Muutamia kysymyksiä=)
Koska laskettu aika?
Mitä teille kuuluu?
Mikäs on teidän sf-mitta?
Miten olette voinneet?
Kuinka paljon on painoa tullut?
Pelottaako jo tuleva synnytys?
Tiedättekö kumpaa odotatte?
Mitä olette jo ostaneet vauvalle?
Vauveliini varmasti kovasti potkii masussa, minkäslainen on vauvan unirytmi?
Mukavaa odotusta teille kaikille=)
Helmi ja Maalismasukit????
11
887
Vastaukset
- babyliini
*LA 31.3.2007
*hyvää kuuluu,ei mitään negatiivista sanottavaa koko ajasta
*sf mitta 19
hyvin on voitu,ei mitään ole ollut
*painoa tullut 6 kg
*ei pelota synnytys,en mieti edes,kun ei ole ajankohtasta vielä lähimain
* ei tietoa kumpaa odotan,kunhan on terve,se on pääasia
*vauvalla ei ole kuin sänky ja turvaistuin autoon,ehtiihän nuo myöhemminkin,en tykkää hössöttää
*unirytmi vaihteleva,sillon kun mä nukun,hän ei ja toisinpäin =)
Iloista odotusta ja joulua toivotellaan myös täältä.. =)) - äppä-80
la 22.3.07
Hyvää kuuluu :)
Viikolla 23 sf-mitta oli 23
Hyvin on menny odotus ainakin tähän asti
Painoa on tullut n. 4 kg
En ole ajatellut vielä paljoakaan synnytystä, turhaa alkaa etukäteen jännittämään = pelkäämään
Poikaa odotetaan
Ollaan ostettu yhdistelmävaunut ja joitakin vaatteita. Äitiyspakkaus tuli viime viikolla.
Vauva nukkuu aina kun olen liikkeessä, yöt on myös antanut nukkua hyvin. Vauva heräilee siinä seitsemän maissa, niin kuin minäkin! Ja jos yön aikana käännyn sängyssä tai vaihdan muuten asentoa, tulee heti potkuja, että "anna nukkua vielä!"
Hyviä vointeja myös kaikille muille!- isomahainen sellainen
Laskettu aika 16.3
Kuuluu ihan hyvää, nivuset hiukan kipeät, kävely sattuu. Ruoka maistuu, liikaakin...
SF-mitta oli eilen joko 26 tai 24.5, lääkäri unohti mitä mulle sanoi, enkä itsekään enää tarkkaan muistanut. Mutta kuitenkin aika iso, viikkoja siis 26 4.
Vointi kohtuu hyvä, eilen kyllä hiukan masensi neuvolassa käynti, painoa tullut hiukan liikaa, noin 10 kg, pitäisi syödä vähempi ja unohtaa herkut :(
Synnytystä en vielä murehdi.
Ei ole tietoa kumpi tulee.
Vauvalle ei olla vielä hankittu mitään.
Potkii kyllä, ja eilen todella kovin, tais suutahtaa lääkärin paineluista. Rytmi ei ole vielä selkiytynyt.
Hyviä odotuksia kaikille
- Sipuli
Laskettu aika on 14.2.2007
Ihan hyvää kuuluu, vielä pitäisi vajaa kuukausi jaksaa töissä, motivaatio on nollassa, mutta kai loppuajan jaksaa. Väsymys painaa tällä hetkellä, muuten ihan ok olo.
Sf-mitta eilen rv 30 6 oli 27 cm.
Viime ajat vointi ihan ok. Selkä on välillä reistaillut ja väsyttää, välillä närästää ja vetää suonta jalasta, nukkuminen on huonoa.
En tiedä tarkkaan paljon painoa on tullut, kun en käynyt vaa'alla heti raskauden alussa. Mutta ekasta neuvolakäynnistä (vk 10) painoa on tullut lisää n. 10 kg.
Synnytys ei pelota, kyllä siitä selvitään, kun muutkin on selvinneet.
Ei tiedetä kumpi tulee, halutaan pitää salaisuutena.
Vauvalle on ostettu vähän vaatteita (vaikea ostaa, kun ei tiedä kumpi tulee) ja vaunut. Muuta ei ole vielä hankittu. Ehtiihän tässä. Äitiyspakkaus tuli viime viikolla.
Vauvan liikkeet vähentyneet viimeisen viikon aikana, liekö tila käy ahtaaksi vai mistä lie johtuu. Töissä ei ainakaan tunnu viihtyvän (kuten ei äitinsäkään) koska töissä ei paljon potkiskele. Tuntuu, että vauva nukkuu paljon, myös öisin. - 16.3.2007
Koska laskettu aika?
16.3
Mitä teille kuuluu?
SUPISTELEE NIIN ETTÄ JOS LIIKKEESSÄ OLEN,SE PYSÄYTTÄÄ...
Mikäs on teidän sf-mitta?
PARI VIIKKOA SITTEN OLI NEUVOLASSA 24
Miten olette voinneet?
TOSI HYVIN.MITÄ NYT TAVANOMAISIA RASKAUSVAIVOJA.
Kuinka paljon on painoa tullut?
VIIMEKSI NEUVOLASSA VAIN 2100G
Pelottaako jo tuleva synnytys?
PIKKUSEN PELOTTAA.ON OLLU KAKSI TODELLA NOPEAA JA KIVULIASTA KOKEMUSTA...
Tiedättekö kumpaa odotatte?
KOLMAS POIKA ON TULOSSA
Mitä olette jo ostaneet vauvalle?
TURVAKAUKALON,VAUNUT,VAATTEITA PALJON...SEN ON OLTAVA POIKA!
Vauveliini varmasti kovasti potkii masussa, minkäslainen on vauvan unirytmi?
EN OLE TUOLLALAILLA AJATELLUT ASIAA...POTKIIHAN TUO. - äiti 10/2005
*laskettu aika 26.2.2007
*ihan hyvää kuuluu, kaveri masussa potkii tälläkin hetkellä tosin kylkiluita tuusannuuskaks mutta muuten kaikki hyvin... :)
*viime viikolla (silloin rv 28) sf-mitta 26 cm
*hyvin olen voinut, hb oli tippunut alas mutta voinnissa en sitä ole huomannut.
*ei pelota
*en tiedä, toisaalta tekis mieli ottaa vielä selville..
*tälle kakkoselle en ole ostanut vielä mitään. kun esikoiselta on niin paljon tavaraa. Tuplarattaat olis seuraava hankinta.
*Yöllä tuntuu kovasti olevan hereillä ja aamupäivällä taas tuntuu nukkuvan.- äiti 10/2005
ja painoa tullut 5-6 kiloa
- MaalisXXLmamma76
la: 13.3.07
Hyvää kuuluu.
sf: 24cm
Vointi: on ollut ihan hyvä. Vähän liitos kipuja, mutta nekin ovat hellittäneet nyt.
Paino: -6kg
Synnytys: ei vielä pelota. Mietityttää kyllä vähän kuinka se tulee menemään, mutta en ole ennenkään osannut pelätä asioita joihin en oikein voi vaikuttaa.
Sukupuoli: ei tiedossa
Vauva ostokset: Ei vielä mitään.
Unirytmi: vaihtelee. Aamulla herää kun kello soi, tai vähän ennen. Päivällä potkiskelee 14-17 välillä ja illalla miten sattuu. Yleensä muutama potku kun menen nukkumaan.
Mukavaa joulun odotusta kaikille! - Maalisvauva
Laskettu aika 19.3
Hyvää kuuluu, hieman liitoskipujen kanssa ongelmia, mut tukivyö on auttanut.
Sf- mitta 23, muutama viikko sitten et varmasti tullu mittaa lisää..
Hyvin olemme voineet.
Painoa on tullut noin 6 kg.
Synnytys ei vielä pelota ja toivottavasti ei alakkaan. Nykypäivänä kun saa sairaaloissa niin hyvää hoitoa.
Vauvan sukupuoli vielä arvoitus.
Äitiypakkaus tuli eilen ja lisäksi vaunut, hoitopöytä sekä turvakaukalo ostettuna.
Vauva nukkuu enimmäkseen kun olen liikkeellä ja illalla sitten nukkumaan menessä alkaa melskaamaan.
Hauskaa odotusta kaikkille sekä jouluja! - vielä yli kuukausi - eiiiih...
Koska laskettu aika?
6.2.
Mitä teille kuuluu?
Ihan ok. Jännittää jo loppusuora.
Mikäs on teidän sf-mitta?
29,5
Miten olette voinneet?
Mieliala vaihtelee: itkettää ja kiukuttaa, alavatsaa ja nivusia särkee, supistelee liikunnan yhteydessä, suonenveto oli välillä ongelmana ja nukuttaa kaiken aikaa! Yöllä sen sijaan pitkiä unia on turha odottaakaan, vessassa juoksuttaa sen verran tiheään.
Kuinka paljon on painoa tullut?
noin 8 kg
Pelottaako jo tuleva synnytys?
Kyllä.
Tiedättekö kumpaa odotatte?
Ei tiiä, neuvolan hoitaja veikkaa sydänäänien perusteella poikaa.
Mitä olette jo ostaneet vauvalle?
Lähes kaikki on hankittu. Sellainen "jumppasali" vielä hankkimatta.
Vauveliini varmasti kovasti potkii masussa, minkäslainen on vauvan unirytmi?
Valvoo yöt ja nukkuu aamulla pitkään. Minäkin herään yöllä syömään aika usein, silloin on pikkuinenkin hereillä.
Samoin, mukavaa odotusta! - aurinkoinen mami...
3.3.07 laskettu aika, hyvin kuuluu, tänää neuvolassa kävin, ja sf-mitta nyt 26, hyvin on voitu!
painoa tullut 6kg, vähä jännittää tuleva synnytys sillain., eikä tietoa kumpi tulossa.
vauvalle ollaan saatu ilmaiseksi vaatteita ja äitiyspakkauski saatu ajat siiten., turvakaukalo on ja iha vauunut, mut pitäis hommata erilaiset vaunut jossa voi laittaa istumaanki.
no viimeyönä vauva heräs ja rupe riehuun masussa aamuyöllä 3.15-04.00 aikaan... muuten välillä rauhallista välillä riehuu päivisinki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701