Kohta vuoden vanha kone ja äänet toimi tähän asti
hienosti ja nyt yhtäkkiä ei vaan tuu pihaustakaan. Johdon paikkoja en oo vaihdellu.
Laitehallinnassa:
valmistaja: nVidia
sijainti portissa: nVidia Geforse 6600GT
laitteen tila:
Laitetta ei voi käynnistää(KOODI 10)
Äänet katos
12
1148
Vastaukset
- duoda
näytönohjaimesta ei ennenkään ole saanut ääniä ulos. Joskus kyllä olen saanut tehtaalla pakatun savun ulos.
- Pihalla kun lumiukko
Niin no emmä näistä tiiä mutta, mut laitehallinnassa kohdassa Ääni-, video- ja peliohjaimet on keltanen pallukka jossa musta huutomerkki ja siellä taas on nää edellisen kysymyksen tiedot mikkä kirjoitin.
- smygi
Pihalla kun lumiukko kirjoitti:
Niin no emmä näistä tiiä mutta, mut laitehallinnassa kohdassa Ääni-, video- ja peliohjaimet on keltanen pallukka jossa musta huutomerkki ja siellä taas on nää edellisen kysymyksen tiedot mikkä kirjoitin.
Kokeilepa tällaista:
-ohjauspaneeli
-äänet ja äänilaitteet
-laitteisto-välilehti
-valitse listalta äänikorttisi
-ominaisuudet
-ohjain-välilehti
-päivitä ohjain - Pihalla kun lumiukko
smygi kirjoitti:
Kokeilepa tällaista:
-ohjauspaneeli
-äänet ja äänilaitteet
-laitteisto-välilehti
-valitse listalta äänikorttisi
-ominaisuudet
-ohjain-välilehti
-päivitä ohjainKiitoksia.
Ei natsannu siltikään, ilmotti vaan et ohjattu toiminto ei löytäny.....jne - Jami10
Kiitoksia.
Ei natsannu siltikään, ilmotti vaan et ohjattu toiminto ei löytäny.....jnesait varmaan koneen mukana ajurilevyn?! Tee niinkuin smigu neuvo ja ohjaa kone hakeen ajurit siitä levyltä!! Kyl ne äänet sieltä tullee :)
- Pihalla kun lumiukko
Jami10 kirjoitti:
sait varmaan koneen mukana ajurilevyn?! Tee niinkuin smigu neuvo ja ohjaa kone hakeen ajurit siitä levyltä!! Kyl ne äänet sieltä tullee :)
Mut miks ne katois sit yhtäkkiä.
- smygi
Mut miks ne katois sit yhtäkkiä.
Joskus vaan katoaa. Minultakin on kaksi kertaa hävinneet, enkä tiedä miksi. Ellei ole asennuslevyä, laitat sieltä sen manuaalisen asennuksen, jossa pitää itse valita oikeat ajurit. Minulla tuli vaihtoehtoja tasan yksi kappale, valitsin sen ja heti alkoi toimimaan.
- myös aloittelija
Kiitoksia.
Ei natsannu siltikään, ilmotti vaan et ohjattu toiminto ei löytäny.....jneMun koneesta oon parikin kertaa onnistunut hukkaamaan äänet siten että, olen sammuttanut koneeni tilanteessa jossa äänet olleet off tai mute tilassa eli pois kytkettynä. Kone on sammutettaessa tallentanut sen asetuksiinsa, eikä ääniä ollut kun uudelleen avasin koneen.
Asia korjaantui järjestelmän palautuksella lähimpään palautuspisteeseen. - vaikka
myös aloittelija kirjoitti:
Mun koneesta oon parikin kertaa onnistunut hukkaamaan äänet siten että, olen sammuttanut koneeni tilanteessa jossa äänet olleet off tai mute tilassa eli pois kytkettynä. Kone on sammutettaessa tallentanut sen asetuksiinsa, eikä ääniä ollut kun uudelleen avasin koneen.
Asia korjaantui järjestelmän palautuksella lähimpään palautuspisteeseen.jos kone on kaatunut, ja joskus jos konetta ei sammuteta "oikein" voi kiintolevylle tulla virheitä, ja näin ollen ajuritkin voi mennä rikki...
- Pihalla kun lumiukko
smygi kirjoitti:
Joskus vaan katoaa. Minultakin on kaksi kertaa hävinneet, enkä tiedä miksi. Ellei ole asennuslevyä, laitat sieltä sen manuaalisen asennuksen, jossa pitää itse valita oikeat ajurit. Minulla tuli vaihtoehtoja tasan yksi kappale, valitsin sen ja heti alkoi toimimaan.
Löysin asennus levyn ja asensin sieltä kaikki uusiks mitä vain voi uusiks vetästä (driverit, WDM driverin ja directx 9.x:n)ja uudelleen käynnistin koneen. Eip vaan kuulu mitään.
- Pihalla kun lumiukko
myös aloittelija kirjoitti:
Mun koneesta oon parikin kertaa onnistunut hukkaamaan äänet siten että, olen sammuttanut koneeni tilanteessa jossa äänet olleet off tai mute tilassa eli pois kytkettynä. Kone on sammutettaessa tallentanut sen asetuksiinsa, eikä ääniä ollut kun uudelleen avasin koneen.
Asia korjaantui järjestelmän palautuksella lähimpään palautuspisteeseen.Koetan tota jos ei mitään muuta löydy, poistuu vaan paljon muutakin.
- Pihalla kun lumiukko
Täytysköhän kiikuttaa takuuseen tyhmänä :D
jäljellä viä pari viikkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974