Mitä voisin antaa kaveripariskunnalle joululahjaksi?
Ystävämme ovat 22v.
En keksi mitään kivaa mutta edullista. Pitäisi olla jotain sellaista, mistä myös mies pitää.
Ideoita?
pariskunnalle
7
3561
Vastaukset
- jfdhfng
Jääkaappirunous paketti.Löytyy nettikaupoistakin tuolla hakusanalla.
- :O)
Saako jääkaappirunouspaketteja muualta kuin netistä?
Myykö esim. kirjakaupat? - jhhrfg
:O) kirjoitti:
Saako jääkaappirunouspaketteja muualta kuin netistä?
Myykö esim. kirjakaupat?Suomalainen ja akateeminen ainakin.Uskoisin, että muistakin löytyy.
- kokenut saman
Antakaa pariskunnalle joko parinvaihtoa tai lupaudutte jompi kumpi 3 pyöräksi!
Toimii ja kaikki tykkää.- viime vuonna
toi jääkaappirunouspaketti, mielestäni se oli ihana, mutta käyttämättä on jäänyt kun mies ei huomaa jos oon laittanu viestin eikä hän itse laita mitään ikinä :/ ollaan 27 molemmat.
puuvillasatiininen aluslakana tai/ ja pussilakanat tyynyliinat hyviä.
ravintolaan lahjakortti
s##si- tai er##iikkaliikkeen lahjakortti
lasikoison tai vastaavan lahjakortti, voi ostaa sitten mieleisiänsä astioita jos asuvat yhdessä
leffalippuja
makuunin ja hesen lahjakortti - Anonyymi
😂😂😂😭😂😂
- Rutku3
www.lahjaehdotus.com Siitä. Pariskunnille näytti olevan oma kategoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191