olin itse 16v kun tulin raskaaksi. nyt tyttö on jo 2v,ja hyvin on mennyt =)
olin 16..
7
2061
Vastaukset
- taas...
olin 15 kun poika syntyi. Nyt poika on jo 16v ja hyvin on mennyt =)
- tyypillisiä
provoja!
Jos nuo edelliset ovat totta,
niin kertokaas (niiden kirjoittajat),
vieläkö on lapsen isä samassa taloudessa?
Epäilen... - toinen...
tyypillisiä kirjoitti:
provoja!
Epäilen...ainakin... Eipä ole ko. lapsen isä samassa taloudessa, eikä ole ikinä ollutkaan. Lapsi tapasi 16-vuotiaana isänsä ensikerran. Että sillä lailla, hyvin on mennyt silti.
- sara
tyypillisiä kirjoitti:
provoja!
Epäilen...juttu on totta ja kertoja elää.. isä lähti,mutta menkööt. kyllä me ilman isääkin pärjätään.ja on se isä silti mukana lapsen elämässä,vaikkei samassa taloudessa asukkaan
- vähän tyhmä
tyypillisiä kirjoitti:
provoja!
Epäilen...Mitä helvettiä sä siihen mitään isää vedät mukaan, kai nyt jokainen tervejärkinen ihminen tietää, että murrosiässä alkaneet parisuhteet ei välttämättä kestä vanhuuteen.
Iso hatunnosto teille äideille, kun olette pystyneet hoitamaan lapsenne ( miehen kanssa tai ilman) noin nuorena. Uskomatonta mielenlujuutta olette tarvinneet. Kunnioitan todella paljon.
- äipä
Olen tällä hetkellä 16.vuotias ja odotan pientä ensimmäistämme.
Hienointa aikaa tämä on ehdottomasti ja odotan vauvaa syntyväksi jo innolla :)
Iloinen olen puolestasi ja toivon että pärjäisimme mekin pienemme kanssa hyvin.- ellimarika
onnea! toivottavasti kaikki menee hyvin..itse olin 16 vuotias kun tulin äidiksi.Lapsi on nyt 8 vuotias ja koko perhe ollaan onnellisesti yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1322853SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561865Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava901820Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3011780Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1161205Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052