Vuodesta 2007 alkaen Kokkolassa on ensimmäistä kertaa mahdollisuus harjoitella potkunyrkkeilyä Suomen Potkunyrkkeilyliiton virallisessa jäsenseurassa. Pohjoissuomalainen potkunyrkkeilyseura Kickboxing Team ry. laajentaa toimintaansa Kokkolaan ja aloittaa peruskurssin tammi-helmikuun vaihteessa. Harjoitusten vedosta vastaavat pääosin KBT:n päävalmentaja Leif Stenius (Full Contact SM1 2003, Pohjois-Suomen ainoa potkunyrkkeilyn musta vyö ja Potkunyrkkeilyliiton hallituksen jäsen) sekä kokenut algerialainen ottelija Fethi Miloua.
Seuraa ilmoittelua internetissä ja ilmoitustauluilla. Lisätietoja tulossa piakkoin...
Kickboxing comes to Kokkola
AndyS
0
667
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444