hei
synnytin tän kuun alussa,minulta jouduttiin leikkaamaan sitä välilihaa(vai miksi sitä ny kutsuttiin) jotta vauva mahtui tulemaan,ja siihen sit laitettiin tikit..No,jälkivuoto on ollut välillä todella runsasta ja välil vähemmän tullut..Nyt olen sit tuntenut pari päivää kipua alapäässä ja tänään huomasin ku rupesin viruttelemaan sitä,et häpyhuulen toinen puoli on sillälailla turvonnut ja punaisempi..ja ku siihen koskee,on arka..Mistä voi olla kyse?Mikä avuksi? Häviääkö itsestään?
tulehdustako vai jotain muuta?
3
628
Vastaukset
- The Rat
Tulehdushan se.
Melkein sääntö on että leikkaushaava tulehtuu.
Kyse on siitä miten paha tulehdus on. Jos kipu estää liikkumisen tai kuume nousee päälle 39, suosittelen ehdottomasti ottamaan yhteyttä lääkäriin (sinne synnytysosastolle vaikka).
Kipulääkitystä ja tulehduslääkitystä tuohon saa. Jos kevyemmät aineet eivät tehoa niin imettämisen voi unohtaa joksikin aikaa... Meillä meni vaimoke opiaattikuurille asti kun lievemmät eivät auttaneet (tosin oli sitten kuukauden vuodepotilaanakin kun ei juuri pystyssä pysynyt).- tulehdustako vai jotain muuta?
istumaan meneminen tuntuu välil pahalta ja tiukemmat housut tuntuu jalas epämiellyttäviltä..Pitäisikö minun ottaa yhteys esim.neuvolahoitajaani vai voisiko apteekista löytyä ilman reseptejä jotain?
- The Rat
tulehdustako vai jotain muuta? kirjoitti:
istumaan meneminen tuntuu välil pahalta ja tiukemmat housut tuntuu jalas epämiellyttäviltä..Pitäisikö minun ottaa yhteys esim.neuvolahoitajaani vai voisiko apteekista löytyä ilman reseptejä jotain?
Reseptittä ei saa mitään mikä auttaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937