Mieheni hylkäsi minut

Huhtikuun leidi

Olen nuori nainen olen mielenterveyskuntoutuja olin rakastunut ja kaikki oli hyvin ihan siihenasti kuin se minun nrakkaus petti ja jätti minut tämä tapahtui 3.4.2006 Huhtikuussa. Mieheni sanoi että olen luuseri ja että valitsee minun tilalleni naapurin muijan siitä asti minä olen ollut pois tolaltani ja itkeskellyt aika ajoin syyskuussa se mieheni minua luuserikisi nimitteli kun sille nimipäivä onnea toivottelin.Se ihminen vihaa ja inhoaa minua pitää minua luuserina se ihminen on koko rakkaus suhteen ajan minua vihanut ja inhonut kun se ensimmäisen kerran minut jätti silloin jo marraskuussa 2005 olen sen henkilön tuntenut jo 2005 helmikuusta lähtien nyt huhtikuussa oli se viimmeinen kerta kun se ukko minut petti.Kaksi kertaa olen joutunut saman ukon loukkaamaksi.Olen nuori nainen olen vuosimallia -78-sairastan masennusta . Olen ihan yksin koko asian kanssa.Masentaa väsyttää itkettää olen ihan yksin.Vaikka kuinka yrittäisin olla iloinen niin se ei onnistu ei sitten millään kun joulu tulee makaan kotona sängyssä ja itken annan toisten iloita joilla on siihen mahdollisuus.Minä rakastin sitä ihmistä ja rakastan edelleen minkä ihminen tunteilleen mahtaa??Kukaan ei halua pitää minuun yhteyttä ei ystävät eikä minulla ole mitään muuta kuin että makaan sängyssä ja itken olen yksinäinen ja onneton eikä kukaan rakasta minua.Ukkoni ei hyväksynyt minua niin paljon hän minua vihasi ja inhosi se ukko ei ikinä tule minua rakastamaan tunsin sen ukon vihan ja inhon minua kohtaan todella kovana se ukko on vihanut ja inhonut minua ihan ensitapaamis päivästä lähtien siitä päivästä asti olen jotenkin tuntenut ukon vihan ja inhon minua kohtaan.Olinkin kokoajan sille ukolle vain pelkkä luuseri enkä mitään muuta. se ukko nöyyryytti minua minkä kerkesi enää ikinä se ei sitä minulle tee. Kun pääsen joulun yli niin kyllä minä vielä kostan sille jostain kun uhrin löydän kyllä minullekin on oltava jossain päin maailmaa uhri pakko olla.Kyselenkin että löytyisikös tältä palstalta vapaaehtoisia mies uhreja?? Vaikka tosi tyhmä kysymys tämä oli mutta kuitenkin hullu kun olen niin kysyn myös hulluja.Nyt minun pitää lähteä nukkumaan päätä särkee masentaa.Eipä muuta kuin nukkumaan jatkamaan unta.

6

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Schorching Blood

Asia on nyt sillä tavalla että kaatuneen maidon perään on turha huudella. Älä kosta, usko minua: Anteeksiantamisessa on voimaa. Se ukko voi kuolla vaikka huomenna, niin olisi parempi jo hyvissä ajoin jättää hyvästit katkeruudelle ja vihalle. Et ole uhri, omista tunteesi ,omista elämäsi, omista vihasi, KAMOON OMISTA NE!!!!

Sinä itse opetit miehesi kohtelemaan siuna kaltoin, ja tässä on tulos. Tulosten perusteella nykyinen käyttäytymismallisi ei toimi. Jospa valitsisit uuden strategian seuraavassa ihmissuhteessasi ?

Onko sinulla vanhemmat, sisaruksia, sukulaisia, terapia kontakti, lemmikkieläin tai vaikka lippu lätkämatsiin ? Älä jää sängyn pohjalle makaamaan, etsi jokin urheilu jota seurata paikan päällä. Suhtaudu kylmän ja osittain huvittuneen, halveksivasti ex-miestäsi kohtaan.

• myös masentunut...

No et ole luuseri! Ja etkä ole ansainnut tuollaista kohtelua!Koeta keksiä itsellesi jotain muuta ajateltavaa,tiedän kyllä aikaisemmista ikävistä kokemuksistani, et miltä susta tuntuu ja kyllähän se aikansa vie ennen kuin niistä kolhuista toipuu mutta elämä jatkuu kaikesta huolimatta...Itse olen ainakin saanut apua lääkityksestä ja miekkarissa käydyistä keskusteluista.Voimia Sulle kovasti!!

• Schorching Blood

Olen vahvasti sitä mieltä että tässä maailmassa saa mitä tilaa. Jos sinua kutsutaan luuseriksi, ota vastuu siitä, ota vastuu kaikista epäonnistumisista, sillä et voi muuttaa sitä mitä et myönnä.

• eräs masentunut
        Schorching Blood kirjoitti:

Olen vahvasti sitä mieltä että tässä maailmassa saa mitä tilaa. Jos sinua kutsutaan luuseriksi, ota vastuu siitä, ota vastuu kaikista epäonnistumisista, sillä et voi muuttaa sitä mitä et myönnä.

Maailmassa on miljoonittain ihmisiä, jotka kuolevat aivan omaa syyttään sairauksiin, laiminlyönteihin, väkivaltaan jne. Kyllä siitä saa tuntea surua myös omassa elämässään, jos tulee kohdelluksi väärin. Etenkin masentuneille on helppo sanoa, että muuta itsesi. Jokainen on ihan yhtä kelvollinen tähän elämään, vaikka olisikin masentunut tai muuten sairas eikä pystyisi parantamaan itseään.

• suhteet ja uskottomuus

Siellä mies kirjoittaa "sairas mies" ja en kyllä nyt heti muista ,,,joku nainen kirjoittaa vastausta ja pyytää miehen lukemaan KOTKANPESÄ TAI JOKU MUU MUTTA KOTKA kuitenkin .Lue vähän kerrallaan -se auttoi minua
      ps saman kokenut.Piristy ja anna menneen olla menneitä ,,helppo sanoa vaikea tehdä- pois katkeruus...anna ajan kulua..tsemppiä

• luuseriina

Olet aivan sekaisin, kirjoitat asiota aina uudestaan ja uudestaan, ajatusmaailmasi on senverran sairas, et kehoitan sua menemään hoitoon mahdollisimman pian.
      Saatan hyvin ymmärtää miesystävääsi, jos olit noin seko jo kun olitte yhdessä.
      On aina mahdollista, että olit humalassa, kun kirjoitit, se selittäisi lukuisat kirjoitus virheetkin.
      Toivon että jätät exäsi rauhaan, opettelet luopumaan hänestä ja löydät kyllä ajalle itsellesi uuden miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe