Kari turussa 12.12

Klappi fani

Kyllä oli hienoa olla kuuntelemassa ja katsomassa Kari Tapion joulukonserttia turussa konserttitalossa...tunnelma oli mahtava ja korkealla...tuli oikein ihana joulu mieli...Kari lauloi ihania joululauluja mitä en ole aikoihin kuullut...varsinkin yksi mitä en ole edes muistanut on tuo yksinäisen joulu tuli ihan kyynel silmään sanat ovat todella koskettavat...kiitokset koko orkesterille ja karille...

8

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari fani

      Joo kyllä oli myös aivan mahtava tunnelma Tampereella Tuomiokirkossa 11.12.2006 vaikka ulkona satoi vettä mutta kun Kari lauloi kirkossa niin tuli oikein jouluinen mieli.
      Tuo JOULU ENSIMMÄINEN siinä on Karin tekemät koskettavat sanat. Lauloiko Kari teille lopuksi KODIN KYNTTILÄT???

      • klappi fani

        Kari lauloi turussa viimisenä kappaleena valoon päin...koskettava kappale myös minulle, koska se oli mun äitin lempikappale ja hän menehtyi seuraavana vuonna tuon kappaleen ilmestymisen jälkeen. Kyllä Kari on upea laulaja ja ääni mitä parhain...hyvää ja rauhallista joulun odotusta kaikille...


      • Fani yli 30v.
        klappi fani kirjoitti:

        Kari lauloi turussa viimisenä kappaleena valoon päin...koskettava kappale myös minulle, koska se oli mun äitin lempikappale ja hän menehtyi seuraavana vuonna tuon kappaleen ilmestymisen jälkeen. Kyllä Kari on upea laulaja ja ääni mitä parhain...hyvää ja rauhallista joulun odotusta kaikille...

        Kyllä Kari lauloi myös Turussa Kodin kynttilät ylimääräisenä numerona,kun yleisö oli ablodeeranut hänet takaisin lavalle.


    • piparikaneli

      Niin, että kyllä Karilta onnistuu joululaulunkin laulaminen siinä, missä iskelmän. Ja ainakin minun mielestäni on ilo kuunnella laulajaa, jonka laulujen tekstistä saa selvän. Hienolta kuulosti Kodin kynttilät Järvenpäässäkin...
      Oikein odotan Karin, näillä näkymin keväällä, ilmestyvää levyä! Ja tietenkin näkeväni taas keikalla joulukonserttikiertueen jälkeen. Hyvää joulua kaikille minunkin puolestani!

      • opera seija

        Joululauluja?Ei niillä ole mitään tekemistä joulun kanssa.Ainoastaan sana joulu esiintyy niissä usein.Muuten palanutta pannukakkua.


      • klappi fani
        opera seija kirjoitti:

        Joululauluja?Ei niillä ole mitään tekemistä joulun kanssa.Ainoastaan sana joulu esiintyy niissä usein.Muuten palanutta pannukakkua.

        Kyllähän aina jo lapsuudesta muistan että joululaulut kuuluu myös jouluun ja vielä kun ne ovat niin tunnelmallisia. Omille lapsille myös on ihana laulaa näin joulun allan joulu lauluja ja myös jouluna tietenkin. Kiva niitä on myös kuunnella radiosta ja cd:ltä. Kyllä jouluun kuuluu myös joulu laulut.


    • urkupiilo

      Eihän "Maa on niin kaunis"-laulussakaan mainita sanaa JOULU ja silti sitä esitetään joulukonserteissa. Tietenkin kyyninen löytää "virheitä" jostain joulunakin, niin hyvän tahdon juhla kuin onkin. Vaan mikäpä asia ei joskus poikkeaisi totutusta kaavasta. Ja eikös jossain sanota että "erehtyminen on inhimillistä".
      Ei tuo Valoon päin- laulu ainakaan minun konserttiani pilannut eikä vienyt joulutunnelmaa. En ole lukenut mistään, ettei sitä saisi esittää jouluna eikä kirkossa...
      Enemmän joulun pahan ilman lintuja ovat itsekkäät ja teräväkieliset ihmiset. Fiksut pitävät mölyt mahassaan ainakin jouluna.

      • kalppi fani

        Olet aivan oikeassa...ja valoon päinkin kyllä sopii ihan jouluun...


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe