Reiden ympärys

enkerrokuka

Mistä kohtaa mitataan oikea-oppisesti reiden ympärys, keskeltäkö?

Mun reiden ympärykset on polven yläpuolelta 32 cm, keskeltä 38,5 cm ja läskin kohta on 44 cm.
Aika pullukat vai mitä?

55

15038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosmetologi..

      se on käytännössa ihan sama mistä mittaa, kunhan kohta on aina sama. yleensä juuri 5cm polven yläpuolelta ja siitä paksuimmasta kohdasta (n.10cm nivusista alaspäin)otetaan.

      • heydö

        reiden paksuus 48cm ja mulle sanotaan aina et oon rimpulajalka.161 oon pitkä.hähäää
        ...ette oo mitää könttyjalkoja tekään ihan salee !!!sairaita vain :


    • ...?...?...?

      Pullukat?!? Ja höh! Mun reisien ympärykset on paljon leveemmät kuin sulla, ja silti ne on laihat. Keskeltä 47 cm ja ylhäältä 51 cm.

      • mennä lääkäriin

        ??? Ootte kai miehiä? Muuten ehkä lääkärissä käynti olisi paikoillaan.


      • ...?...?...?
        mennä lääkäriin kirjoitti:

        ??? Ootte kai miehiä? Muuten ehkä lääkärissä käynti olisi paikoillaan.

        Ai jaa, vai pitäs mennä lääkäriin?? Mä oon käyny lääkärissä jo kauan aikaa, ja olen lihonut 6 kiloa siitä kun olin laihimmillani. Ja olen kyllä naispuolinen, ja nyt kroppa on terve. Että kiitos vaan.


    • kermapulla

      minulla on paksuin kohta "huimat" 43cm, ja reidet näyttää aivan HELVETIN paksuilta!

      peili ja aivot vääristää :(

      • läskijalka

        yhyy..oispa munkin reidet 43cm ;(

        mul on 50cm..kauheet pötkylä jalat


      • Donuts
        läskijalka kirjoitti:

        yhyy..oispa munkin reidet 43cm ;(

        mul on 50cm..kauheet pötkylä jalat

        ..kuinka pitkiä olette?

        Noi reiden paksuudet meinaa vaihtelee vähän pituuden mukaankin.

        Esim. lihavahkolla, mutta erittäin lyhyellä (alle 160cm) ystävälläni on n. 45cm reidet ja mulla (yli 170cm) on saman paksuset reidet ja kolme ja puol numeroa pienempi painoindeksikin..


      • fsghkdsah
        Donuts kirjoitti:

        ..kuinka pitkiä olette?

        Noi reiden paksuudet meinaa vaihtelee vähän pituuden mukaankin.

        Esim. lihavahkolla, mutta erittäin lyhyellä (alle 160cm) ystävälläni on n. 45cm reidet ja mulla (yli 170cm) on saman paksuset reidet ja kolme ja puol numeroa pienempi painoindeksikin..

        mulla on 36 cm (5cm polven yläpuolelta)


      • kermapulla
        Donuts kirjoitti:

        ..kuinka pitkiä olette?

        Noi reiden paksuudet meinaa vaihtelee vähän pituuden mukaankin.

        Esim. lihavahkolla, mutta erittäin lyhyellä (alle 160cm) ystävälläni on n. 45cm reidet ja mulla (yli 170cm) on saman paksuset reidet ja kolme ja puol numeroa pienempi painoindeksikin..

        olen pätkä, n. 160cm


      • Joku sihti
        Donuts kirjoitti:

        ..kuinka pitkiä olette?

        Noi reiden paksuudet meinaa vaihtelee vähän pituuden mukaankin.

        Esim. lihavahkolla, mutta erittäin lyhyellä (alle 160cm) ystävälläni on n. 45cm reidet ja mulla (yli 170cm) on saman paksuset reidet ja kolme ja puol numeroa pienempi painoindeksikin..

        No enpä usko että ytäväai kovin LIHAVA on noilla 45cm reisillään. Ellei sitten tuo "alle 160cm pitkä" meinaa jotakin kääpiötä jollonka nuo jalat (45cm) olisivat jo melko paksut ..


      • rosalina96
        kermapulla kirjoitti:

        olen pätkä, n. 160cm

        saaama täällä


      • rosalina96

        usko mua, sun jalat on laihoja kuin mikä! O.O ainakin tuon 43cm perusteella.


    • jeep.

      tappelen mun reisien kanssa ja läskin kohalta 53cm. ett melkei kymmenen senttii paksummat ku sul.
      haluatko jakaa neuvosi? tavoitteena 45cm.

      • hhhhhhkk

        mulla oli polven yläpuolelta 33cm ja 44cm läskein kohta:/ tosin mulla oli huosut jalassa mutta tuskin ne paljon tekee lisää siihen..
        Näyttää paksuilta ja rumilta kun on raskausarpia täynnä:(


      • annnabanana
        hhhhhhkk kirjoitti:

        mulla oli polven yläpuolelta 33cm ja 44cm läskein kohta:/ tosin mulla oli huosut jalassa mutta tuskin ne paljon tekee lisää siihen..
        Näyttää paksuilta ja rumilta kun on raskausarpia täynnä:(

        itse ainakin mittailen aina siitä mistä saan suurimman leveyden eli siitä ihan reiden ylhäältä :)) ja mitta on joku 55cm, en oo koskaan edes kokeillut tuota 10cm polven yläpuolelta, se ei mielestäni kerro itse reiden leveydestä mitään, ihan ruumiin rakenteesta nämä riippuu!


      • dumbo,
        annnabanana kirjoitti:

        itse ainakin mittailen aina siitä mistä saan suurimman leveyden eli siitä ihan reiden ylhäältä :)) ja mitta on joku 55cm, en oo koskaan edes kokeillut tuota 10cm polven yläpuolelta, se ei mielestäni kerro itse reiden leveydestä mitään, ihan ruumiin rakenteesta nämä riippuu!

        mittaan minäkin ja tulos on 48cm.Eivät ota yhteen,mutta silti ihan valtavat!!!!!


      • kp
        dumbo, kirjoitti:

        mittaan minäkin ja tulos on 48cm.Eivät ota yhteen,mutta silti ihan valtavat!!!!!

        pituutta on 170cm ja reiden leveimmästä kohasta 46cm


      • Anonyymi

        joo no ei kai täs mulla 98cm reiden ympärysmitta, että siinä teille se kyseinen "läski"


    • yey7e

      mulla 40 ja oon 168cm pitkä mut mun mielest hirveen isot :o

    • Läski?!

      Oma reiden ympärys on 49cm(paksuin kohta) ja n.160cm pitkä mut oon muuten kaikkea muuta ku lihava. Kai se on vähä yksilöllist mite se tavara reisii menee. Kapeemmat jalat ois kyl kivat.

    • BÖÖÖÖ

      Mulla on 50cm (paksuin kohta) ja 38cm (5cm polven yläpuol) onko tommonen ero mahollinen? :) ja oon pätkä, about 150cm... mut moni sanoo et mul on lihaksikkaat jalat :S en sit tiedä :)

    • dnhfdn

      Mulla on 5cm polven yltä 49 ja paksuin kohta on 60 :O

      • TT

        Miten pitkä oot?
        reidet on min suurin murhe ja kaikkeni teenkin niiden peittelyksi.
        Nyt otetaan thin thights- kampanja! Mulla on suunnitelmana tietyst syödä vähä, niinku tavallisesti (eihän tällä palstalla muuten oltais :) ), mut lisäksi erityisesti kävelyä ja uimista, jos kehtaan uimaan lähtee :)
        se kuulemma auttaa. Seurasin erästä laihdutusblogia, ja ko. henkilöllä oli aloittaessa 60cm reidet, ja vartalotyyppi oli tällainen päärynä, kuten mulla. Hän laihtui 11kg/2kk ja reidet pieneni 8cm, joten laihat reidet on mahdolliset! ainakin toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato :P


      • dnhfdn
        TT kirjoitti:

        Miten pitkä oot?
        reidet on min suurin murhe ja kaikkeni teenkin niiden peittelyksi.
        Nyt otetaan thin thights- kampanja! Mulla on suunnitelmana tietyst syödä vähä, niinku tavallisesti (eihän tällä palstalla muuten oltais :) ), mut lisäksi erityisesti kävelyä ja uimista, jos kehtaan uimaan lähtee :)
        se kuulemma auttaa. Seurasin erästä laihdutusblogia, ja ko. henkilöllä oli aloittaessa 60cm reidet, ja vartalotyyppi oli tällainen päärynä, kuten mulla. Hän laihtui 11kg/2kk ja reidet pieneni 8cm, joten laihat reidet on mahdolliset! ainakin toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato :P

        Mä oon 161cm ja kauhee tappipallo vartalona sellanen tiimalasi.


      • mievaan
        TT kirjoitti:

        Miten pitkä oot?
        reidet on min suurin murhe ja kaikkeni teenkin niiden peittelyksi.
        Nyt otetaan thin thights- kampanja! Mulla on suunnitelmana tietyst syödä vähä, niinku tavallisesti (eihän tällä palstalla muuten oltais :) ), mut lisäksi erityisesti kävelyä ja uimista, jos kehtaan uimaan lähtee :)
        se kuulemma auttaa. Seurasin erästä laihdutusblogia, ja ko. henkilöllä oli aloittaessa 60cm reidet, ja vartalotyyppi oli tällainen päärynä, kuten mulla. Hän laihtui 11kg/2kk ja reidet pieneni 8cm, joten laihat reidet on mahdolliset! ainakin toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato :P

        mikä tämä blogi on (:?


    • ei-anorektikko

      Vähän vertailukohtaa teille: mulla reidenympärys paksuimmillaan 57 cm ja olen ihan hoikassa kunnossa.

    • ewew

      Paksuimmasta kohdasta 47 senttiä, siitä läskipalleron kohdalta. Eww.

    • Krankkenhakken90

      Alle 60 sentin reidet omaavilla on korkeempi riski sairastua sydänsairauksiin. Kannattaa siis pyrkiä yli 60 senttisiin reisiin. Omani on tasan 60cm ja tyytyväinen olen!

      • hahha !!

        En haluu et mun reidet on yli 60cm :DD


    • reidet 50cm EWWW

      fuuuuuuuuuuuuuuuuuckkk! ootte niin hemmetin laihoja!
      mut oon 166cm painan 46kg mut silti mun reidet on 50cm:D näytän naurettavalta, en ees viitti kattoo peiliin ku nään vaan mun paksut norsun jalat:DD kauheeta. ja mun perse näyttää todella isolta muuhun vartalooni nähden. :D en tykkää, mut minkäs sille mahtaa.

    • idiootit1

      Hyi saatana ku lukee teijän kommentteja.. omalla tyttöystävälläni on 54-55 reidet ja minun mielestä saa olla vaikka sen 60! luin joltai en 44 paksuimmiltaan.. hyi helvetti oikeesti... miehet tykkää muodoista eikä mistään rimppakintuista. semmoset "täydelliset" jalat on jotai vastaavaa.. pohkeet 35-37. reidet 55-60 ja lantio 95-100. ja tietysti pyöreä ja muhkea perse. ja tiiättekö mitä? nuo kaikki on mahollista saaha oikeella ruualla ja salilla. ja alle 20 painoindeksi eukot on aivan kauheen näkösiä. muija 163cm 53.5kg eikä sais olla enää yhtää laihempi ku ois rumaa.

      • Mittasin

        38cm... Ne laihat reidet saa sillä että polttaa vuosin huonon syömisen takia lihaksetkin :( Voi miettiä kannattaako


      • Haluan laihtua

        Luuletko että tytöt laihduttavat poikien takia! Hanki elämä ei naiset miehien takia halua olla laihoja vaan siksi että pystyisivät elämään itsensä kanssa sovussa.


    • bmi15.9

      45-46 cm suunnilleen. haluisin kiinteemmät sisäreidet; ne on kyllä siis erillään toisistaan (

      • 56464

        Lihakset ei kasva miinuskaloreilla.


    • lasdkv

      Mulla on 60cm paksuimmastakohdasta ja hyvät on. Jopa hoikat. Pituutta 165 cm.

    • emmyem

      Oho, luulin että mun reidet on nyt ihan hervottomat painon nousun myötä, mutta ei ne sit kai olekaan. Huh!

      Aiemmin oli polven yläpuolelta 29cm ja paksuin kohta 39cm.
      Nyt on polven yläpuolelta 30cm ja paksuin 42cm. (Aiemmat mitat kyllä haluttaisi saada takas.)

      Pituutta on 160.

    • yöks

      32cm polven yläpuolelta ja 42cm paksuin kohta, pituutta 162 ja 40kg.

    • 645646

      Paksuimmasta kohdasta 46 cm ja reisivakokin tulee. :D Olen 158 cm.

    • Kylling

      Mulla 168cm ja 44,6kg reisi paksuin kohta 41 cm ohuin 33cm.

    • 12+15=

      Polven yläpuolelta 31cm ja paksuin kohta 38cm.

    • parantujaläski

      Mulla on parantumisen myötä 52 cm paksuimmasta kohtaa.
      Saatana kun vituttaa, kun menin paranemaan!

      • Anonyymi

        Jos ajatukset on tuommoiset niin ei ole kyllä parantunut, vaikka olisikin normaalipainon puolella.

        (5v myöhässä mutta ihan vain uusia lukijoita varten)


    • Anonyymi

      46,5 cm on mulla paksuin kohta.
      162 cm & 45,5 kg

      Syömishäiriö 18 vuotta, yli puolet elämästäni. Nyt oon omasta mielestäni lihava, kun vuosikaudet olin ollut alle 45 kg. Lasten jälkeenkin.

    • Anonyymi

      Onko 45cm reidet lihavat jos on 152cm pitkä?

    • Anonyymi

      About 30cm polven yläpuolelta, läskein kohta jtn 42cm. Oon 168cm pitkä

    • Anonyymi

      44 cm reiden ympärysmitta on ihan normaali ei todellakaan pullukka

      • Anonyymi

        Ei ees normaali VAAN laiha


    • Anonyymi

      55 cm (käyn salilla)

      • Anonyymi

        olen 180 cm pitkä (nainen)


    • Anonyymi

      Mul on reiden ihan ylhäältä ns. paksuimmasta kohdasta 48cm,oon 171cm ja mua on aina sanottu laihajalaksi ja ripakintuksi

      • Anonyymi

        ja polven päältä 36.5cm ja super laihat kintut on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja polven päältä 36.5cm ja super laihat kintut on

        BMI 21 eli oon normaalipainoinen mut jalat vaan laihat


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe