Aloitin keskustelun vasta liikenneympyrästä ja tässä tulis lisää keskustelunaihetta...
Kuinka moni tietää että sairaalan pihalle ohikulkutieltä ei saa kääntyä kuin hälytysajoneuvot!!!!Ja arvakkaapa kuinka paljon näitä hälytysajoneuvoja on PÄIVITTÄIN siviiliautoja...Siinä olis poliisille rysä kun ihmiset ei tosiaankaan ymmärrä, ja varsinkin sairaalan henkilökunnan vuorojen vaihtojen yhteydessä...Sairaalan pihalle ei ole mitään asiaa muuten kuin mariankadulta ja piste! Poikkeus tietenkin hälytysajoneuvojen.
siviilihälytysajoneuvo
7
1354
Vastaukset
- Ajan
Ajan aina tuota kautta, ei se minun syy ole jos joku idiootti on jonkun idioottimaisen merkin sinne laittanut.
- ajan
muistetaan vain laittaa vilkku ajoissa päälle ja jos ambulanssi vastaan tuloo ni hymyillään kuskille,sopu sijaa antaa ja hymy monen päivän pelastaa
- tympiintynyt
Se on kuulkas LUPUT niin että säännöt on tehty noudatettavaksi...Taitaa olla just autokoulu käytynä vai?ja vielä äitin helmoissa!
- liikenteenlaskija
Mauri ja Risto ajaa siitä.Myös Riitta,Ninu,Mallu,Pena,Tiiu,STuse,Veijo,Karri,Hese,Muksus,Ja sadat muut.
- "minäkin"
siitä kun huomasin siellä töitä tehdessäni ettei siitä liikennemerkistä kukaan välitä...
Mutta oikeesti ton liikenneympyräsäännön kannattais opetella,niin sujuis liikenne paljon joustavammin.- asakkaira
kunhan kerran olette itse tai läheisenne sen ambulanssin kyydissä ja kyse on sekunneista että henki säilyy niin eiköhän katsontakanta muutu.Pari päivää sitten näin kun ambulanssi tuli vilkut päällä ja siviiliauto vastoin merkkiä vastaan.olin onnellinen etten ollut potilas.Muistakaas että ambulanssin ei tarvi siinä tilanteessa väistää kun toinen tulee kiellettyä ajosuuntaa.
- nirri pois
asakkaira kirjoitti:
kunhan kerran olette itse tai läheisenne sen ambulanssin kyydissä ja kyse on sekunneista että henki säilyy niin eiköhän katsontakanta muutu.Pari päivää sitten näin kun ambulanssi tuli vilkut päällä ja siviiliauto vastoin merkkiä vastaan.olin onnellinen etten ollut potilas.Muistakaas että ambulanssin ei tarvi siinä tilanteessa väistää kun toinen tulee kiellettyä ajosuuntaa.
Loppuupa ruuhkat sairaalassa ja siirtyy Matsonille kun annetaan mennä vain päin kiellettyä ajosuuntaa nokka kohti hälytysajoneuvoa.oiskos mielestänne oikein tämmöinen ajattelu?????????????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808