Raskaus + menkat

epätietoinen ?

Kysyisin että kuinkaylestä on että on menkat ihan normaalit ja on samaan aikaa raskaana. Kertokaa myös omia kokemuksia. Kiitos.

7

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna-

Onko tuo mahdollista?? En olekkaan ennen kuullut, että raskaana voi olla menkat??

• mami-07

yhden ihmisen,jolta jäi menkat pois kun hän oli neljännellä vai viidennellä kuulla,hän ei itse tajunnut asiaa ennenkun menkat jäi kokonaan pois.tuli aika shokkina tieto raskaudesta! :)

• Maisa81

Jos menkat on runsaat ja kivuliaat = olen melko varma että että et ole näinollen raskaana. (Siksi sanoin otsikossa, että "ei ole yleistä".)

Sen sijaan jos menkat on niukemmat ja kivuttomat, eli tulee ns. tuhrua, niin voit olla raskaana. Joillain naisilla tulee alkuraskaudessa tuhrua ja voi tulla ns. kuukautisten aikaan.

Raskaustestillähän tuo selviää!

• tunnen....

Minä tiedän lähipiirissäni kaksi tällaista tapausta.Kai niitä jonkin verran aina on...neuvolasta sanottiin,että ns.luonnonoikkuja.

• niin melko yleistä kuitenkin. Kyllä niitä on todella palajon kenelle tulee ns. valemensut vaikka olisikin raskaana ja yleensä tälaiset mensut on joko niukemmat, kivuttomammat tai kestää lyhyemmän aikaa, mutta itselläni oli kymmenen vuotta sitten ihan normaalit mensut ja vielä toiset nioukat mensut ja vasta sitten jäi pois ja olin raskaana, ultralla katsottiin että kuinka pitkällä raskaus oli ja lääkärikin totesi että välillä mensut voi olla täysin normaalit vaikka olisikin raskaana. Se minun raskaus päättyi silloin keskenmenoon,mutta se asia ei liittynyt alun menkkahäiriöihin mitenkään. Nyt jäi normaalisti mensut heti pois raskauden alusta asti.

• koiveli

moidö.tunnen yhden tytön,no nyt jo naisen.aikaa on kulunut jo jotai 18v mutta kun oltiin ammattikoulussa niin tällä oli koko raskausajan menkat ja ei lihonu yhtään....pelasi lentopalloa ihan viimeseen päivään asti.no tyttö tuli illalla kipeäksi mahasta ja ambulanssilla sairaalaan luulivat umpparin puhkeavan mutta yllätys täysi synnytys käynnistynyt... eli totaalinen yllätys vauva.

• Hömppis =)

Olen miettinyt itse ihan samaa, sillä minulla oli omasta mielestä normaalit kuukautiset. Ainoa vain, että kivuttomat. Heti kun ne loppuivat alkoi paha olo.. ja on kestänyt vielä tähänkin päivään saakka, yht.2 vko. Mahassa saattaa alkaa vellomaan kuin sormia näpsäyttämällä ja kestää jonkin aikaa, mut yhtä nopeesti se sit lähtee pois ku lähtee. On muutenki ollu rinnat kipeinä ja kummia oireita. Tein tiistaina testin, mutta ne näytti negaa. Silti minua ihmetyttää ja kummastuttaa... Pitäisikö sen jo näkyä jos kerran on raskaana? ..Tai sitten kyllä harvinaisen pitkittyny mahatauti.. :(
      Kerrohan sitten miten kävi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      67
      2591
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1660
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1545
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1228
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1071
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      974
    Aihe