Minulle määrätty vuotohäiriöihin primolut Nor 10mg.
Onko kokemuksia, minkalaisia sivuvaikutuksia kyseisellä lääkkeellä on vai onko niitä?
Primolut Nor 10 mg
6
14212
Vastaukset
- käyttäjä
Mulla ei ole ollut sivuvaikutuksia, ehkä hiukan päänsärkyä, ja seksi on maistunut paremmin.
Olen syönyt niitä vuodenkin yhteen soittoon, eikä mitään ihmeempiä oireita ole ollut.
Ai niin, lihosin muutaman kilon, mutten tiedä johtuiko niistä. - Birre_
Minulle määrättiin myös kyseistä lääkettä vuotohäiriöihin,lähinnä tiputteluvuotoihin.Aloitin primolut"kuurin" ohjeiden mukaan.Kun kuukautiset tulivat,aloin vuotaa ja todella runsaasti.Runsaan vuodon kestettyä jo 2 viikkoa,eikä loppua ollut näkyvissä,jouduin menemään uudestaan lääkäriin.Vuoto saatiin loppumaan cyklocapronilla.Nyt tiputtelee taas ja vähän hirvittää aloittaa primolutin käyttö uudestaan. Gynelogilla käynti maksaa noin 200 euroa,joten ei alvariinsa viitsis sielläkään ravata.
- käyttänyt n. puoli vuotta
En ole huomannut sivuvaikutuksia.
- aloitin omin päin
syödä Primolutia, koska en saanut aikaa gynekologille.
Noin vuosi sitten kaavinta kohdun limakalvon liikakasvun takia, pari kierrosta Primolutia ja kesällä parit luonnolliset kuukautiset.
Nyt niitä ei ole ollut sitten elokuun, sain päähäni ehkäistä kohdun limakalvon liikakasvua omin päin Primolutin syönnillä.
Tänään rupesi hirvittämään. Entäpä jos kohtuun olisikin tällä välin kasvanut joku myoma, millainen vuoto siitä voisi tulla. Ja tänään nipisteli kohdusta. Kaduttaa kun en hommannut gyneaikaa jo syksyllä. - soittaa
aloitin omin päin kirjoitti:
syödä Primolutia, koska en saanut aikaa gynekologille.
Noin vuosi sitten kaavinta kohdun limakalvon liikakasvun takia, pari kierrosta Primolutia ja kesällä parit luonnolliset kuukautiset.
Nyt niitä ei ole ollut sitten elokuun, sain päähäni ehkäistä kohdun limakalvon liikakasvua omin päin Primolutin syönnillä.
Tänään rupesi hirvittämään. Entäpä jos kohtuun olisikin tällä välin kasvanut joku myoma, millainen vuoto siitä voisi tulla. Ja tänään nipisteli kohdusta. Kaduttaa kun en hommannut gyneaikaa jo syksyllä.Primalutissa on tärkeää, että ei ole riskiä veritulppaan. Esim. kun ei tupakoi on hyvä, ja verenpaine pysyy minulla alhaisempana praimalutilla. Silloin kun oli runsaita vuotoja oli verenpaine korkea.
Jos ne on sulle määrättyjä lääkkeitä et varmaan ole tehnyt väärin. Mutta jos sua huolettaa, lääkäreille voi soittaa. Itse soitin kerran jopa yliopistolliseen sairaalaan kaavinnan jälkeen noin kuukausi. Asiallisesti suhtautui gyn. ja neuvoi.
Samoin terv. keskuksen lääkäriä voi meilläpäin pyytää soittamaan, ja eivät ole pahoillaan kun välttyy silloin "turhalta" vastaanottoajalta.
- SAPUNELLA
LÄÄKÄRI MÄÄRÄSI JUURI SAMAAN ASIAAN.MUTTA VUOTEEN EN OLE KÄYTTÄNYT. MUTTA EHKÄISEE ALAPÄÄN VAIVOIHIN MUTTA ALTISTAA RINTA SYÖPÄÄN.MULTA LÖYTI VARJOSTUMA RINNASSA.LÄÄKÄRI KYSYI SYÖNKÖ VIELÄ NIITÄ.SYÖ VAAN , MULLE VAIKUTTI JO TUNNIN PÄÄSTÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491476Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86916
- 12892
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74732Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730