Paras biisi

korpikalevi

Mikä on Depeche moden kaikkien aikojen paras biisi?
Mun mielestä Personal jesus.

19

2405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanjuska

      Minun mielestä Depeche Moden parhain biisi on Enjoy the silence. Aina.

      • laura..88

        niin, mä oon kyllä kuullut tän biisin tuhat ja tuhat kertaa mut alkuperänen esittäjä selvis puolenvuoden sisällä..musta tästä biisistä on tehty maailman paras coveri,HIM:in vetämänä, youtube.com voi mennä kattoo, kylmätväreet vaan menee kun kuulee tän biisin sit alkuperäsenä tai himin vetämänä.


    • MetriMaria

      Niin, kyllähän nuo mielipiteet ja parhat biisit tuppaa vaihtumaan ja muuttumaan. Mutta, kyllä mäkin voin allekirjottaa tuon Enjoy the Silencen. On siinä ne fiilikset...

    • korpikalevi

      Ohan se Enjoy the silence ainaki yks parhaista.

    • Apocalypso

      Enjoy The Silence.

    • Retku

      mieltä,myös Feel you on loistava!

    • ilkka67

      mulle toimii parhaiten World in My Eyes....mut se on tän hetken fiilari. DM:lla on kuitenkin niin tajulaaja hyväbiisivarasto. Toisena tasaveroisena on Policy of Truth, ja sit....ei p*kele, on tää vaikeeta...;)

      • Nightowl63

        ...kyllä vaikeeta on valkata se paras. Mulle on kolahtanut aina Personal Jesus, Policy Of Truth ja ...hmm... Route 66. Tällä hetkellä tilanteesta johtuen ehkä koskettavin on Preciuos. Valinta on totisesti vaikea, riippuu niin paljon fiiliksistä yms. Just eilen fiilistelin maaliskuista konserttia kattomalla joulupukin tuoman Touring The Angel-DVD:n taas uudelleen...huh..


      • ilkka67
        Nightowl63 kirjoitti:

        ...kyllä vaikeeta on valkata se paras. Mulle on kolahtanut aina Personal Jesus, Policy Of Truth ja ...hmm... Route 66. Tällä hetkellä tilanteesta johtuen ehkä koskettavin on Preciuos. Valinta on totisesti vaikea, riippuu niin paljon fiiliksistä yms. Just eilen fiilistelin maaliskuista konserttia kattomalla joulupukin tuoman Touring The Angel-DVD:n taas uudelleen...huh..

        arvata mitä käyt läpi jos Precious pysäyttää ja vaan fiilistelee niitä asioita. Myös mulle se toi
        viiden vuoden takaiset tunteet takaisin pintaan...
        (Tai sitten arvailuni meni ihan mönkään:))


    • northernsoul

      Mä loveen hirveesti erityisesti Deppareiden varhaisempaa tuotantoa. Sellaiset helmet aina päälimmäisenä mielessä kuin Shake The Disease, Everything Counts, Blasphemous Rumours, See You ja New Life. Toki ne kaikki kunnon ysäribiisit iki-ihanalta Violator -levyltä kuuluvat myös bändin parhainmistoon.

    • .......

      Yks semmonen jota kukaan teist ei oo maininnu, josta mä tykkään ihan helvetisti (enkä oo viel kyllästyny siihen vaikka oon niin monta kertaa kuunnellu) on Barrell of the gun. Lisäks muut parhaat Policy of truth, Enjoy rhe silence... oi niitä on NIIN monia parhaita että en rupee tässä luettelee! Tää on vaa yksinkertaisesti maailman paras bändi. Sen takii...

    • ronjashka

      Mielestäni Black Celebration, Everything Counts, Shake the Didease ja Enjoy the Silence ovat kaikkien aikojen parhaat!!!

    • Limppu70

      sanoa, mikä olisi paras. Niin laaja on tuotanto, mutta yks mikä on aina kolissut täysillä on Strange Love. Kummallista ettei sitä ole tullut yhdelläkään kolmesta Suomen keikasta. Limppu.

      • GateOne

        Todella vaikeeta valita parasta kymmenien ja taas kymmenien maailman parhaiden biisien joukosta! Oon fanittanut bändiä jo/vasta vuodesta 1984, ja se mikä fanaattisuuteni aikoinaan ilmiliekkeihin sytytti oli "Blasphemous Rumours", ja edelleen se (varmaan tuon omani historiani takia) on yksi niistä tärkeimmistä kappaleista, joka jaksaa aiheuttaa kylmät väreet selkäpiihin aina vaan. Harmi, kun en ikinä sitä livenä päässyt kuulemaan - ainakaan vielä, enkä usko että soittavatkaan enää missään, mutta eihän sitä tiedä... Dream on...


    • FlamingHeart

      ...Enjoy The Silence. =] Ylivoimaisesti paras kaikista mitä olen kuullut. Siihen se jääkin meikän osalta, jaan tunteeni metallimusiikin kanssa.

    • mää vaan

      Parasta en edes yritä rankata (liian monta loistavaa ja täydellistä biisiä), mutta yksi helmistä on ehdottomasti One caress! Erilainen. Upea.

    • DM-diggari

      Myös mun mielestä Personal jesus on paras.

      • cymbidi

        Riipuu tietty fiiliksestä! I want you now on ainaski kiwa lauleskelu biisi.


    • on paljon

      Hyviähän ne kaikki, kuten tässä monet ovat jo maininneet, mutta jos joku olisi pakko sanoa niin Enjoy the silence.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe