!!!!! (entine ol kyl parempi):33

• Lehtitytsy

No voi ************, ihmiset!!!! Mä oon 12 ja luen mixii, Demii, Sisterii, suosikkii ym. Lemmikki on mun mielest vähä niinku kaiken ikäsen lehti: -vauvasta vanhukseen! Villivarsa on iha ok. Mut koululainen, se on niinku suunnattu 7-10 vuotiaille!!! Herätkää, se **** lehti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe