Vaimo sai hyvän työpaikan Turusta ja ollaan sinne suuntaan muuttamassa. Itse olen tehnyt cnc-hommia runsaat neljä vuotta ja uskon töitä löytyvän, mutta Turun metallifirmoista ei ole mitään käsitystä. Minne kannattaa Turun seudulla hakea ja onko niitä paikkoja, jonne ei missään nimessä kannata mennä.
Metallifirmat Turun seudulla
19
8217
Vastaukset
- Jeepeli
Hyviä firmoja on mm. Tommy Steel ja Kone Tuomi..ja siellä maksetaan hyvin ja töitä riitää.
- KPH
on kyllä ihan perseestä..
Pomo "esittää" suurta kansanystävää, mutta on aivan kusipää.
KPH=häkkinen - Kuisma Pellervo
Turusssa on myös hyvä firma nimeltään Ekoport.
- tutun
kautta voi, ehkä JOPA päästä edes siedettävään paikkaan töihin muuten on koko ala syvältä perseestä turuus.Kokemuksesta voin vaan sanoa etten ite menis
kys. alalle enää koskaan kun oon kerran päässy eroon
moisista matalapalkka hommista.Yöks - ent.turku
Mesekon ainakin hakenut koneistajaa, hyvä sijainti! Lisäksi Sandvik Runosmäessä haki jonkun aikaa sitten.
- Todellisuus on eriasia!
Turussa on kova pula ammattitaitoisista
aarporaajista!
Jos on sellainen on niin voi varmasti saada hyvän sopimuksen.( Hyvää palkkaa)
Suosittelen Ceikoa, Kone Tuomea ja Konepaja Häkkistä
Raisiossa, eikä Meseconkaan huono ole.
Jos rautaa haluaa kaivaa, niin varmasti saa töitä. - ...
Todellisuus on eriasia! kirjoitti:
aarporaajista!
Jos rautaa haluaa kaivaa, niin varmasti saa töitä.Kokemusta on KPH:sta. Sopii varmasti, jos osaa olla persettänuoleva tollo. Itseään kunnioittava ammattilainen pysyy kaukana.
- ...
... kirjoitti:
Kokemusta on KPH:sta. Sopii varmasti, jos osaa olla persettänuoleva tollo. Itseään kunnioittava ammattilainen pysyy kaukana.
Tuo tuli kiukunpuuskassa muotoiltua hiukan pieleen. Tarkoitin että sellanen pärjää jolla on loppumaton vittuilunsietokyky. Minulla ei ollut.
- Spede75
Todellisuus on eriasia! kirjoitti:
aarporaajista!
Jos rautaa haluaa kaivaa, niin varmasti saa töitä.Nykyään jo vähemmälläkin työkokemuksella pääsee Häkkiselle Raisioon tai jokirantaan..
Hommat on aika vaativia, mutta onpahan siellä Häkkisellä jo kuulemma leipureita, portsareita ja postinjakajiakin sorvin ääressä.. - kuka vaan
Spede75 kirjoitti:
Nykyään jo vähemmälläkin työkokemuksella pääsee Häkkiselle Raisioon tai jokirantaan..
Hommat on aika vaativia, mutta onpahan siellä Häkkisellä jo kuulemma leipureita, portsareita ja postinjakajiakin sorvin ääressä..Työntekijöistä on kova pula. Tekemällä työt kyllä oppii, entisestä ammatista riippumatta. Palkat on CNC-koneilla jotain 15-17 euroa/h, pärstäkertoimen mukaan. Alkupalkka lienee n.15 euroa, jos on kokemusta koneistuksesta. Olosuhteet on kesällä kuin helvetistä ja leikkuunestesumu saa nenän vuotamaan/tukkoon.
Omistaja on persoonallinen, mutta vielä tuo on palkan maksanut, vaikka lähtö onkin päivittäin mielessä. - entinen KPH
kuka vaan kirjoitti:
Työntekijöistä on kova pula. Tekemällä työt kyllä oppii, entisestä ammatista riippumatta. Palkat on CNC-koneilla jotain 15-17 euroa/h, pärstäkertoimen mukaan. Alkupalkka lienee n.15 euroa, jos on kokemusta koneistuksesta. Olosuhteet on kesällä kuin helvetistä ja leikkuunestesumu saa nenän vuotamaan/tukkoon.
Omistaja on persoonallinen, mutta vielä tuo on palkan maksanut, vaikka lähtö onkin päivittäin mielessä.kuka vaan pääsee KPH:lle töihin, mutta kannattaa miettiä meneekö! Alussa siellä syödään johtajan kanssa lohileipää pomon kädestä ja taputellaan olalle samalla kehuen kuinka hyvä jätkä on ja kuinka mukavaa on olla töissä. Todellisuus astuu esiin puolen vuoden kuluttua. Sen jälkeen vitt..lulla ei ole rajaa. Joka käänteessä saa kuulla kuinka paska on. Minä kestin muutaman vuoden hammasta purren, mutta sitten päätin lähteä enkä ole katunut.
- Nykyinen kph
entinen KPH kirjoitti:
kuka vaan pääsee KPH:lle töihin, mutta kannattaa miettiä meneekö! Alussa siellä syödään johtajan kanssa lohileipää pomon kädestä ja taputellaan olalle samalla kehuen kuinka hyvä jätkä on ja kuinka mukavaa on olla töissä. Todellisuus astuu esiin puolen vuoden kuluttua. Sen jälkeen vitt..lulla ei ole rajaa. Joka käänteessä saa kuulla kuinka paska on. Minä kestin muutaman vuoden hammasta purren, mutta sitten päätin lähteä enkä ole katunut.
Öööö; miks söit lohileipiä pomon kädestä? Miks sä et pärjänny? Et vaan osannu parinkaan vuoden jälkeen? Taidat olla tacchi 2:sen entinen sorvari? On totta että kaikki otetaan, mutta moni oppimaton kaveri tajuaa itse lähteä ( kuten sinäkin ). Koulutus kestää 1-2 vuotta, riippuu koska olet valmis tuottavaan työhön.
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus 15,54€. - hätä-seis
Nykyinen kph kirjoitti:
Öööö; miks söit lohileipiä pomon kädestä? Miks sä et pärjänny? Et vaan osannu parinkaan vuoden jälkeen? Taidat olla tacchi 2:sen entinen sorvari? On totta että kaikki otetaan, mutta moni oppimaton kaveri tajuaa itse lähteä ( kuten sinäkin ). Koulutus kestää 1-2 vuotta, riippuu koska olet valmis tuottavaan työhön.
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus 15,54€.Kaikki otetaan? Ei sinne nyt naisia kuitenkaan oteta.
- Kph hyvä vaihtoehto
Ai ei vai.... sinuna katsoisin KPH:n nettisivuja vähän tarkemmin. Ja luulisi työnantajasta jotakin kertovan se, että vaihtuvuus on erittäin pientä. Komppaan jossain määrin kirjoittajaa Nykyinen kph. Kun työt eivät ole jokapäiväistä prikkojen sorvaamista, niin kelkassa pysyvät vain todelliset ammattilaiset.
- Varma Duuni
Hae Jukovalle,se on rento ja mukava työmaa.ja niillä on raha-asiat ja henkilöstö tosi allright.Ja ne vois ottaakin kun ne heitti ammattilaiset pois ni ne tarttee kyllä työläisiä,kun siellä ei ole kun avainhenkilöt jäljellä.Ja niitä ei koske edes työehtosopimuksen säännöt, ni ne kyl ottaa uusia tekemään suuria tilauksia mitä niillä on!Ja palkka on kans tosi hyvä.
- disinformaatio
heh hee päivän paras.
Varma vitutus taattu jos erehtyy... - Heh>Hee
disinformaatio kirjoitti:
heh hee päivän paras.
Varma vitutus taattu jos erehtyy...Näppärästi vinoiltu!!!! Ja erehdyin myös joksikin aikaa.
Mitä tos oli? Viesti on poistettu jostai syystä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803