Nykänen vältti

vankilan!

No niin, hovioikeus antoi just päätöksensä: Matti ei joudu lusimaan uudelleen vaan tuomio lieveni 57 tunniksi yhdyskuntapalvelua ja hän ei menetä ehdollista vapauttaankaan.

Tällaista se on julkkis-ressukan hyysäys yhteiskunnassamme. Jos itse taviksena olisin vastaavan tehnyt, häkki heilahtaisi, vaan Nykäsen osalta tuomariston miehet ovat olleet urheilun seuraajia ja naiset lääpällään Mattiin tai äidillisen hoivavietillisiä.

Kyllä, laki ja tuomiot on maassamme täysin vinksallaan, toinen tapaus joka sen osoittaa oli moniraiskaaja-murhaaja Ruumensaaren törkeän raiskauksen uusimisesta saama mitätön 2 vuoden kakku.

5

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahoinpitely vs kavallus

Maassamme toisen ihmisen vahingoittaminen on huomattavasti vähemmän rangaistavaa kuin valtiolta verojen pimittäminen tai yleensäkin rahan/materian varastaminen tai kavallus/petos.

Siis ehdonalaisessakin oleva hlö saa piestä toista hlö:ä ilman että joutuu kiven sisään.. USKOMATONTA HYYSÄYSTÄ !

• molkki

harmi,no ei tarvi kauan ootella seuraavaa "vahinkoa" kuole jo perkeleen mitättömyys!

• Joe Joosua

Mervi Tapola varmaan saa nyrkistä jo tänä iltana. Ei tosin kiinnosta. Spurgupariskunnat tyypillisesti tappelevat muutenkin kaiken aikaa. Vankilassa tuollaiset paskat vain tuhlaavat rahaa, nytkin syyttäjä tuhlasi yhteiskunnan varoja nostamalla syytteen jonkun Mervi Tapolan kanteesta. Terve mies olisi sanonut että ei täällä mitään alkoholistien juttuja hoideta, sinä olet kaikista Seiskan jutuista päätellen sellainen joten painu takaisin äijäsi luo.

• hautaan!

Koko tuon luuseripoppoon seuraaminen kuvottaa. Saisivat juoda niin paan perusteellisesti, hutkia toisiaan, ja kerralla kuoliaaksi. Ei tulisi tippa linssiin. Jos on noin vähä-älyistä pienen lapsen keihtystasoa olevaa sakkia niin turha kuvitella että virheistään oppisivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe