Voisiko joku suositella pätevää (Kalevalainen) jäsenkorjaajaa Helsingistä ja mielellään Itä-Helsingin suunnalta? Niin ja vieläpä naispuolista... Kiitos.
Jäsenkorjaaja Helsingistä?
20
8942
Vastaukset
- vielä lissää
miltä kadulta saisi olla ja paljonko metrejä saisi olla kotiovelta, no voi pyhä yksinkertaisuus mitä vaateita
- linkkiä
http://www.kansanlaakintaseura.fi/
Tuolta löytyy!! - vain
lumevaikuttaa. Savon Sanomat 13.10-06 Miten sillä voisi muuta tehoa ollakaan? Muutaman viikonloppukurssin jälkeen ei kukaan tule "päteväksi", mutta pitäähän sitä yrittää näin lapsellisen läpinäkyvästi hankia edes jokukaan asiakas.
- jo kuule
nukkumaan. Todella monet ovat saaneet sen parhaimman ja pysyvän avun juuri kansanparantajilta.
Heillä on pitkä koulutus eli noi viikonloppukurssit ovat vaan lisäkursseja.
Minunkin selkäni "korjattiin" kansanparantajan toimesta, kun olin kärsinyt 20 vuotta selkäkipuja ja ravannut kuule kaikenmailman naprapaatit, kiropraktikot, OMT-fysioterapeutit ja lääkärit läpi.
Eli ennenkuin ei ole kokemusta, niin turha tulla tänne kitisemään.
Lue vaikka Voi Hyvin edellinen lehti, jossa käsiteltiin juuri kansaparannusta ja sen tuloksia kroonisiin tuki- ja liikuntaelinsairauksiin. - määräämillä
pillereillähän on se lumevaikutus.
Kipu voi vähän turtua, mutta viat eivät muuksi muutu! - jäsenkorjaajan
pitää opiskella vähintään 3-vuotta että valmistuu.Se sisältää myös kolmisensataa harjoitustyötä.Ihan muutamalla viikonloppu kurssilla ei jäsenkorjaajaksi tulla.
Jäsenkorjaus yhdistettynä hierontaan on erittäin tehokas hoitomuoto,mutta ei sekään kaikille sovi.Ei pitäisi yleistää asioita jos apua ei joltain ole saanut...mutta jos olet lääkäri niin ymmärrän sinua hyvin,koska olet sellaisen aivopesun saanut.
Lääkärin motto:kaikki muu paitsi sauvakävely on turhaa! - viikonloppua
jäsenkorjaajan kirjoitti:
pitää opiskella vähintään 3-vuotta että valmistuu.Se sisältää myös kolmisensataa harjoitustyötä.Ihan muutamalla viikonloppu kurssilla ei jäsenkorjaajaksi tulla.
Jäsenkorjaus yhdistettynä hierontaan on erittäin tehokas hoitomuoto,mutta ei sekään kaikille sovi.Ei pitäisi yleistää asioita jos apua ei joltain ole saanut...mutta jos olet lääkäri niin ymmärrän sinua hyvin,koska olet sellaisen aivopesun saanut.
Lääkärin motto:kaikki muu paitsi sauvakävely on turhaa!kursseja, ei mitään 3 vuoden koulutusta, joten lopeta valehtelu.
- pääsi nyt
jo kuule kirjoitti:
nukkumaan. Todella monet ovat saaneet sen parhaimman ja pysyvän avun juuri kansanparantajilta.
Heillä on pitkä koulutus eli noi viikonloppukurssit ovat vaan lisäkursseja.
Minunkin selkäni "korjattiin" kansanparantajan toimesta, kun olin kärsinyt 20 vuotta selkäkipuja ja ravannut kuule kaikenmailman naprapaatit, kiropraktikot, OMT-fysioterapeutit ja lääkärit läpi.
Eli ennenkuin ei ole kokemusta, niin turha tulla tänne kitisemään.
Lue vaikka Voi Hyvin edellinen lehti, jossa käsiteltiin juuri kansaparannusta ja sen tuloksia kroonisiin tuki- ja liikuntaelinsairauksiin."Heillä on pitkä koulutus.." tyypillistä hesalaisten puppua. Kerro koululaitoksen sijainti???
- Mistä
viikonloppua kirjoitti:
kursseja, ei mitään 3 vuoden koulutusta, joten lopeta valehtelu.
tiiät että se on tasan 13 viikonloppua?
- viikonloppua
viikonloppua kirjoitti:
...eihän niitä ihan putkeen käydä vaan nopeimmillaan
3:ssa vuodessa.Ja jos sulla ei ole mitään alaan viittavaa pohjakoulutusta niin se on aikamoista anatomian pänttäämistä harjoitustyöt.Mitähän ihmettä
sulle on tapahtunut kun noin olet jäsenkorjaajia vastaan?...ja ei mulla ole syytä valehdella kun on jäsenkorjaaja opinnot meneillään.Kiinnostaisi tietää
mikähän itse olet ammatiltasi?Itse olen koulutettu hieroja...päivää! - sulle
viikonloppua kirjoitti:
...eihän niitä ihan putkeen käydä vaan nopeimmillaan
3:ssa vuodessa.Ja jos sulla ei ole mitään alaan viittavaa pohjakoulutusta niin se on aikamoista anatomian pänttäämistä harjoitustyöt.Mitähän ihmettä
sulle on tapahtunut kun noin olet jäsenkorjaajia vastaan?...ja ei mulla ole syytä valehdella kun on jäsenkorjaaja opinnot meneillään.Kiinnostaisi tietää
mikähän itse olet ammatiltasi?Itse olen koulutettu hieroja...päivää!Pänttää vain anatomiaasi. Olen se avutta jäänyt ja rahansa menettänyt asiakas, olen erittäin kyllästynyt tähän itsenne kehumiseen. Sain hoitoni muualta ja olen siihen tyytyväinen. Ilmeisesti kritiikki ei ole sallittua?
- tomia...
sulle kirjoitti:
Pänttää vain anatomiaasi. Olen se avutta jäänyt ja rahansa menettänyt asiakas, olen erittäin kyllästynyt tähän itsenne kehumiseen. Sain hoitoni muualta ja olen siihen tyytyväinen. Ilmeisesti kritiikki ei ole sallittua?
Asiallinen kritiikki on aina tervetullutta,mutta tuo
sun lapsellinen kiukuttelus tällä palstalla on naurettavaa.Muistaakseni jäsenkorjaus ei auta AIDS:n
ja hyvä että ymmärsit mennä lääkäriin,hehheh! - kansanparantajan
tomia... kirjoitti:
Asiallinen kritiikki on aina tervetullutta,mutta tuo
sun lapsellinen kiukuttelus tällä palstalla on naurettavaa.Muistaakseni jäsenkorjaus ei auta AIDS:n
ja hyvä että ymmärsit mennä lääkäriin,hehheh!"viisaudesta" ja kaikki voivat todeta sinunkin olevan sopimaton hoitoalalle, kun tuommoisia kirjoittelet. Tämähän se juuri on ongelmana, kun kurssilaisten sopivuutta ei tutkita.
- juupas
kansanparantajan kirjoitti:
"viisaudesta" ja kaikki voivat todeta sinunkin olevan sopimaton hoitoalalle, kun tuommoisia kirjoittelet. Tämähän se juuri on ongelmana, kun kurssilaisten sopivuutta ei tutkita.
kuuleppas,en ole kumpainenkaan(jäsenkorjaaja tai kansanparantaja).Kunhan muuten vain vittuilen sulle!
- vastaa
sulle kirjoitti:
Pänttää vain anatomiaasi. Olen se avutta jäänyt ja rahansa menettänyt asiakas, olen erittäin kyllästynyt tähän itsenne kehumiseen. Sain hoitoni muualta ja olen siihen tyytyväinen. Ilmeisesti kritiikki ei ole sallittua?
Ei tarvitse päntätä enää on aika hyvin hallinnassa kun olen hierojan työtä 12-vuotta tehnyt.Onneksi tiedän olevani oikealla polulla kun tänäänkin asiakkailleni perskyykkää tein ja tulokset puhuvat puolestaan ja tietysti tuo paras ystäväni(kalenteri)
joka on buukattu täyteen aina 2vkoa eteenpäin.
Kritiikki on aina paikallaan kunhan ei vain aina yleistettäisi!On myös paljon muurareita ja timpureita joilta syntyy eritasoista kädenjälkeä! - Metsäntonttu
viikonloppua kirjoitti:
Trolli, trolli .....
- sep.
"pakko lisätä lusikka soppaan"
itsellä takana 1100h anatomian opiskelua ja 800 tuntia käytännön harjoittelua. kesti 11kk. suomen urheiluhieroja opistossa.(hierojan näyttötutkinto)
sitten 60 tuntia käytäntöä ja teoriaa kaustisilla,
ja lisäksi suomenkansanparantaja seuran opissa
42 h käytäntöä ja teoriaa ,olen saanut oppia kahdeksalta kansanparanparantajalta .
lisäksi käytännön harjoittelua 400 h.(jäsenkorjausta)
pikku hiljaa alkaa päsemään jyvälle, mutta valmis en ole....mutta joskus opin....
se siitä koulutuksesta, joka jatkuu koko ajan .
"hiljakseen se ristiluun/lonkan käsittely alkaa luonnistumaan"
matka on hyvässä alussa ja pystyn auttamaan ihmisiä..ja uskallan kutsua itseäni jäsenkorjaajaksi
t. sep.. hki - mielensäpahoittaja2018
Monet saavat avun vaihtoehtoisista hoitomenetelmistä ja vaihtoehtoisista lääketieteen menetelmistä. Ja syynä on se, että niissä katsotaan ihminen kokonaisuutena. Ihmistä kuullaan, ihminen nähdään. Menepä lääkäriin. Saat joko pelkän reseptin tai vain töykeän kommentin, että mitä täällä teet, mene kotiin terve ihminen.
Itselläni fysiatri diagnosoi yliliikkuvat nivelet. Teki perusteelliset tutkimukset, määritteli minut noin tunnin tutkimuksella osittain työrajoitteiseksi ja määräsi kuntoutuksen. Menin terveyskeskukseen fysiatrin ohjeiden ja papereiden kanssa hakemaan fysioterapialähettä. Terveyskeskuslääkäri katsoi minut 20 minuutin tapaamisella fysiatrin papereita lukematta täysin työkykyiseksi ihmiseksi, joka yrittää vaan saada perusteetonta etua yhteiskunnan varoin.
Mistähän syystä olen nyt menossa kalevalaiselle jäsenkorjaajalle?
Olisikohan se, että luotto lääkäreihin meni, ja hoidan itseni nyt oman mieleni mukaan. Ainakin tk-lääkärin ammattitaidon ylittää jokainen vaihtoehtoisen lääketieteen ihminen. Ainakin psykososiaalisissa taidoissa, jollei muuta.- Lumettako
Vaikka vuosia luetaan sitä niin mainostettua lääketiedettä, mutta mistä johtuu, että potilaan odottamat, toivomat avut kipuihinsa ja vaivoihinsa kuitenkin valitettavan usein jäävät saamatta?
Sitten pitää etsiä se "lumevaikuttava" kansanparantaja jolta se potilas viimeinkin saa sen toivomansa avun!
- Penamies666
Voisiko joku vastata kysymykseen, joka esitettiin vuonna 2006. Hyvä jäsenkorjaaja Helsinki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185